Wielkuipen.
|
09-17-2011, 11:14 PM
|
|||
|
|||
Wielkuipen.
Is er iemand die nog wat oude ae86s heeft staan waar delen uitgeslepen mogen worden?
Ik ben opzoek naar wielbakken achter en nog wat andere delen. De wielbakken hoeven niet in super staat te zijn (liefst wel natuurlijk) maar moeten wel in een betere staat zijn als die van mij. De rest van de delen die ik wel kan gebruiken hangt een beetje af van hoe de sloop carrosserie er uit ziet. Mijn bijde wielkasten zijn aan vervanging toe. Ze zijn door 1 van de vorige eigenaren gelast maar gewoon over het rotte staal heen. Moet dus opnieuw gedaan worden. Dit kunnen we opzich wel maar word nooit zo mooi als de orginele vorm. Toyota MR2 2.0 16V Gen3 Turbo Toyota MR2 1.6 16V Toyota Corolla GTZ Twincam 1.6 16V (AE86) (Sold. ) Toyota Corolla GT Twincam 1.6 16V (My new project ) |
|||
09-18-2011, 11:32 AM
|
|||
|
|||
Wielkuipen.
Ik vrees dat je lang kunt zoeken naar iemand die én slopers heeft staan, én waar die delen nog niet ver heen zijn. Is helaas 1 van de zwakste punten van de carrosserie.
Is tubben misschien niet een beter idee? Ziet er niet std. uit, maar dan lijkt het tenminste nog ergens op en kun je er (doorgaans) dikkere velgen onder kwijt. FABRICA MI DIEM, PVNC! |
|||
09-18-2011, 11:40 AM
|
|||
|
|||
Wielkuipen.
maar de achterste wielkasten tubben is nogal wat, en volkomen nutteloos, dikkere velgen gaan naar buiten toe dik zijn, niet naar binnen.
tenzij je gaat dragracen.. gewoon plaatjes inlassen, gladslijpen en er niet meer naar kijken. |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Wielkuipen links en rechts achter | neet | 17 | 13,811 |
08-08-2005 10:59 PM Last Post: Mux213 |
User(s) browsing this thread: 6 Guest(s)