Technical problems (Greek language)
10-05-2009, 09:37 AM
Post: #791
Technical problems (Greek language)
Εγω ξερω γι'αυτο το στρωσιμο...


Attached File(s) Thumbnail(s)
   

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
10-05-2009, 08:03 PM
Post: #792
Technical problems (Greek language)
Apsogos Wrote:Παιδια καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.....
απο το Σάββατο έχω παρατηρήσει όταν για παράδειγμα παρκάρω κάπου...και μετά απο κάποια ώρα φεύγω...βλέπω κανα δυο σταγόνες λαδιού απο κάτω...έπεσα κάτω και κοίταξα....''δεν έβγαλα την ποδιά'' το κάρτερ εντάξει γύρο γύρο το βλέπω υγρό και ελπίζω να είναι απο εκεί.Επίσης επειδή έχανα απο το distributor και έβλεπα το ποτηράκι του...συνήθως βρώμικο...είχα αλλάξει το εξωτερικό o-ring πριν κάποιο διάστημα άλλα πιθανότατα δεν είχα σφήξει την κάτω του βίδα όσο έπρεπε και είχα διάρροη και έχω την εντύπωση ....ότι μετά απο λίγο διάστημα πριν δω καλά την διαρροή,λαδάκι που ήταν πάνω στο ποτηράκι του distributor έφυγε και μου λέρωσε λίγο τον κορμό...έτσι..πιστεύω...γιατί δεν βλέπω εκτος απο εκείνο το σημείο κάπου αλλού λάδι....με έχει αγχώσει αυτή η κατάσταση ρε παιδιά....

το συνηθισμενο προβλημα των 4AGE ειναι οι τσιμουχες των εκκεντροφορων και του στροφαλου. επισης υπαρχει περιπτωση να χανει το oring του ντριστιπιτερ που βρισκεται στο σημειο που κουμπωνει στην κεφαλη της μηχανης και για να το αλλαξεις πρεπει να βγει το ντριστιπιτερ.
το κοστος σαν ανταλλακτικα ειναι μικρο αλλα η αντικατασταση εχει λιγο φασαρια αν δεν ξερεις. οπως καταλαβαινεις πρεπει να βγουν τα πλαστικα καπακια - ιμαντας - τα οδοντωτα γραναζια - και η λαμαρινα καλυμα που ειναι μετα για να δεις τις τσιμουχες. αν θες να κανεις κατι μονος σου να ξερεις "οτι εχει σχεση με χρονισμο πριν το λυσεις θελει πρωτα χρονισμα". το ιδιο και το ντριστιπιτερ.
απο τις φωτο που ειδα πιστευω οτι ειναι στιμουχα εκκεντροφορου.


Τολη τα περδεψαμε λιγακι τα πραματα με το στρωσιμο. αλλοι κανουν μοτερια και μπαινουν σε πιστες και μεις κοιταμε μην σπασουμε τα αυγα.

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
10-05-2009, 09:23 PM
Post: #793
Technical problems (Greek language)
kozani37 Wrote:[quote="Apsogos"]Παιδια καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.....
απο το Σάββατο έχω παρατηρήσει όταν για παράδειγμα παρκάρω κάπου...και μετά απο κάποια ώρα φεύγω...βλέπω κανα δυο σταγόνες λαδιού απο κάτω...έπεσα κάτω και κοίταξα....''δεν έβγαλα την ποδιά'' το κάρτερ εντάξει γύρο γύρο το βλέπω υγρό και ελπίζω να είναι απο εκεί.Επίσης επειδή έχανα απο το distributor και έβλεπα το ποτηράκι του...συνήθως βρώμικο...είχα αλλάξει το εξωτερικό o-ring πριν κάποιο διάστημα άλλα πιθανότατα δεν είχα σφήξει την κάτω του βίδα όσο έπρεπε και είχα διάρροη και έχω την εντύπωση ....ότι μετά απο λίγο διάστημα πριν δω καλά την διαρροή,λαδάκι που ήταν πάνω στο ποτηράκι του distributor έφυγε και μου λέρωσε λίγο τον κορμό...έτσι..πιστεύω...γιατί δεν βλέπω εκτος απο εκείνο το σημείο κάπου αλλού λάδι....με έχει αγχώσει αυτή η κατάσταση ρε παιδιά....


λοιπον ισχυουν οτι ακριβως ειπες...αυριο....θα λυσουν distributor και καθρεπτη (καπακι εκκεντρωνWink θα βγει ο ιμαντας κτλ να τσεκαρουμε τσιμουχες...και μου σταζει και λιγο βαλβολινη απο το σαζμαν..θα αντικατασταθει κ αυτη ευκολα...οποτε θα σας πω νεοτερα αυριο.....

το συνηθισμενο προβλημα των 4AGE ειναι οι τσιμουχες των εκκεντροφορων και του στροφαλου. επισης υπαρχει περιπτωση να χανει το oring του ντριστιπιτερ που βρισκεται στο σημειο που κουμπωνει στην κεφαλη της μηχανης και για να το αλλαξεις πρεπει να βγει το ντριστιπιτερ.
το κοστος σαν ανταλλακτικα ειναι μικρο αλλα η αντικατασταση εχει λιγο φασαρια αν δεν ξερεις. οπως καταλαβαινεις πρεπει να βγουν τα πλαστικα καπακια - ιμαντας - τα οδοντωτα γραναζια - και η λαμαρινα καλυμα που ειναι μετα για να δεις τις τσιμουχες. αν θες να κανεις κατι μονος σου να ξερεις "οτι εχει σχεση με χρονισμο πριν το λυσεις θελει πρωτα χρονισμα". το ιδιο και το ντριστιπιτερ.
απο τις φωτο που ειδα πιστευω οτι ειναι στιμουχα εκκεντροφορου.


Γιωργο ετσι οπως τα λες ειναι....τα πραγματα ακριβως....βασικα...ειδαμε με το μηχανικο μου οτι χανω λιγο βαλβολινουλα απο κατω ''σαζμαν'' οποτε θα αλλαχτει η τσιμουχα...ευκολο αυτο...υστερα...πιθανοτατα να χανω στο πισω μερος του distributor οπως και αναφερες....απο o-ring που ειναι απο την μερια του κορμου....θα βγει...θα αντικατασταθει και χρονιστει παλι.....υστερα θα ειναι ανοιχτει το καπακι των εκκεντροφορων ''καθρεπτης'' και θα δουμε αν εχω καμμια διαρροη απο τις 3 τσιμουχες εχει που υπαρχουν...και αν εχω θα αντικατασταθουν....επι ευκαιριας θα τσεκαριστει ξανα και ο ιμαντας...που δεν εχει και ιδιαιτερα χλμ αλλα μυριζομαι οτι ειναι bosch διοτι τον ειχε αλλαξει ο προηγουμενος....και ειχε βαλει και εξωτερικο ιμαντα bosch...αν ειναι οντως bosch θα αντικατασταθει με τον γνησιο και επειδη ανοιξαμε που ανοιξαμε....θα πεταξω και την αντλια νερου που ειναι bosch και ειναι καποια χιλιοστα ποιο εξω απο την γνησια...με αποτελεσμα να εχουν βαλει με λιγοτερα ''αυλακια'' ιμαντα δυναμου γιατι δεν ειναι στην ευθεια που πρεπει με τις αλλες τροχαλιες...και κοβεται ποιο ευκολα....αυτα τα ολιγα...

4age 16v to FR 20VT
Find all posts by this user
10-06-2009, 05:57 AM
Post: #794
Technical problems (Greek language)
Λοιπόν, ο φίλος μου ο Βασίλης μου έστειλε το κείμενο:

Η βασική διαδικασία είναι 10 'ανοίγματα' με full γκάζι σε κάθε ταχύτητα, από χαμηλές στροφές μέχρι το 1/2 των ωφέλιμων στροφών (πχ. 3000) πρώτα με 2η, μετά με 3η, 4η, 5η και 6η.
Μόλις φτάσεις στο όριο αυτό (πχ. 3000) αφήνεις το γκάζι και αφήνεις το αυτοκίνητο να φρενάρει με τη μηχανή μέχρι να πέσουν οι στροφές χαμηλά (>1500)
- Μετά πρέπει να ακολουθηθεί άλλο ένα σετ των 10 αλλά αυτή τη φορά ανεβάζεις το όριο στα 2/3 των ωφέλιμων στροφών (πχ. 4500) ... με την ίδια πάντα διαδικασία 'φρεναρίσματος' με τον κινητήρα.
- Μετά πρέπει να ακολουθηθεί άλλο ένα σετ των 10 με το το όριο να φτάνει στον κόφτη του κινητήρα.

