efkes voorstellen...
|
09-20-2005, 12:18 AM
|
|||
|
|||
efkes voorstellen...
Vandaag ook nog wat gefilmd.......
En nu heb ik een deuk in mijn ego!!! Ik moest ook een rondje rijden om op te nemen! Toen ik dus wou wegrijden stonden de wielen niet recht....... hij trok naar rechts Ik dus corrigeren, gas loslaten en door naar de volgende gang....... volgt er een knal! Ik dacht dat dat het einde was van de versnellingsbak! Maarja, hij reed nog gelukkig! Tis niet leuk om de wagen van je vriend om zeep te helpen dacht ik! Hopen dattie het morgen ook nog doet! Maarja, we hebben de films nog zitten bekijken en ondanks dat het met een gewone fotocamera is gemaakt ziet het er best leuk uit en het geluid is ook goed! Gekke Limburgers in actie! Binnenkort komtie on-line! Never went sideways... Never had rwd... But addicted to it anyway! I WANT AN AE86! |
|||
09-20-2005, 09:23 AM
|
|||
|
|||
efkes voorstellen...
Auch! Enig nieuws er al over?
1983 - AE86 Sprinter Trueno - import project 2013 - Honda Civic sport - daily driver 2004 - AEU86 dot ORG - daily domain Support our forum, buy from the AEU86 shop: |
|||
09-20-2005, 12:43 PM
|
|||
|
|||
efkes voorstellen...
Nee, dus hij zal het wel nog gewoon doen!
Never went sideways... Never had rwd... But addicted to it anyway! I WANT AN AE86! |
|||
09-20-2005, 04:43 PM
|
|||
|
|||
efkes voorstellen...
Een 4AGE motor uit een type AE86 83-87 heeft net als een MR2 124 pk aan boord. o-100 in 8,7, omdat je nog een keertje zou moeten schakelen. Als je 'm nog ff doorlelt zit je net als de MR2 rond de 8,4 sec. Suzuki Swift uit mijn hoofd ook iets van 8,4 sec. Hij is wel lichter,maar heeft zijn tractie natuurlijk als nadeel.
Per saldo zijn ze tot de 100 even snel, daarna gaat de Corolla weer winnen, vanwege de + in pk's. N.b. De HatchBach GT's (wel heerlijke gooi en smijtwagens - net een Cart) heeft geen 124, maar 121 Pk. Vraag me niet waar daT VERSCHIL IN ZIT. bYDEWAY: IK HEB een 3 deurs Coupé (Zwart Mica). Deze wordt binnenkort voor de derde keer opgeknapt. Rijdt op een licht fluitend geluid van de cardan na echt nog als nieuw. Tellerstand 350 K (Er is alleen één keer een andere motor in gegaan) Succeces met het zoeken naar deze fijne auto Groet, René |
|||
09-20-2005, 05:11 PM
|
|||
|
|||
efkes voorstellen...
Hellebrand heeft z'n verzameling verder uitgebreid
Ondertussen zijn er ook alweer enkele verkocht, nieuwe eigenaren zijn gelukkig Ik zal eens wat foto's fixen deze week, komt goed |
|||
09-20-2005, 06:20 PM
|
|||
|
|||
efkes voorstellen...
is hellebrand nog steeds zo duur?
ik ben een paar keer bezig geweest om onderdelen te kopen maar dit lijkt gewoon NIET te lukken hij wil niks kwijt? elke x zou hij terugbellen voor de prijs maar jah.............je weet het wel sr86 completed!!........漂うことのマスター!!!! |
|||
09-20-2005, 07:40 PM
|
|||
|
|||
efkes voorstellen...
Ja ik weet er alles van. Maar ik denk dat, als je een serieuze "klant" bent m.a.w. ook echt iets wilt kopen, het ook gewoon lukt bij Hellie. Het probleem is dat , vooral wat betreft de AE's, veel mensen daar komen en denken dat ze die dingen kunnen kopen voor een appel en een ei. "Omdat het een Toyotaatje is van 20jr oud". Laatst nog was er iemand die wilde zijn Mazda 323 1.3 uit 1987 op eentje inruilen. Met gesloten beurs Veel mensen weten nieteens wat voor auto het is en als ze dan de prijs horen blijft het bij "kijken kijken, niet kopen". Tsja dan kan ik me wel voorstellen dat je je als verkoper een beetje voorzichtiger opstelt.
Wat betreft de prijzen, ze zijn inderdaad wat hoger dan je zou verwachten maar let's face it: sommige zien er écht goed uit. Dan kun je wel een wat goedkopere kopen bij een particulier, maar je weet zelf ook hoe dat gaat. Na een paar dagen/weken komen de eerste gebreken tevoorschijn en kun je de beurs trekken. Op 't eind durf ik te betwijfelen of je ook daadwerkelijk goedkoper uit bent, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. Want wat betreft deze auto's heeft Hellenbrand z'n zaakjes wel goed voor elkaar, vooral qua techniek raak je niet uitgepraat met die man Iemand beweerde trouwens in dit draadje dat met de witte AE van Jordy (de zoon) ge-rallyd zou zijn, dat is niet waar. Hellenbrand heeft vroeger zelf in de Rallycross gezeten met die RWD-Starslets maar zover ik weet is de witte AE nooit offroad gebruikt. Michel |
|||
09-20-2005, 09:44 PM
|
|||
|
|||
efkes voorstellen...
Michel H Wrote:Ja ik weet er alles van. Maar ik denk dat, als je een serieuze "klant" bent m.a.w. ook echt iets wilt kopen, het ook gewoon lukt bij Hellie. Het probleem is dat , vooral wat betreft de AE's, veel mensen daar komen en denken dat ze die dingen kunnen kopen voor een appel en een ei. "Omdat het een Toyotaatje is van 20jr oud". Laatst nog was er iemand die wilde zijn Mazda 323 1.3 uit 1987 op eentje inruilen. Met gesloten beurs Veel mensen weten nieteens wat voor auto het is en als ze dan de prijs horen blijft het bij "kijken kijken, niet kopen". Tsja dan kan ik me wel voorstellen dat je je als verkoper een beetje voorzichtiger opstelt.Kijk, eindelijk iemand met een goede ervaring. Zoals je eerder in dit topic kan lezen hebben een aantal mensen wat minder goede ervaring met Hellenbrand, Ik kan er zelf niet over mee praten: ik heb nog nooit wat bij hun gekeken of gekocht oid. en ik begon me al af te vragen of er uberhaupt wel mensen met goede ervaringen waren. Ze zijner dus wel. 1983 - AE86 Sprinter Trueno - import project 2013 - Honda Civic sport - daily driver 2004 - AEU86 dot ORG - daily domain Support our forum, buy from the AEU86 shop: |
|||
09-20-2005, 09:59 PM
|
|||
|
|||
efkes voorstellen...
ja maar sorry hoor........ ik was daar een tijdje geleden geweest en toen stond er een hele mooie ae86 met maar liefst 0 km op de klok en eenmaal onder de motorkap beland zag ik op deze grijze auto een hele rode hoek zitten(de verf liet los) blijkt dat er een halve nieuwe voorkant opzit.
en ik neem aan dat als je zoiets koopt dat er niet gezegd word: "ohw jah hij heeft een klappertje gehad en er zit een nieuwe neus op geknetterd ,maar hij is echt goed hoor " niet alles is wat het lijkt............ en denk dus goed na voordat je er iets koopt en laat in iedergeval dat ding anwb keuren dan weet je tenminste wat je koopt of neem iemend mee die de auto zeg maar binnenstebuiten keerd :idea: sr86 completed!!........漂うことのマスター!!!! |
|||
09-20-2005, 10:31 PM
|
|||
|
|||
efkes voorstellen...
Tis dus gewoon hoe je je opstelt tegenover die man... Of niet?
Kga hem in oktober eens opbellen! Kijken oftie tijd heeft! Never went sideways... Never had rwd... But addicted to it anyway! I WANT AN AE86! |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Even voorstellen dan. | einneb | 24 | 24,933 |
03-13-2014 07:52 PM Last Post: MC_JP |
|
Even voorstellen, Trueno gekocht... | Mike N | 52 | 46,560 |
06-25-2011 08:48 AM Last Post: xrgeorg |
|
ff voorstellen | bozu | 6 | 7,755 |
06-08-2011 02:45 PM Last Post: bozu |
|
Even voorstellen, Levin Coupe gevonden! | JMeister | 26 | 21,026 |
05-11-2009 04:40 PM Last Post: banpei |
User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)