Technical problems (Greek language)
10-09-2008, 08:33 AM
Post: #101
Technical problems (Greek language)
- Ξεχασα να αναφερω οτι πρεπει να βαλω και main stud ή head stud? (ποιο απο τα δυο πρεπει να βαλω?)
Βρηκα main stud ARP με 80$ και TOMEI με 294$. Γνωριζετε κατι για αυτες τις μαρκες? Ξερω οτι πολλοι βαζουν ARP αλλα τι περισσοτερο εχει η ΤΟΜΕΙ και κοστιζει περισσοτερο?
- Και κατι ακομα, να ελαφρυνω το βολαν στο ρεκτιφιετζη ή καλυτερα να παρω καποιο αλλο μαρκας? Το βολαν που εχω πρεπει να ειναι χρονια πανω στο μοτερ και με αρκετα χλμ.
- καποιος απο το φορουμ (ξενοςWink μου προσφερει αυτον τον εγκεφαλο
"I've got 4 sale Apexi Power FC by AP Engineering exclusively for AE86. It's default pre-mapped for stock early 4age 16V with T-vis. It comes with harness for AE86. Can run with stock low impedance injectors. Commander is not included.
EUR 600,00"
Πως τον βλεπετε?
Ευχαριστω πολυ

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
10-09-2008, 09:24 AM
Post: #102
Technical problems (Greek language)
Δεν υπάρχει λόος πιστεύω να δώσεις πάνω από 200 ευρώ παραπάνω για τα ΤΟΜΕΙ. Τα ARP είναι πλέον στάνταρ σε κάθε βελτιωμένο ή/και αγωιστικό μοτέρ. Εκτός κι αν είναι τιτανίου (με τέτοια τιμη...).

Προτείνω να ψωνίσεις βολάν από Ιαπωνία, εκτός και αν ο ρεκτιφιές σου είναι αστέρι και ξέρει ακριβώς τι κάνει. Αν το αδυνατίσει πολύ και με τη δύναμη που θα έχεις... άστα. Εξάλλου νομίζω το δικό μου είχε 3.9 κιλά συμπαγές, νέο χρωμομολυβδένιο και είχε κοστίσει κάτω από 400 γιούρο.
Find all posts by this user
10-09-2008, 10:03 AM
Post: #103
Technical problems (Greek language)
Υπερβολικά δεν είναι για μτχ παραλληλο που θα πρεπει να τον ξαναπρογραμματισεις καιδεν σου δίνει την ευελιξία και την ρυθμισιμότητα ενός άγραφου???
Αυτό πάλι για την πλεξούδα δεν μπορώ να το καταλαβω τι εννοεί.
6 καλώδια είναι που πρέπει να ενωθούν....
Για κανένα λόγο μην ανεβεις πάνω από τα 80 των ARP.
Και αυτες μαλιστα δεν είναι απόλυτα ότι τις χρειάζεσαι.
Πάντως ARP κεφαλόβιδες χρησιμοποιούν σε μοτέρ με 13:1 συμπίεση και δεν εχει τραβηξει ποτέ καμία.
Βάλε και μπιελόβιδες και κεφαλής αμα θες να φτιάξεις ένα αλεξίσφαιρο μοτέρ.
Στείλε το βολάν στην "Ωμεγα" μαζί με στρόφαλο - μπιέλες να στα ελαφρωσουν - ζυγισουν και μην ψαχνεις τπτ παραπάνω.

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
10-09-2008, 01:27 PM
Post: #104
Technical problems (Greek language)
Akis308 Wrote:Ðñïóï÷Þ óôïõò êùäéêïýò ôïõ ìðëïê (åóùôåñéêÜ) ãéá ôçí åðéëïãç ôùí ìåôáëëùí....
Êùäéêïé ìåôÜëëùí
13041-16040-01
13041-16040-02
13041-16040-03

Óåô ãåíéêÞò öëáôæùí 04111-1602*

Ôá ìåôáëëá å÷ïõí êáíá 45 êáé ôï óåô êáíá 150áñé áí èõìáìáé êáëÜ.
ÄéáöïñåôéêÜ öëÜôæá trd êáôé ëéãüôåñï áðü 100 åõñù...

ÁõôÜ åßíáé ãéá ôï 3rib ìëïê ôï ðáëéü ôï ìðëåêÜðáêï?

AE86 FANATIC!!!
Find all posts by this user
10-09-2008, 01:52 PM
Post: #105
Technical problems (Greek language)
Εχουν δικιο σε οτι ειπαν τα παιδια... ARP μπουζονια=εγγυηση και σε καλη τιμη. Πιστευω οτι αξιζει, αν και παιζει να μη τα χρειαστεις. Και αφου το βολαν σου ειναι ηδη ταλαιπωρημενο, γιατι δεν του ριχνεις ενα ελαφρωμα και οτι γινει. Δεν νομιζω να εχεις προβλημα αν η δουλεια γινει απο καποιον που να γνωριζει. Στο κατω κατω, αν καποιοα στιγμη αποφασισει να παραδωσει πνευμα, το αλλαζεις με ενα απο CrMo...