Βασικές αρχές είναι:
- Να ακολουθείται η σειρά και των στροφών αλλά και των ταχυτήτων. Δλδ. πρέπει πρώτα να ανεβάζει στροφές ο κινητήρας με χαμηλή σχέση, όπου έχει χαμηλό φορτίο, παρά με μεγάλη σχέση που έχει υψηλό φορτίο.
- Μετά από κάθε άνοιγμα να ακολουθείται πάντα το άφημα του γκαζιού και το φρενάρισμα με τον κινητήρα. Είναι προτιμότερο να κάνουμε λιγότερα ανοίγματα από το να κάνουμε συνεχόμενα ανοίγματα χωρίς ενδιάμεσα να αφήνουμε τον κινητήρα να φρενάρει με τη ταχύτητα εμπλεγμένη.

Η βασική διαδικασία δεν αλλάζει για τους κινητήρες turbo. Η διαφορά είναι ότι τα turbo ανεβάζουν απότομα τη θερμοκρασία τους και φυσικά τη θερμοκρασία του κινητήρα. Γι'αυτό το λόγο λοιπόν είναι σωστότερο να προηγηθούν λίγα χλμ. (πχ 500) με νορμάλ οδήγηση για να γίνει καλύτερο heat cycle στον κινητήρα/turbo πριν φορτιστούν με max φορτία. Αυτά τα χλμ. πρέπει οπωσδήποτε να γίνουν σε μικρά μέρη (πχ 50 χλμWink έτσι ώστε να γίνουν τουλάχιστον 10 heat cycles. Αν προκύψει κάποιο μεγαλύτερο ταξίδι θα πρέπει να μετρηθεί σαν ένα heat cycle. Σε κάθε περίπτωση όμως θα πρέπει να αποφεύγονται οι σταθερές στροφές (πχ. ταξίδι με 6η και 2500). Το πάτημα και άφημα του γκαζιού για τα πρώτα 1000-2000 χλμ. πρέπει να γίνει συνήθεια.

Οταν ολοκληρωθεί η διαδικασία, καλό είναι να αλλαχθούν λάδια-φίλτρο.

Ελπίζω να φανεί χρήσιμο. Wave

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
http://www.ae86.gr
Visit this user's website Find all posts by this user
10-06-2009, 02:59 PM
Post: #795
Technical problems (Greek language)
Euripides Wrote:Λοιπόν, ο φίλος μου ο Βασίλης μου έστειλε το κείμενο:

Η βασική διαδικασία είναι 10 'ανοίγματα' με full γκάζι σε κάθε ταχύτητα, από χαμηλές στροφές μέχρι το 1/2 των ωφέλιμων στροφών (πχ. 3000) πρώτα με 2η, μετά με 3η, 4η, 5η και 6η.
Μόλις φτάσεις στο όριο αυτό (πχ. 3000) αφήνεις το γκάζι και αφήνεις το αυτοκίνητο να φρενάρει με τη μηχανή μέχρι να πέσουν οι στροφές χαμηλά (>1500)
- Μετά πρέπει να ακολουθηθεί άλλο ένα σετ των 10 αλλά αυτή τη φορά ανεβάζεις το όριο στα 2/3 των ωφέλιμων στροφών (πχ. 4500) ... με την ίδια πάντα διαδικασία 'φρεναρίσματος' με τον κινητήρα.
- Μετά πρέπει να ακολουθηθεί άλλο ένα σετ των 10 με το το όριο να φτάνει στον κόφτη του κινητήρα.

Βασικές αρχές είναι:
- Να ακολουθείται η σειρά και των στροφών αλλά και των ταχυτήτων. Δλδ. πρέπει πρώτα να ανεβάζει στροφές ο κινητήρας με χαμηλή σχέση, όπου έχει χαμηλό φορτίο, παρά με μεγάλη σχέση που έχει υψηλό φορτίο.
- Μετά από κάθε άνοιγμα να ακολουθείται πάντα το άφημα του γκαζιού και το φρενάρισμα με τον κινητήρα. Είναι προτιμότερο να κάνουμε λιγότερα ανοίγματα από το να κάνουμε συνεχόμενα ανοίγματα χωρίς ενδιάμεσα να αφήνουμε τον κινητήρα να φρενάρει με τη ταχύτητα εμπλεγμένη.

