niet meer baal: apk goedgekeurd
|
06-11-2008, 07:09 PM
|
|||
|
|||
sorry voor de spam,
maar als je een auto importeert, moet je een kenteken aanvragen bij de RDW en zit er natuurlijk geen apk op.... dus het beste alleen eerst een kenteken aanvragen bij de RDW en je belasting afstaan ... vervolgens ergens anders de apk doen?? want ik ga zeer binnenkort naar duitsland voor mijn diesel!! gr roel Gtsi-R "Trust me, I was an engineer" "straight lines are for fast cars, turns are for fast drivers" |
|||
06-11-2008, 07:26 PM
|
|||
|
|||
moraal van dit verhaal:
ga NOOOOIT naar je dealer "It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers." -Shinji Minowa |
|||
06-11-2008, 10:16 PM
|
|||
|
|||
Gtsi-R Wrote:sorry voor de spam, jups, luister naar the doc! en tegenwoordig ook naar mij... doe GEEN gecombineerde APK+Kentekenonderzoek shizzle bij de RDW. Gewoon in laten schrijven, en binnen 2 maanden (8 weken ofzo) ergens anders je APK fixen. Scheelt je hoop ellende. Ik vind het zelf niet zo een drama dat ik moet herkeuren, wat WEL een drama is, is dat dat herkeuren dus ook maar alleen bij de RDW kan Misschien iets voor in de F.A.Q. @doc: ja mja, iets met geen plek hebben en geen tools, en geen vervoer, anders had ik wel een poging ondernomen om die shizzle zelf te fixen. Denk alleen dat er weinig mensen animo hebben om ergens naar het zeeuwse af te zakken voor eventuele bijstand :wink: |
|||
06-11-2008, 10:20 PM
|
|||
|
|||
why not?
Ik heb al gekkere dingen gedaan om mensen te helpen En ik weet zeker dat ik niet alleen ben. En jouw probleempjes kunnen met een dagje makkelijk gefixt zijn imho. "It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers." -Shinji Minowa |
|||
06-11-2008, 11:41 PM
|
|||
|
|||
kolere! dat is een flink bedrag zeg!! :S Nou ja hopen dat ie nu weer ff helemaal goed is!!
The Doctor Wrote:ik dacht dat ik laatst 14 euro betaalde voor een setje rubbers voor m'n Starlet, die ik toen nog had. Voor 38 had ik de hele wissers, dus niet alleen de rubbers. 5/2018 BMW F22 Coupe 1/1985 Toyota AE86 Levin Coupe |
|||
06-12-2008, 05:59 AM
|
|||
|
|||
cavey Wrote:Ik vind het zelf niet zo een drama dat ik moet herkeuren, wat WEL een drama is, is dat dat herkeuren dus ook maar alleen bij de RDW kanHey Cavey, Der zit ook wat licht aan het einde van de tunnel. Herkeuring mogen ze alleen naar de afkeur punten kijken, ze mogen niet zeggen dat je alles gefixed heb, en vervolgens je op iets anders afkeuren (of er moet echt serieuze shit zijn die tussen nu en de laatste keurnig gebeurt zijn wat duidelijk niet aanwezig was de vorige keer). Herkeuring betekent dus puur kijken naar de afkeur punten. Zo'n herkeuring is dan ook stukje simpeler in uitvoer. Naja, iig veel success, klinkt als bagger redenen iig waarop je afgekeurt zijn, echt dat pietleuterige van die gasten.. zucht Greetz, Bastiaan "mux213" Olij Moved down under, no more hachi |
|||
06-12-2008, 04:13 PM
|
|||
|
|||
Niks pietluttig.
Ik wil niet voor iemand rijden die zijn remmenzooi niet op orde heeft en daardoor misschien mij aanijdt of een ander doorijdt. Is niet alleen je eigen veiligheid, ook die van een ander. Maar, feit blijft dat het kut is, rdw is niet pietluttig, rdw is zoals het zou moeten zijn, de rest zijn gewoon allemaal simpele zielen |
|||
06-12-2008, 05:26 PM
|
|||
|
|||
Eensch,
m'n remmen zijn wel enigszins heilig |
|||
06-12-2008, 05:46 PM
|
|||
|
|||
Ik heb een flenssetje liggen voor remleidingen hierzo, ben dit weekend in Goes dus als je zelf lijnen wilt maken zou je er evt even gebruik van mogen maken. Helaas heb ik wel de ervaring dat het gereedschap makkelijk kapot gaat. Veel onderdelenzaken kunnen ze ook wel voor je maken als je de originele erbij hebt voor de afmetingen (of je geet de lengte en t type fitting door aan ze).
Trouwens...die nikkellegeringen die ze voor die roestvaste leidingen gebruiken zijn peperduur...maar koper gaat ook rustig een jaartje of 15 a 20 mee. FABRICA MI DIEM, PVNC! |
|||
06-12-2008, 11:11 PM
|
|||
|
|||
thanks voor het aanbod! Als ik m'n auto nou weer in de stalling had gezet, dan hadden we in Goes ff kunnen meeten, maar gaat vooralsnog niet lukken denk ik.
Ik moet morgen even gaan rondbellen of ik niet wat dingen kan regelen, heb een aanbod gekregen van een collega om een kennis van hem te bellen om te vragen of die kan/wil helpen. (Zit in de autocross) |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Corollaforum: Ik snap iets niet | Vortrex | 9 | 8,479 |
07-04-2014 09:46 PM Last Post: banpei |
|
Wie weet er meer van mijn ae86 ? | einneb | 12 | 13,266 |
03-21-2014 05:03 PM Last Post: MC_JP |
|
electronisch dash temp en feul meter werken niet | lifebeginsat8000rpm | 3 | 4,041 |
10-18-2012 06:43 PM Last Post: lifebeginsat8000rpm |
|
[TE KOOP] div. ae86 onderdelen(meer bijgezet) | jasper | 14 | 16,088 |
10-22-2011 07:26 PM Last Post: jasper |
|
AE vragen en meer | Okami | 24 | 19,122 |
04-10-2010 11:20 PM Last Post: Okami |
User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)