Technical problems (Greek language)
03-12-2009, 03:24 PM
Post: #561
Technical problems (Greek language)
tolisspi Wrote:Χθες, πηρα το αυτοκινητο απο το συνεργειο εχοντας πλεον βαλει τους μαμα εκκεντροφορους. Το αποτελεσμα σε γενικες γραμμες θετικο αλλά οχι το απολυτο θετικο οπως μου ειχαν διαβεβαιωσει ο μηχανικος και ο ρεκτιφιετζης οτι βαζοντας τους μαμα εκκ, το αυτοκινητο θα ειναι οπως ηταν μαμα (με καποια βελτιωση απο την στιγμη που εγινε ρεκτιφιε και αυξηθηκε η σχεση συμπιεσηςWink.
Ο μηχανικος ανάλαβε την τοποθετηση και την ρυθμιση των μαμα εκκ. Ρυθμισε τα γραναζια εκκ (οχι στην μαμα θεσηWink και εβαλε το αβανς στις 13 μοιρες. Το πηρα και το εκανα βολτα. Το αυτοκινητο πηγαινε μια χαρα, καλυτερα και απο καραμαμα. Ρελαντι στις 900-1000στρ, ησυχο, ηρεμο και χωρις σκορτσαρισματα. 1η, 2η ταχυτητα μια χαρα, η 3η λιγο ζορισμα, η 4η λειτουργουσε σαν να ηταν 5η, ζοριζοταν πολυ. Επισης ξεκινηνουσε και ο σαριδικος ηχος μετα τις 5500στρ. στην 4η ταχυτητα ενω με την 5η στις 5000στρ.
Το πηγα στο μαστορα και του ζητησα να μετρησουμε την συμπιεση στους θαλαμους. 175 και στους 4 θαλαμους καυσης με 60-70ο θερμοκρασία μηχανης. Κατεβασε το αβανς στις 10 μοιρες και το πηγαμε βολτα. Ο σαριδικος ηχος μετατοπιστηκε στις 6000στρ και αυτο που παρατηρησε ο μηχανικος ηταν οτι ενω ειχε 3η στις 6000στρ και αφηνε το γκαζι, το μοτερ συνεχιζε να επιταχυνει (ελαφρωςWink ενω θα επρεπε να κοψει. (αν και τωρα που το σκεφτομαι μπορει να θελει λιγο κουρδισμα τα γραναζιαWink. Αυτος το εξηγησε οτι λογω της αντλιας εχουμε περισσοτερο καυσιμο και το μοτερ πνίγεται. Βασικα το μοτερ ειναι drivable μεχρι τις 6000στρ αλλά για να δουλεψει σωστα μου προτεινε να δωσει κατι εκκ απο ενα μοτερ 4age που καθεται για reprofiling στο Μπουμπη ωστε να πετυχουμε την χρηση τομη.
Χθες βραδυ μιλώντας με ενα Φινλανδο μου προτεινε να βγαλω τον εναν δεκτη απο την μπαταρια για να κανω reset στον εγκεφαλο και μετα να το τρεξω για 100km περιπου ωστε να «διαβασει» τα νεα δεδομενα.

τι εγιναν οι επιστημονες?

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
03-12-2009, 04:13 PM
Post: #562
Technical problems (Greek language)
Αν έχεις παραπάνω παροχή λόγω αντλίας, εφόσον δεν έχεις πειράξει ρυθμιστή πίεσης, δεν αλλάζει κάτι ώς προς το καύσιμο που περνά από τα μπέκ. Αν είναι αλλαγμένος και ο ρυθμιστής πίεσης και έχεις όντως παραπάνω πίεση στα μπέκ, τότε ή θα δουλεύει πλούσιο σε κάποιο φάσμα, ή και τα μπέκ πιθανόν να μην κάνουν σωστό ψεκασμό... Αυτά δεδομένου ότι έχεις μαμά εγκέφαλο και όχι-μαμά χρονισμό εκκεντροφόρων. Προτείνω να βάλεις μαμά χρονισμό και να ξαναδοκιμάσεις αρχικά. Το ότι έχεις αυξημένη συμπίεση επίσης μπορεί να δικαιολογήσει εν μέρει το ότι χτυπάει. Τι μπουζί έχεις? (προφανώς αναφέρομαι σε δείκτη θερμοκρασίαςWink

Το ότι εξακολουθεί να επιταχύνει αφού αφήσεις γκάζι μπορεί να είναι και θέμα πεταλούδας (κάπου παίζει ρύθμιση που κρατάει για κάποιο χρόνο ανοικτή πεταλούδα για πιο ομαλή αλλαγή ταχύτηταςWink. Ελπίζω να μην είναι θέμα εγκεφάλου........

Το ρεσέτ κακό δεν κάνει, αλλά προβλέπω ότι δε θα κάνει ούτε καλό...

SFD
Find all posts by this user
03-12-2009, 04:34 PM
Post: #563
Technical problems (Greek language)
Akis308 Wrote:Εμενα μου είχε καει πάντως μια φορά....

Σου κάηκε μια και έξω, ή σου έκανε τίποτα κολπάκια πρώτα?

SFD
Find all posts by this user
03-12-2009, 05:28 PM
Post: #564
Technical problems (Greek language)
Μια και έξω έφυγε.
Δούλευε ρελαντί στις 1500 και έσβησε.
Δεν ξαναπήρε μέχρι που βάλαμε άλλη από ένα 3S.

Tόλη είπαμε ότι το μοτερ δεν θα "σσυνετιστεί" με το να βάλεις τους μαμά εκκεντροφόρους.
Έχεις πολύ συμπίεση και με ένα μπακάλικο υπολογισμό πρέπει να ρίξεις το αβανς κοντά στο 5 ώστε να σταματησουν πρώτα τα πειράκια και μετά να δεις όλα τα άλλα...
Συμπίεση δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μετράς....

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
03-13-2009, 01:49 AM
Post: #565
Technical problems (Greek language)
tolisspi Wrote:Το πηγα στο μαστορα και του ζητησα να μετρησουμε την συμπιεση στους θαλαμους. 175 και στους 4 θαλαμους καυσης με 60-70ο θερμοκρασία μηχανης. .

τα 175 ειναι psi? αν ειναι ετσι τοτε που ειναι η υψηλη συμπιεση?
179psi (12.6 bar) βγαζει ενας νορμαλ 4AGE BLUE TOP Dumb question

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
03-13-2009, 10:18 AM
Post: #566
Technical problems (Greek language)
Τόλη εγώ θα σου έλεγα να αλλάξεις μάστορα πάντως !!! :wink:
όλο μαϊμουδιές είναι και τίποτε δεν κάνει στο τέλος ...

AE86 FANATIC!!!
Find all posts by this user
03-13-2009, 10:46 AM
Post: #567
Technical problems (Greek language)
alimonos Wrote:Τόλη εγώ θα σου έλεγα να αλλάξεις μάστορα πάντως !!! :wink:
όλο μαϊμουδιές είναι και τίποτε δεν κάνει στο τέλος ...

+1

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
03-13-2009, 02:33 PM
Post: #568
Technical problems (Greek language)
Ρε παίδες, αν δεν είναι πολύ κόπος, μπορεί κάποιος να τσεκάρει αν ζεσταίνεται η ηλεκτρονική του μετα από μια μικρή διαδρομή?

SFD
Find all posts by this user
03-13-2009, 03:18 PM
Post: #569
Technical problems (Greek language)
Γιωργο, και ποσο πρεπει να ειναι η συμπιεση στους θαλαμους με αυτα που εχω βαλει?

drako θα το κοιταξω με την πρωτη ευκαιρια.

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
03-13-2009, 03:23 PM
Post: #570
Technical problems (Greek language)
Arigato!

SFD
Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  General and Offtopic discussion (Greek) #2 nmwisima 569 420,858 12-31-2019 06:49 PM
Last Post: Roku_trueno
  PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... alimonos 112 96,482 01-09-2014 08:21 PM
Last Post: Bean
  New Greek Member: Drift Car Wash DRIFTCARWASH 22 29,659 05-08-2013 10:46 AM
Last Post: nmwisima
  "When" by Euripides! *Greek* nmwisima 3 8,776 07-02-2012 12:04 PM
Last Post: Roku_trueno
  Stock AE86 Dynoed (Greek) Rosedrift 28 25,099 04-30-2012 07:55 PM
Last Post: Apsogos

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication