vrijrijden
07-11-2007, 09:12 PM
vrijrijden
was vanaaf weer een sessie. stond in de rij lekker te babbelen en we zouden om 18:30 gaan rijden. opeens ambulance de baan op.
werd 18:35, 18:40 enz. trauma heli kwam over.

hmmz. niet best dus. iedereen werd uit de pits gehaald en geld terug.
bleek een persoon, naar horen zeggen, met hoge snelheid door de Audi-S bocht geschoten te zijn frontaal in de vangrail. een ander persoon, waarschijnlijk vrouwelijk is daarbij uit de auto geslingerd.

hopelijk alles goed met diegene al heb ik geen idee wie het zijn.
8 aug wederom present aldaar.

53.6 Tsukuba: http://www.youtube.com/watch?v=Kd-AnG3LYUg
try this one: http://www.youtube.com/watch?v=t1IiUAtoNBk
Find all posts by this user
07-11-2007, 10:15 PM
vrijrijden
Oei..das naar.. ik heb al vele spectaculaire crashes mogen zien op zandvoort, mag gelukkig was er nooit een gewonde bij gevallen.

FABRICA MI DIEM, PVNC!
Visit this user's website Find all posts by this user
07-11-2007, 11:25 PM
vrijrijden
Damn, dat klinkt helemaal niet goedSad En net nu ik zat te overwegen om weer een keertje mee te gaan.....

Hoe was de drukte verder Andreas?

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
07-12-2007, 12:28 AM
vrijrijden
ook al wat crashes gezien maar steeds blik of een pijnlijke nek maar nooit erge verwondingen of uit de auto geslingerd.

vond het druk maar dat kwam denk ik omdat het programma uitliep en dus in de war. sportief stond op een gegeven moment door en naast recrea en dan wordt het al gauw een zooitje.

maar eerst gekeken en er netjes gereden werd en afgezien van deze megaklapper geen andere schades.

53.6 Tsukuba: http://www.youtube.com/watch?v=Kd-AnG3LYUg
try this one: http://www.youtube.com/watch?v=t1IiUAtoNBk
07-12-2007, 01:33 AM
vrijrijden
[Image: AEU86 AE86 - vrijrijden]

Bestuurder is met ambu weggebracht, vriendin met heli. Verder kan ik niks vinden Sad

[Image: AEU86 AE86 - vrijrijden]
07-12-2007, 09:05 AM
vrijrijden
Bijzonder,

Als ze goed in de 4 punts gordels zaten (zie rolkooi en sportstoel ga ik ervanuit dat minimaal de bestuurder die had) en netjes de helm op ziet dat er erg overleefbaar uit, kreukelzone heeft goed zijn best gedaan iig.... Maarja, dat zegt niks natuurlijk. Ding heeft uiteindelijk een rolkooi dus mischien zonder had dat ding nog een meter kleiner geweest.

Hoe dan ook, mijn medeleven met de inzittende. Dit is helaas het risico dat je accepteert als je aan deze hobby meedoet.

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

07-12-2007, 12:35 PM
vrijrijden
Las net op driving-fun dat de vrouw mogelijk haar bekken heeft gebroken en de man hoofdzakelijk snijwonden heeft. Info kwam uit een persbericht dus is waarschijnlijk verre van compleet.

Las er ook dat de avonden nu net zo druk en net zo'n gekke werk zijn geworden als de zaterdagen waren, dus ik houd het voorlopig wel op gummen.org dagen en soortgelijke.

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

07-12-2007, 06:07 PM
vrijrijden
Ja de vrijrijden dagen zijn behoorlijk drukke dagen..doe mij maar liever wat meer ruimte. Hopelijk is mn circuitdagje komend weekend ook niet te druk. Krijg wel voor t eerst tijdmeting drbij...zal leuk zijn voor de onderlinge concurrentie met de medechauffeur

FABRICA MI DIEM, PVNC!
Visit this user's website Find all posts by this user
07-12-2007, 11:50 PM
vrijrijden
Bwah drukte valt nog best mee een circuitdag.nl is drukker en meer 'ragpubliek' naar mijn mening Tongue

Hoewel ik vorige maand ook 5 mins stilstond op het rechte stuk voor een klapper met een Supra waar ook een ambu bij nodig was.
07-23-2007, 05:38 PM
vrijrijden
Voor die mensen die het interesant vinden om te weten.

Ik ontving net een mail van RSZ (als iemand die eerder meegedaan heeft zit ik in de maillist) over dit ongeval.

Even samenvattend, de bijrijdster heeft een gebroken elleboog-stukje. De bestuurder verder niets ernstig, schaafwonden en dergelijke. Vlak na het ongeluk ging het even niet zo goed maar dat is meer de schok en schrik.

Beide maken het in iedergeval goed.

Grappig om te lezen trouwens is dat ze aanhalen hoe overdreven de pers hierop gedoken is. Zie ook mijn post hierboven over een eerder nieuwsbericht over snijwonden veroorzaakt door glasscherven. Er waren geen snijwonden noch glasscherven. Als je ook naar de foto van de wagen kijkt hierboven, volgens mij zijn alle ruiten nog heel Smile

De nederlandse pers, objectief hoorSmile

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication