efkes voorstellen...
|
09-15-2005, 09:43 PM
|
|||
|
|||
efkes voorstellen...
En die mening respecteer ik ook hoor!
Maar ik zie er wel een uitdagend project in! Al ben ik er nu vanaf aan het stappen... Dat zou inderdaad een erg duur grapje worden als ik er ook off-road mee ga! Ik houd gewoon de komende tijd eens alles in de gaten hier en probeer zoveel mogelijk van de auto te weten te komen! Zo kom ik niet voor verassingen te staan in de toekomst! Tis misschien nog te vroeg voor mij als 20 jarige student om met een auto van dit kaliber te beginnen! Over 2 jaar ben ik klaar....... ondertussen blijf ik gewoon volgen wat er op de markt is aan Corolla's! In de tussentijd koop ik me dan een oud barrel! Waarschijnlijk een BMW dan maar, dat is inderdaad het goedkoopste! Maar als er een leuke/goede AE86 voor weinig te koop is en ik ben er vroeg genoeg bij dan zal ik hem ook meteen kopen! Never went sideways... Never had rwd... But addicted to it anyway! I WANT AN AE86! |
|||
09-15-2005, 09:59 PM
|
|||
|
|||
efkes voorstellen...
Dan zou ik hem ook zeker niet laten staan. :wink:
Toyota MR2 2.0 16V Gen3 Turbo Toyota MR2 1.6 16V Toyota Corolla GTZ Twincam 1.6 16V (AE86) (Sold. ) Toyota Corolla GT Twincam 1.6 16V (My new project ) |
|||
09-15-2005, 10:04 PM
|
|||
|
|||
efkes voorstellen...
NoHachi Wrote:Ik denk dat je meer hebt aan een auto waar je gewoon zonder gewetensbezwaren mee kunt rossen. AE86 corolla's zijn gewoon redelijk zeldzaam aan het worden, het zou zonde zijn om zo'n auto op te rijden.Aan de ene kant geef ik je daar wel gelijk in, maar aan de andere kant zie je dat de autos van Richieu ook ex-rally school zijn en verder nog best redelijk qua staat zijn. Daarnaast rijden er in de UK en Ierland best veel mensen Rally met de AE86 en wellicht kunnen zijn ook een wat betere visie er op geven. Ook al worden ze zeldzaam is het geen schande om een auto op te rijden: ze hebben echt niet het eeuwige leven en als je een auto wilt bewaren voor lange tijd zul je toch echt een auto museum moeten beginnen. Maarja, dat dacht men vast ook een paar jaar geleden van de TE71 en die zie je nu bijna ook niet meer. 1983 - AE86 Sprinter Trueno - import project 2013 - Honda Civic sport - daily driver 2004 - AEU86 dot ORG - daily domain Support our forum, buy from the AEU86 shop: |
|||
09-15-2005, 10:58 PM
|
|||
|
|||
efkes voorstellen...
Tis lang geleden dat ik er 1 gezien heb buiten een meeting om idd
"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers." -Shinji Minowa |
|||
09-15-2005, 11:39 PM
|
|||
|
|||
efkes voorstellen...
Zo'n TE71 is ook wel wow als ie er dikke velgen onder heeft hangen!
Never went sideways... Never had rwd... But addicted to it anyway! I WANT AN AE86! |
|||
09-16-2005, 02:05 AM
|
|||
|
|||
efkes voorstellen...
te71 zin er nog maar 4 ofzo in nl die rijden en 1 daavan is van te71corolla van het forum.
Hellenbrand ga ik geen woorden meer over vuil maken die man kan niet verkopen ik zal nadat me hachi af is maar weer es langsgaan kijken wat ie zegt :-) Cars: "99 Lexus IS200 "86 AE86 Kouki Panda Levin GT-Apex (restore project) "84 AE86 Zenki Blue Levin (project racer) Motorcycles: "02 Yamaha R1 "02 Honda Hornet S "08 BMW R1200GS |
|||
09-16-2005, 09:06 AM
|
|||
|
|||
efkes voorstellen...
Wimmel,
Rallyen is fun, genoeg forum members uit ierland en engeland die met de wagen rallyen. Enige nadeel is dat kans op schade groot is omdat je vaak op plaatsen rijd met weinig uitwijkmogelijkheden als er wat fout gaat. Opzich met een onderstel gemaakt voor rallyen (dus niet een keihard verlaagt circuit onderstel) kan die auto daar prima voor gebruikt worden en zolang je hem niet tegen een boom zet kan de auto daar ook prima voor gebruikt worden. Laten we niet vergeten dat rallying 1 van de uitgangspunten was bij het maken van deze wagens. Verder moet je eens op het forum zoeken naar finland, er zijn nogal wat rally AE86en in finland als ik het goed heb begrepen. Staan ook nog wel eens te koop (met een prijskaartje) Greetz, Bastiaan "mux213" Olij Moved down under, no more hachi |
|||
09-16-2005, 11:06 AM
|
|||
|
|||
efkes voorstellen...
Maar als je in de tussentijd al wat wilt proberen, moet je een oudere corolla (ook met achterwielaandrijving) kopen.
(heb ik te koop staan: corolla ke30) Mark |
|||
09-16-2005, 11:09 AM
|
|||
|
|||
efkes voorstellen...
Staan momenteel trouwens zat hachi's in de aanbieding zag ik al...misschien die gele van Chell iets voor jou?
FABRICA MI DIEM, PVNC! |
|||
09-16-2005, 01:31 PM
|
|||
|
|||
efkes voorstellen...
Heb al een aanbod gekregen
MAar nu is het nog wat te vroeg! Mijn bedoeling was ook niet om meteen nu een auto te kopen! Ik weet eigenlijk nog niks van de wagen af! Na wat ik heb gehoord zal ik nog wel efkes wat moeten sparen wil ik een fatsoenlijke hebben + een buffer voor reparaties en dergelijke! Never went sideways... Never had rwd... But addicted to it anyway! I WANT AN AE86! |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Even voorstellen dan. | einneb | 24 | 24,933 |
03-13-2014 07:52 PM Last Post: MC_JP |
|
Even voorstellen, Trueno gekocht... | Mike N | 52 | 46,560 |
06-25-2011 08:48 AM Last Post: xrgeorg |
|
ff voorstellen | bozu | 6 | 7,755 |
06-08-2011 02:45 PM Last Post: bozu |
|
Even voorstellen, Levin Coupe gevonden! | JMeister | 26 | 21,026 |
05-11-2009 04:40 PM Last Post: banpei |
User(s) browsing this thread: 4 Guest(s)