JapanPower

UoP Racing website
UoP Racing videos

Racing, because football, basketball, tennis & golf only require ONE ball....
Visit this user's website Find all posts by this user
10-09-2008, 01:55 PM
Post: #106
Technical problems (Greek language)
Να και ορισμενες φωτογραφιες.Οι θαλαμοι εχουν λιγο λαδακι γιατι το μπλοκ, δεν ξερω για ποσο καιρο, ηταν αναποδογυρισμενο.
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)][Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)][Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)][Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)][Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)][Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
10-09-2008, 08:05 PM
Post: #107
Technical problems (Greek language)
Ο ρεκτιφιετζης μου ειπε οτι ειναι καλο να βαλουμε ενισχυμενες βιδες κεφαλης (10 σε αριθμοWink. Οχι οτι αυτες που εχει δεν κανουν αλλα για καλυτερα.
Ακη, το μοτερ εκλεισε. Ο στροφαλος ειναι σε αριστη κατασταση. Μου το ειχε προτεινει και ο ρεκτιφιετζης να ελαφρωσω το στροφαλο αλλα του ειπα οχι. Την επομενη φορα. Smile
Τελικα, να βαλω αρχικα ενα παραλληλο για να μπροω να κινησω το αυτοκινητο?
Ποιον προτείνετε?

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
10-09-2008, 08:11 PM
Post: #108
Technical problems (Greek language)
Ο ρεκτιφιετζης μου ειπε οτι ειναι καλο να βαλουμε ενισχυμενες βιδες κεφαλης (10 σε αριθμοWink. Οχι οτι αυτες που εχει δεν κανουν αλλα για καλυτερα.
Ακη, το μοτερ εκλεισε. Ο στροφαλος ειναι σε αριστη κατασταση. Μου το ειχε προτεινει και ο ρεκτιφιετζης να ελαφρωσω το στροφαλο αλλα του ειπα οχι. Την επομενη φορα. Smile
Τελικα, να βαλω αρχικα ενα παραλληλο για να μπροω να κινησω το αυτοκινητο?
Ποιον προτείνετε?

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
10-10-2008, 08:10 AM
Post: #109
Technical problems (Greek language)
Ωραία!!!!
Παραλληλος κυκλοφορούσε ενας στο corollaclub με 250 ευρω νομιζω.
Θα μπορούσε απλα να ζυγισετε το στρόφαλο χωρίς να τον ελαφρωσετε.
Αλλά και πάλι απλά θα ανεβασεις το όριο του στροφαρίσματος.
Πότε μπαίνει για μεταμόσχευση λοιπόν????

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
10-28-2008, 09:30 AM
Post: #110
Technical problems (Greek language)
Γαμ* την καντεμια μου....
Εεε που θα πηγαινε, θα ξεφευγα? Εχω παραδοση, σε οτι αγοραζω να υπαρχει καποιο προβλημα. Μεχρι τωρα δεν ειχα (οσον αφορα το μοτερWink, αλλα να, που μου ρθε τελικα.
Επικοινωνησα τηλεφωνικως με την rhdjapan και μου ειπαν οτι η TODA θα τους στειλει το shim kit αρχες Δεκεμβριου!!! δηλ 2 μηνες μετα απο την παραγγελια. Εν τω μεταξυ, ο ρεκτιφιετζης θελει να κλεισει το μοτερ αWink για να τελειωνει και βWink για να μην μενει το μπλοκ ανοικτο και γεμισει σκουρια (αν και εχει βαλει το καταλληλο λαδακιWink. Εχω δυνατοτητα να ακυρωσω την παραγγελια. Να παραγγειλω Shimless Lifter απο 1SZ-FE? Οπως λεει σ'αυτο το site?
http://www.passracing.com/JDM%20Toyota.htm
Επισης για το 1SZFE
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2001_TO...302.3.html
Και για 4AGE
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1986_TO..._1302.html

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  General and Offtopic discussion (Greek) #2 nmwisima 569 414,252 12-31-2019 06:49 PM
Last Post: Roku_trueno
  PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... alimonos 112 95,191 01-09-2014 08:21 PM
Last Post: Bean
  New Greek Member: Drift Car Wash DRIFTCARWASH 22 29,354 05-08-2013 10:46 AM
Last Post: nmwisima
  "When" by Euripides! *Greek* nmwisima 3 8,696 07-02-2012 12:04 PM
Last Post: Roku_trueno
  Stock AE86 Dynoed (Greek) Rosedrift 28 24,840 04-30-2012 07:55 PM
Last Post: Apsogos

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication