interessepeiling: 4agze te koop
|
03-17-2008, 02:34 PM
|
|||
|
|||
Hallo,
Bne van plan om toch nog een andere motor in mijn Ae86 te leggen.. dus hierbij eerst ffies de interesse peilen.. Het gaat om een 1e gen 4agze compleet met kabelboom en ecu wat het blok heeft gelopen ? ik zou het niet weten.. tussen de 100.000 en 150.000 gok ik zo.. ? geen idee wat zoiets nog waard is.. ?? Wat ik wel weet is dat dit blok nagenoeg geen olie verbruikt! en verder loopt als een zonnetje.. zal er vandaag of morgen nog wel ffies een Pic van opzetten.. Ik wil namelijk voordat ik aan wat anders begin dit blok eerst verkocht hebben.. heb geen zin om deze naast de 4e gen 3sgte op voorraad te zetten :$ Gr roel |
|||
03-17-2008, 09:39 PM
|
|||
|
|||
500 euro
Tja denk dat je voor jezelf toch ff moet nagaan wat je ervoor wilt hebben, je kan ook es zoeken wat ze elders op het net kosten. Men beweerd dat ze zeldzaam worden, maarja ze zijn nog in overvloed verkrijgbaar en een blacktop is momenteel toch wat poulairder gezien die iets jonger zullen zijn. Wat wil je erin gaan hangen eigenlijk? |
|||
03-17-2008, 11:59 PM
|
|||
|
|||
550 euro
|
|||
03-18-2008, 12:59 AM
|
|||
|
|||
dan doet ik even mee met 600 euro
Even serieus die dingen gaan op ebay geloof ik voor 900 dollar ofzo. Maar wat wil je erin leggen ? Neem een overdrive pulley en je gaat echt vermogen maken met zo'n ding! Cars: "99 Lexus IS200 "86 AE86 Kouki Panda Levin GT-Apex (restore project) "84 AE86 Zenki Blue Levin (project racer) Motorcycles: "02 Yamaha R1 "02 Honda Hornet S "08 BMW R1200GS |
|||
03-18-2008, 10:35 AM
|
|||
|
|||
weet nog niet direct wat ik terug wil...
3sgte is een optie iig Ik weet het nog niet.. maar ben gewoon turbo geil.. :$ alleen mijn huidige 4e gen past gewoonweg niet dmv in en uitlaatspruitstuk.. en het grootste probleem is wel het koppelingshuis.. van de 2c motor een ander merk is iig een beetje uit den boze.. en de 1J is veels te zwaar nee zonder gein.. weet nog niet precies wat ik terug wil.. weet wel dat ik al zooo close was met de ae101 en een turbo erin.. want ik heb alle spullen ervoor nog thuis liggen... bezig met te verkopen.. Het ging mij erom dat ik dacht dat deze blokken iig nog wel wat geld waard zijn.. niet meer zoveel als een 2e of 3e gen... maar toch nog wel wat.. gr roel |
|||
03-18-2008, 11:05 AM
|
|||
|
|||
Als je zo graag turbo wil, waarom bouw je je supercharger dan niet om tot een turbo en maak je er een 4AGTE van? Genoeg verhalen te vinden op internet over hoe je dat aan moet pakken, genoeg mensen die je voorgegaan zijn.
Scheelt je een hoop poen en heb je evenveel plezier. Past kwa gewichts verhouding stuk beter in de Hachi dan een 3sgte. (of ruil gewoon je wagen om bij ad?) Greetz, Bastiaan "mux213" Olij Moved down under, no more hachi |
|||
03-18-2008, 12:06 PM
|
|||
|
|||
4AGTE ombouw is wel het meest logisch, al zal je toch naar een W-series bak moeten, die T50 spat dan vrij snel uit elkaar.
625 trouwens |
|||
03-18-2008, 12:21 PM
|
|||
|
|||
E-volve Wrote:4AGTE ombouw is wel het meest logisch, al zal je toch naar een W-series bak moeten, die T50 spat dan vrij snel uit elkaar. W serie bak... wat voor een bak is dat? supra bak? de W58 is dat of niet?? en uhh past het kopelingshuis daar 1:1 op? en de aandrijfas? Ik moet me nog echt goed erin inlezen.. maar veel topics wat je vind zijn topics met halve antwoorden.. en wordt je zo moedeloos van om door te spitten.. dus iig voor goede sites voor 4agze --> 4agte ombouw hou ik me aanbevolen.. Mux213 Wrote:Als je zo graag turbo wil, waarom bouw je je supercharger dan niet om tot een turbo en maak je er een 4AGTE van? Genoeg verhalen te vinden op internet over hoe je dat aan moet pakken, genoeg mensen die je voorgegaan zijn. ombouwen kan idd wel.. maar ik heb nu een luchtmassameter.. en hoe zit het met de internals van de verschillende generaties? welke is het beste geschikt voor ombouw naar turbo? omruilen.. tevergeeft, had graag nog wat centjes bijgelegd voor die grijze van ad maar die doet hij echt niet weg! gr roel |
|||
03-18-2008, 01:58 PM
|
|||
|
|||
http://www.4agte.nl
Meest logische keuze lijkt me om die gze idd om te bouwen naar GTE, misschien niet de snelste manier maar wel de meest leuke manier. Neus vd auto wordt ook niet te zwaar. |
|||
03-18-2008, 02:23 PM
|
|||
|
|||
de site van navi idd, dat is op basis van een 4age en niet de ZE owkee.. ook wel een hoop gelijkheden.. maar toch net wat anders..
hoe zit het met de van matige kwaliteit turbospruitstukken die her en daar worden aangeboden?? van die SS autochrome dingen.. dat is voor de 4age? kent die hetzelfde boutpatroon als de 4agze met de spruitstukken? |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Interessepeiling 4AGZE(ae101) | ditn | 10 | 11,154 |
03-28-2012 09:18 PM Last Post: ditn |
|
Iemand een 4AGZE te koop? | Okami | 1 | 3,450 |
05-30-2011 06:44 PM Last Post: Okami |
|
AE85 onderdelen of in 1 geheel te koop (interessepeiling) | Supah | 13 | 11,863 |
11-12-2009 04:46 PM Last Post: Supah |
User(s) browsing this thread: 4 Guest(s)