Technical problems (Greek language)
|
10-08-2009, 12:27 AM
Post: #801
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
tolisspi Wrote:......Το παραπανω στρωσιμο ειναι για μοτερ απο ρεκτιφιε, για καινουργιο ή και για τα δυο? και στις δυο περιπτωσεις θελουμε το ιδιο πραμα δλδ να πατησουν καλα τα ελατηρια και να γυαλισει ο κυλινδρος. tolisspi Wrote:Εκτος του στρωσιματος του τουρμπο που απαιτουνται καποια χλμ, στην ατμοσφαιρα μπορεις να το κανεις μεσα σε μια ημερα!!!...... ολη αυτη η διαδικασια που εγραψε ο Ευριπιδης μπορει ανετα να γινει μεσα σε λιγες ωρες. ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 |
|||
11-03-2009, 12:32 AM
Post: #802
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Διαφορα manuals
http://www.jdmlevin.com/ **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** |
|||
11-24-2009, 12:19 PM
Post: #803
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Ενδιαφερον, το τι μπορει να κανει το αβανς
http://www.aeu86.org/viewtopic/ignition-...light=dyno **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** |
|||
11-24-2009, 08:55 PM
Post: #804
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
εχω και εγω σκαλισμενο λιγακι το αβανς και στα ψηλα "καθαριζει" ωραια, αλλα μαλλον πρεπει να το γυρισω στα εργοστασιακα επιπεδα γιατι μου κανει πολλα σκορτσαρισματα/κοψιματα στα πατα ασε του γκαζιου ειδικα στις χαμηλες στροφες, και εχω την εντυπωση οτι εχει αυξηθει και η καταναλωση...
|
|||
11-25-2009, 09:19 AM
Post: #805
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
πάντως αν το ρυθμίσετε χαμηλά πχ +5μοίρες κι έχετε χταπόδι "ελεύθερη" εξάτμιση, μπορείτε να λαχταράτε αυτούς που προσπερνάτε με φλογίδια, αφού κατα την αλλαγή σε μεγαλύτερη ταχύτητα αφήνοντας από τέρμα γκάζι και πάλι πατώντας τέρμα εκεί πριν τις 5500-6000 σκάει και πετάει φλόγες :wink:
AE86 FANATIC!!! |
|||
11-25-2009, 11:03 AM
Post: #806
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** |
|||
11-25-2009, 04:26 PM
Post: #807
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Τρομοκρατια...
JapanPower UoP Racing website UoP Racing videos Racing, because football, basketball, tennis & golf only require ONE ball.... |
|||
11-25-2009, 08:04 PM
Post: #808
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
ειναι καθοριστικος ο ρολος του αβανς για την αποδοση του κινητηρα.
χωρις να θελω να γινω κουραστικος θα ηθελα απλα να πω δυο πραματα για το τι ειναι αβανς σε οσους δεν γνωριζουν. Σε ενα κυκλο λειτουργιας ενος κινητηρα στην φαση της συμπιεσης ακριβως στο ανω νεκρο σημειο εχουμε την μεγαλυτερη συμπιεση του μιγματος και λογικα σε αυτο το σημειο πρεπει το μπουζι να δωσει τον σπινθηρα για να παρουμε την μεγιστη ενεργεια αλλα εδω υπαρχει ενα θεμα με τον χρονο που χρειαζεται για να αναφλεχτει το μιγμα που ειναι απειροελαχιστος αλλα απειροελαχιστος ειναι και ο χρονος που βρισκεται το πιστονι στο ανω νεκρο σημειο οταν δουλευει ο κινητηρας. επομενως αν ο σπινθηρας δοθει ακριβως στο ΑΝΣ μεχρι να γινει η αναφλεξη το πιστονι θα αρχισει να κατεβαινει. αρα για να πετυχουμε την αναφλεξη στο ΑΝΣ πρεπει να δωσουμε τον σπινθηρα πιο νωρις και στην προκειμενη περιπτωση ο 4age θελει 10 μοιρες πιο νωρις τον σπινθηρα σε κατασταση ρελαντι. ο χρονος αναφλεξης του μιγματος ειναι παντα ο ιδιος αλλα χρονος που μενει το πιστονι στο ΑΝΣ ειναι αναλογος με τις στροφες της μηχανης για αυτο τον λογο το αβανς μεταβαλεται αναλογα με τις στροφες. και κατι αλλο εντελως πληροφοριακα ειναι οτι το πετρελαιο χρειαζετε εως και 4 φορες μεγαλυτερο χρονο αναφλεξης απο την βενζινα και αυτος ειναι ο βασικος λογος που οι diesel κινητηρες δεν μπορουν να σηκωσουν παρα πολλες στροφες γιατι απο ενα σημειο και μετα μεχρι να ολοκληρωθει η αναφλεξη το πιστονι παιρνει την καθοδο εγω παντα ειχα περιπου 3 μοιρες περισοτερο αβανς απο το κανονικο σε οσα αυτοκινητα ειχα και ο λογος ειναι ενα ελαφρυ πλεονεκτημα στις χαμηλες που αρπαζει καλυτερα αλλα σε αντιθεση στις ψηλες κοντα στο κοφτη υπαρχει μειονεκτημα , επισης με επιπλεον αβανς μπορει να εχουμε μεγαλυτερες θερμοκρασιες οταν πιεζετε ο κινητηρας και αυτο φαινεται εντονα στους diesel κινητηρες. αντιθετος με λιγοτερο αβανς απο το κανονικο εχουμε αισθητη μειωση στην αποδωση του κινητηρα. επομενος το αβανς πρεπει να βρισκετε σε μια χρυση τομη παλιοτερα το αβανς μεταβαλοταν μηχανικα με αντιβαρα και υποπιεση ενω τωρα με τους αισθητηρες και το προγραμα του εγκεφαλου οι κινητηρες μπορουν να αποδωσουν περισοτερο και σε μεγαλυτερο φασμα στροφων ουφφφ ... τα ειπα και ησυχασα ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 |
|||
11-25-2009, 09:16 PM
Post: #809
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Γεια σου ρε Γιωργαρα! JapanPower UoP Racing website UoP Racing videos Racing, because football, basketball, tennis & golf only require ONE ball.... |
|||
11-25-2009, 10:18 PM
Post: #810
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
γεμιζεις το κεφαλι μου με γνωσεις
**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 420,801 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 96,477 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 29,658 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
"When" by Euripides! *Greek* | nmwisima | 3 | 8,776 |
07-02-2012 12:04 PM Last Post: Roku_trueno |
|
Stock AE86 Dynoed (Greek) | Rosedrift | 28 | 25,099 |
04-30-2012 07:55 PM Last Post: Apsogos |
User(s) browsing this thread: 11 Guest(s)