Η βασική διαδικασία δεν αλλάζει για τους κινητήρες turbo. Η διαφορά είναι ότι τα turbo ανεβάζουν απότομα τη θερμοκρασία τους και φυσικά τη θερμοκρασία του κινητήρα. Γι'αυτό το λόγο λοιπόν είναι σωστότερο να προηγηθούν λίγα χλμ. (πχ 500) με νορμάλ οδήγηση για να γίνει καλύτερο heat cycle στον κινητήρα/turbo πριν φορτιστούν με max φορτία. Αυτά τα χλμ. πρέπει οπωσδήποτε να γίνουν σε μικρά μέρη (πχ 50 χλμWink έτσι ώστε να γίνουν τουλάχιστον 10 heat cycles. Αν προκύψει κάποιο μεγαλύτερο ταξίδι θα πρέπει να μετρηθεί σαν ένα heat cycle. Σε κάθε περίπτωση όμως θα πρέπει να αποφεύγονται οι σταθερές στροφές (πχ. ταξίδι με 6η και 2500). Το πάτημα και άφημα του γκαζιού για τα πρώτα 1000-2000 χλμ. πρέπει να γίνει συνήθεια.

Οταν ολοκληρωθεί η διαδικασία, καλό είναι να αλλαχθούν λάδια-φίλτρο.

Ελπίζω να φανεί χρήσιμο. Wave

Thumbs up! Thumbs up!

Ακριβως, και βαριομουν να τα γραψω....

JapanPower

UoP Racing website
UoP Racing videos

Racing, because football, basketball, tennis & golf only require ONE ball....
Visit this user's website Find all posts by this user
10-06-2009, 04:39 PM
Post: #796
Technical problems (Greek language)
ααααααααυτο ειναι στρωσιμο !!!!!!!
θα το τηρησω με ευλαβεια Evil
να΄σαι καλα Ευριπιδη :wink:

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
10-06-2009, 09:23 PM
Post: #797
Technical problems (Greek language)
Σωστός ο Ευριπίδης Cool Cool Cool Cool

Εχει γραφτεί και ενα σχετικό άρθρο σε περιοδικο βελτιώσεων με την ίδια ακριβώς μέθοδο... Tongue

Toyota Corolla KE30 + Toyota Corolla AE86
Find all posts by this user
10-07-2009, 09:13 AM
Post: #798
Technical problems (Greek language)
Δηλ. σε ποσα χλμ γινεται αυτο το στρωσιμο?

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
10-07-2009, 04:37 PM
Post: #799
Technical problems (Greek language)
tolisspi Wrote:Δηλ. σε ποσα χλμ γινεται αυτο το στρωσιμο?

απ΄οτι καταλαβα η διαδικασια με τα ανοιγματα δεν εχουν σχεση με χιλιομετρα επισης οχι ταξιδια με σταθερες στροφες στα πρωτα περιπου 1500 χιλιομετρα

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
10-07-2009, 07:26 PM
Post: #800
Technical problems (Greek language)
Παντως, το "φουλ γκαζι" στην αρχη μεχρι τις πχ 3000, μετα μεχρι τις 4500 και τελος μεχρι τον κοφτη μου φαινεται ολιγον σκισιμο για το μοτερ (χωρις να μπορω να το στηριξω καπουWink.
Το παραπανω στρωσιμο ειναι για μοτερ απο ρεκτιφιε, για καινουργιο ή και για τα δυο?
Εκτος του στρωσιματος του τουρμπο που απαιτουνται καποια χλμ, στην ατμοσφαιρα μπορεις να το κανεις μεσα σε μια ημερα!!! Thumbs up!

Σε καινουργιο αυτοκινητο, το manual αναφερει (1986 για 2Ε, 4Α, 4ΑGE) οτι απαιτειται στρωσιμο για 2000χλμ και με ταχυτητα μεχρι τα 120χλμ/ωρα (δεν αναφερει στροφεςWink, οχι βαρος, οχι φουλ γκαζι και οχι μεγαλη σχεση μεταδοσης με λιγες στροφες.
Τα ιδια αναφερει στο manual του YARIS με την διαφορα αντι για 120χλμ/ωρα 3500στροφες (ή 3000στρ, δεν θυμαμαιWink και για 1000χλμ.

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  General and Offtopic discussion (Greek) #2 nmwisima 569 420,691 12-31-2019 06:49 PM
Last Post: Roku_trueno
  PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... alimonos 112 96,473 01-09-2014 08:21 PM
Last Post: Bean
  New Greek Member: Drift Car Wash DRIFTCARWASH 22 29,656 05-08-2013 10:46 AM
Last Post: nmwisima
  "When" by Euripides! *Greek* nmwisima 3 8,776 07-02-2012 12:04 PM
Last Post: Roku_trueno
  Stock AE86 Dynoed (Greek) Rosedrift 28 25,099 04-30-2012 07:55 PM
Last Post: Apsogos

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 30 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication