project coupe 2
|
11-15-2009, 01:27 PM
|
|||
|
|||
project coupe 2
Ik heb deze zelf gemaakt met een speciaal apparaat om L-profiel rond te zetten. 't ging perfect
daily driver avensis 2.0 d4d and Yaris 1.0 weekend driver 1985 AE86 |
|||
11-15-2009, 11:19 PM
|
|||
|
|||
project coupe 2
jasper Wrote:ga maar eens los met de hamerDoet me denken aan een bepaalde Fred Flintstone Trueno. Toen die gast van de APK lekker te keer was gegaan met zijn schroevedraaier kon ik het wegdek goed zien! 1983 - AE86 Sprinter Trueno - import project 2013 - Honda Civic sport - daily driver 2004 - AEU86 dot ORG - daily domain Support our forum, buy from the AEU86 shop: |
|||
12-14-2009, 08:26 PM
|
|||
|
|||
project coupe 2
beetje verder gegaan. het interieur is nu leeg op de stuur kolom en het dempings materiaal na.
front is kaal gemaakt zodat ik later de motor makkelijk er uit krijg. en ik ben nog een stukje roest tegen gekomen. het zit naast het spruitstuk net onder de rembekrachtiger op de balk. zodra de motor er uit is kan ik er goed bij om het netjes te behandelen. toyota corolla coupe 1985 drift car toyota corolla coupe 1987 road car. |
|||
12-14-2009, 09:32 PM
|
|||
|
|||
project coupe 2
Ook die laatste plek is zo'n beetje standaard op iedere AE86...
Succes, is allemaal goed te fixxen, komt helemaal in orde. FABRICA MI DIEM, PVNC! |
|||
02-06-2010, 09:35 PM
|
|||
|
|||
project coupe 2
eindelijk weer eens wat aan de auto gedaan. niet veel maar wel weer wat opgeschoten.
inmidels is de kabelboom volledig verwijderd uit de auto. deuren volledig kaal gemaakt en de achter bumper verwijderd. zoals jullie zien valt het opzich nog wel mee met de roest achter de bumper. ik had het zelf erger verwacht. de motor is inmiddels ook verwijderd. rembekrachtiger en koppelings cilinder ook verwijderd. en een beetje schoon gemaakt. en voor de roest op de schermen heb ik ook wat gevonden. nieuwe schermen zijn moeilijk te vinden en imitatie is duur. dus ik heb hier op het forum fender flares gekocht. CBY style. 4 stuks dus ik hoef nu alleen maar te zorgen dat al ik al het roest weg slijp en de orginele binnen en buiten schermen netjes aan elkaar las. fender flare erover en je ziet er niets meer van. en ik kan gelijk een stuk bredere velgen monteren. veeeel breder toyota corolla coupe 1985 drift car toyota corolla coupe 1987 road car. |
|||
02-07-2010, 05:08 PM
|
|||
|
|||
project coupe 2
Wow looked so clean - pity to find so much rust
RokuSteady : Shakotan - Tsuraichi - Hippari - Onikyan : 神奈川 様式 |
|||
02-07-2010, 10:21 PM
|
|||
|
|||
project coupe 2
goed bezig hoor,
http://bruutt.blogspot.nl/ Projects: Lancer evo 4 rs, ae86 drifter, carina ta60 4a-ge & ae82gt twin cam.. |
|||
02-08-2010, 08:30 PM
|
|||
|
|||
project coupe 2
bedankt. heeft wel wat tijd nodig maar het zal zeker weer wat moois worden
toyota corolla coupe 1985 drift car toyota corolla coupe 1987 road car. |
|||
02-20-2010, 02:25 PM
|
|||
|
|||
project coupe 2
als ik dit zo zie krijg ik ook zin om m'n AE te demonteren en op te lappen
ziet er goed uit dit project ik heb inmiddels een plek gevonden waar ik de AE neer mag zetten om op te maken dus dat is opzich al goed geregeld + die schuur zit vol met kracht en normale stopcontacten en m'n zwager is spuiter van beroep, dus ook dat is mooi meegenomen en die flares zien er bekent uit.. '87 levin coupé |
|||
02-20-2010, 05:53 PM
|
|||
|
|||
project coupe 2
een schuur met krachtstroom is perfect man. ik heb dat hellaas niet.
dus mijn auto gaat naar mn werk zodra hij helemaal gestript is. plek zat daar en veel krachtstroom. (auto garage. ) die flares komen bij wooper vandaan. iemand van dit forum die ze verkoopt. volgens mij had je zelf ook gereageerd? toyota corolla coupe 1985 drift car toyota corolla coupe 1987 road car. |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
User(s) browsing this thread: 4 Guest(s)