Technical problems (Greek language)
11-14-2008, 09:19 AM
Post: #141
Technical problems (Greek language)
έγινε...........

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
11-14-2008, 11:47 AM
Post: #142
Technical problems (Greek language)
θα ηθελα μια συμβουλη.
Υπαρχουν μεγαλυτερα μπεκ που να ταιριαζουν στις ηδη υπαρχουν φυσσες? Και αν ναι ποια? Και αν οχι τι χρειαζεται για να βαλω άλλα μπεκ και άλλες φυσσες με την καλωδιωση τους?

Επειδη δεν μπορω να μειωσω το κοστος εργασιας (τα κακομοιρα τα χερια μου δεν "πιανουν" και λογω ελλειψης χρονου και γνωσεωνWink τουλαχιστον να μειωσω το κοστος αγορας των ανταλλακτικων, ψαχνοντας τα στο νετ και οχι να χρεωνει οτι θελει ο καθε εμπορας ή μηχανικος γι' αυτα(εαν τα αγοραζει αυτος αντ' εμουWink. Αυτο το τελευταιο το εχω πετυχει, αγοραζοντας πιστονια, εκκεντροφορους ελατηρια βαλβιδων, γραναζια εκκ κλπ απο εξωτερικο (παντα για συγκεκριμενη μαρκα μιλαμεWink.

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
11-16-2008, 12:27 AM
Post: #143
Technical problems (Greek language)
tolisspi Wrote:Αυτο εδω ειναι πληρες το πακετο?
http://www.rhdjapan.com/jdm-low/TRUST-E-...Unit-16779

Τελικα ειναι πληρες το πακετο? Ή θα χρειαστω και αλλα πραγματα?

Χθες ημουν στο μηχανικο. Εγω, αυτος και ενας αλλος συναμορλογησαμε το μοτερ. Το αλλο Σαββατο λογικα θα το μιζαρουμε. Με εβαλε σε σκεψεις οτι υπαρχει περιπτωση να μην παρει μπροστα λογω lift των εκκεντροφορων.

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)][Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)][Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)][Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)][Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)][Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)][Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)][Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)][Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)][Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)][Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)][Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)][Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)][Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)][Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)][Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)][Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)][Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)][Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)][Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]


Ανοιξα και το προβληματικο μπλοκ. Τελικα ειναι μπιελα. Σε μια ανοιξαν τα μεταλλα και επαιζε. Καποια στιγμη θα το ανοιξω και θα δω την ζημια στο στροφαλο. Λογικα ο στροφαλος θα θελει γυαλισμα. Παντως το μοτερ ειναι πεντακαθαρο.

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
11-17-2008, 08:17 AM
Post: #144
Technical problems (Greek language)
Μπορει καποιος να μεταφρασει με λιγα λογια το παρακτω κειμενο? Μες στις ακρες εχω καταλαβει περι τινος προκειται αλλα μου ξεφευγουν καποιες ορολογιες

The stock ECU should be able to get the engine running but most probably it'll sound like a ported Wankel engine and probably smell like one, too (unburnt fuel in the exhaust). You'd need to adjust the idle pretty high to keep it from stalling, though - around 1500-2000rpm.

The camshafts have really steep ramps so the manifold vacuum changes very sharply on low RPMs. The ECU can't keep up with it so it'll be constantly jumping between rich and lean. The E-Manage Ultimate doesn't really help as it uses the same MAP signal - just applies its own fuel maps. To work around this problem, you'd need an ECU which can apply Alpha-N mapping (throttle position) instead of the normal speed-density (MAP) for fueling. A Megasquirt can do this and also offers a possibility for a hybrid Alpha-N which allows you to use TPS for low revs and transition to MAP in the upper RPM range. This should make lumpy cams a bit more bearable (and MOTable) in street use.

Ευχαριστω πολυ

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
11-17-2008, 09:11 AM
Post: #145
Technical problems (Greek language)
tolisspi Wrote:Μπορει καποιος να μεταφραση με λιγα λογια το παρακτω κειμενο? Μες στις ακρες εχω καταλαβει περι τινος προκειται αλλα μου ξεφευγουν καποιες ορολογιες

The stock ECU should be able to get the engine running but most probably it'll sound like a ported Wankel engine and probably smell like one, too (unburnt fuel in the exhaust). You'd need to adjust the idle pretty high to keep it from stalling, though - around 1500-2000rpm.

The camshafts have really steep ramps so the manifold vacuum changes very sharply on low RPMs. The ECU can't keep up with it so it'll be constantly jumping between rich and lean. The E-Manage Ultimate doesn't really help as it uses the same MAP signal - just applies its own fuel maps. To work around this problem, you'd need an ECU which can apply Alpha-N mapping (throttle position) instead of the normal speed-density (MAP) for fueling. A Megasquirt can do this and also offers a possibility for a hybrid Alpha-N which allows you to use TPS for low revs and transition to MAP in the upper RPM range. This should make lumpy cams a bit more bearable (and MOTable) in street use.

Ευχαριστω πολυ

Μεταφραση: Βάλε άγραφο...


Ρε συ Τόλη σοβαρά τι πας να κάνεις?
Έχεις δώσει τόσα λεφτά εχεις κανει τόσο ωραία δουλειά και δεν κάνεις την πιο σημαντική επένδυση.
Άλλοι πρώτα παίρνουν τον εγκέφαλο και μετά φτιάχνουν το μοτέρ...
Μην περιμένεις και ιδιαιτερη αξιοπιστία με ένα παράλληλο που απλά θα προσπαθεί να διορθώσει την κατάσταση.

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
11-17-2008, 10:51 AM
Post: #146
Technical problems (Greek language)
Μου ερχεται να αλλαξω τους εκκεντροφορους αλλά το προβλημα ειναι οτι θα πρεπει να ξαναρυθμιστει το καπακι. Το κοστος θα ειναι μικροτερο απο το να αγορασω εναν αγραφο και να τον ρυθμισω. Δεν ξερω σε ολα αυτα εαν εχει σχεση η συμπιεση που ειναι 11,3:1.
Εχεις δικιο Ακη, αλλά 2500-3000 ευρω ειναι πολλα.

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
11-17-2008, 11:34 AM
Post: #147
Technical problems (Greek language)
Ρε συ Τόλη 7-8 κατοσταρικα ένας μτχ ή καμια ευκαιρία απ'έξω και 500 στον Ανδριανακη και καθάρισες...
Άσε τους εκκεντροφόρους εκεί που κάθονται.
Έτσι και αλλιώς με οποιδήποτε εκκ. εκτός από τον μαμα θα ήταν σωστό να βαλεις άγραφο.
Εϊναι το Α και το Ω ρε συ Τόλη για τετοιες δουλειές.
Αυτοί οι Αυστραλοπίθικοι δεν έχουν κανα εγκεφαλάκι φτηνο???
Και κανεις ένα βασικό λάθος.
Δεν υπάρχει plug and play εγκέφαλος....
Όλοι θέλουν ρυθμιση.
Plug and play ερχονται μονο σε Kitakia με συγκεκριμένα πράγματα, όπως αυτός της TODA.

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
11-17-2008, 11:57 AM
Post: #148
Technical problems (Greek language)
Τόλη δυστυχώς για την τσέπη σου ο Άκης έχει απόλυτο δίκιο!!!
Λύσεις με APEXi SAFC και greddy e-manage blue κι εγώ δεν τις εγκρίνω !!!
Μόνο από GREDY E-MANAGE ULTIMATE(νικελένιοςWink και πάνω ...
καλύτερα να περιμένεις κανα δίμηνο ακόμα να μαζέψεις χρηματα παρά να κάνεις τη μοτεράκλα σου να "ψευτοδουλεύει" τώρα ...

στα λέμε έτσι επειδή τα έχουμε φάει πρωτοι στη μάπα, και να μην τα ξαναπεράσει κι άλλος :wink:

AE86 FANATIC!!!
Find all posts by this user
11-17-2008, 12:02 PM
Post: #149
Technical problems (Greek language)
Εχω βρει ενα Microtech LTX-8 με 930 ευρω

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
11-17-2008, 12:32 PM
Post: #150
Technical problems (Greek language)
Ρε συ Τόλη οι Microtech εχουν 1000 δολλαρια καινούργιοι.....
Πάντως εγω θα σου έλεγα να παίξεις ή με Haltec ή με Link (που δοκιμασμένα συνεργάζεται με μαμα TPS και αισθητηρεςWink, ή με EFI.

Kαι που'σαι...
Μην σε παίρνει από κάτω, εχεις πολύ δρόμο ακομα....

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  General and Offtopic discussion (Greek) #2 nmwisima 569 420,259 12-31-2019 06:49 PM
Last Post: Roku_trueno
  PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... alimonos 112 96,433 01-09-2014 08:21 PM
Last Post: Bean
  New Greek Member: Drift Car Wash DRIFTCARWASH 22 29,648 05-08-2013 10:46 AM
Last Post: nmwisima
  "When" by Euripides! *Greek* nmwisima 3 8,775 07-02-2012 12:04 PM
Last Post: Roku_trueno
  Stock AE86 Dynoed (Greek) Rosedrift 28 25,065 04-30-2012 07:55 PM
Last Post: Apsogos

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 4 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication