Technical problems (Greek language)
11-30-2008, 01:38 AM
Post: #211
Technical problems (Greek language)
αυτο το πραμα που λες Τολη δεν μπορω να καταλαβω πως γινετε. εχω ακουσει και απο αλλους οτι αλλαζουν θεση τα γραναζια και αλλαζουν οι σχεσεις.
τωρα πως γινετε αυτο δεν ξερω γιατι αν παω να βαλω τα γραναζια αλλου πανω στον αυλακωτο συναντω δυο προβληματα.
1) τα γραναζια δεν εχουν ολα την ιδια διαμετρο εσωτερικα και εξωτερικα και δεν μπορουν να κατσουν οπου να΄ναι.
2) τα γραναζια μπλεκονται με το τρελο που ειναι δευτερη σειρα με γραναζια που εκει δεν μπορει να γινει αλλαγη η σειρα των γραναζιων. αν λοιπον πες οτι βαλω στον αυλακωτο ενα γραναζι σε διαφορετικη θεση τοτε πως θα μπλεξει με τον τρελο αφου τα γραναζια ειναι ανισα?
καποιοι λεν οτι τα κανουν ας μας εξηγησει καποιος αν γνωριζει να μας πει πως γινετε τωρα που ειναι λυμενα να το κανω

δεστε αυτη την φωτο και σκεφτητε πως μπορει να γινει , για να βοηθησω πως ειναι η σειρα των ταχητητων.
οπως βλεπετε το σασμαν απο αριστερα προς τα δεξια εχουμε
πεμπτη - οπισθεν φαινετε κιολας απο το αντιθετο κοξιμο που εχει το γραναζι - πρωτη - δευτερα - τριτη - τεταρτη που ειναι μονοκοματη με το μπριστιρεκ. ολα αυτα που ειναι μπροστα στον αυλακωτο και η αλλη σειρα ειναι ο τρελος που ειναι χυτος αξονας με γραναζια και εκει δεν αλλαζει τπτ
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]

η φωτο αλλαχτηκε και εβαλα μια απο το δικο μου σασμαν που εβγαλα σημερα και το ανοιξα

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
11-30-2008, 02:41 PM
Post: #212
Technical problems (Greek language)
Γιωργη,αυτο το πραγμα που λες δεν γινετε.
Το ειχα ψαξει και εγω για να κανουμε σχεσατο το δικο μας.

Καταρχην και να αλλαξεις τα γραναζια δεν θα κολλανε μετα στον κεντρικο.
Το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να τα φτιαξεις σε τορνο,
εγω αυτο εκανα,αλλα δεν ειναι για καθημερινη χρηση..
Ααα,και η τεταρτη ειναι 1 προς 1 και δεν γινετε να πειραχτει..

Oχι,δεν το πουλαω...
Find all posts by this user
11-30-2008, 06:08 PM
Post: #213
Technical problems (Greek language)
Super Marios Wrote:Γιωργη,αυτο το πραγμα που λες δεν γινετε.
Το ειχα ψαξει και εγω για να κανουμε σχεσατο το δικο μας.

Καταρχην και να αλλαξεις τα γραναζια δεν θα κολλανε μετα στον κεντρικο.
Το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να τα φτιαξεις σε τορνο,
εγω αυτο εκανα,αλλα δεν ειναι για καθημερινη χρηση..
Ααα,και η τεταρτη ειναι 1 προς 1 και δεν γινετε να πειραχτει..


περιμενα μια απαντηση απο σενα Μαριε Cool

δεν ηθελα να το πω ετσι απλα οτι δεν γινετε αλλα ελεγα μηπως υπαρχει τροπος και δεν το ξερω
αν γινει καινουργια σχεση σε τορνο τοτε ειναι διαφορετικα αλλα με τα υπαρχων γραναζια δεν γινετε τουλαχιστον σε Τ50

οσο για την τεταρτη συμφωνω μαζι σου.
σχεδον ολα τα σασμαν ετσι ειναι με την τεταρτη, οταν κομπλαρει η κουβαριστρα την τεταρτη ειναι σαν να μην υπαρχει σασμαν.
1στροφη ο στροφαλος / 1 και ο κεντρικος

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
12-01-2008, 02:35 AM
Post: #214
Technical problems (Greek language)
kozani37 Wrote:οσο για την τεταρτη συμφωνω μαζι σου.
σχεδον ολα τα σασμαν ετσι ειναι με την τεταρτη, οταν κομπλαρει η κουβαριστρα την τεταρτη ειναι σαν να μην υπαρχει σασμαν.
1στροφη ο στροφαλος / 1 και ο κεντρικος

Tα μοναδικα,αν δεν κανω λαθος,που κυκλοφορουν με 5η 1 προς 1
ειναι τα Getrag που φορουσαν οι Bmw.
Τα περισσοτερα σασμαν σε πισωκινητα ειχαν 4η 1 προς 1.

Βασικα το Τ50 δεν ειναι και οτι καλυτερο οσο αφορα τις σχεσεις του..

Παντως αν ενδιαφερεσε για πιο "σχεσατο" σασμαν
η ΤRD δινει 2 διαφορετικες σχεσολογιες.
Η μια που ειναι μονο 1η,2η ταχυτητα (33030-AE851)
και μια που ειναι ολα κομπλε (33030-AE811).

Επισης βγαζει και η quaife που ειναι μονο για αγωνιστικη χρηση,πιο κοντο απο τα TRD αλλα εχει ισια δοντια και εχει ως αποτελεσμα να ουρλιαζει!

Οι σχεσολογιες των ΤRD φαινονται στην επομενη σελιδα.

http://trdparts.jp/english/list_race-mis_ae86.html

Το final gear set (41201-AE851) ειναι το 5,375.

Εγω που το εχω φτιαγμενο σε τορνο εχω φτιαξει δικες μου σχεσεις
στα χιλιομετρα που με βολευουν για χωμα.
1η:65, 2η:85 , 3η:110 , 4η:130 , 5η:170

Αλλα επειδη η τεταρτη οπως ειπαμε δεν αλλαζει ειναι ετσι:
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]

Τα νουμερα αυτα ειναι στις 8000στροφες με βημα 5,125 και κυκλο
ελαστικου 1,870 (175/65/14)

Αν ενδιαφερεσε για παραπανω πληροφοριες για
με τα σχεσατα πες μου.
Μεχρι και ποσες στροφες θα χανεις σε καθε αλλαγη μπορω να σου πω![/GVideo]

Oχι,δεν το πουλαω...
Find all posts by this user
12-01-2008, 05:45 PM
Post: #215
Technical problems (Greek language)
νασε καλα Μαριε ευχαριστω για το ενδιαφερον. Thumbs up!
προς το παρον δεν σκεφτομαι για σχεσατο σασμαν γιατι δεν εχω και τις απαιτησεις που εχεις εσυ που ασχολεισαι με αγωνες.
νομιζω πως η αλλαγη ενος διαφορικου θα με βολευε καλυτερα μιας και φοραω 4.1/1 γουστα καποιας αλλης εποχης ξερεις τελικες και ετσι. Cool
εχω ενα 4.3 που ειναι στο προγραμμα καποια στιγμη να το βαλω και μετα βλεπουμε για παραπερα.
αυτην την στιγμη αυτο που με ενδιαφερει ειναι να κανω καποια αλλα βασικα πραματα στο αυτοκινητο κατι μερεμετια βαψιματα και τετοια (να δουμε ποτε..).
Παντως εχω μια απορια και θα ηθελα αν μπορεις να μου εξηγησεις πως γινεται η τεταρτη να βρισκετε στο σημειο της πεμπτης και το αντιστροφο.
Μεσα στο σασμαν η τεταρτη είναι το πρωτο γραναζι και μαλιστα είναι πανω στο μπριστιρεκ ένα μονοκοματο κοματι, πως γινετε να βρεθει στην θεση της πεμπτης που είναι το τελευταιο γραναζι του αυλακωτου???
Dumb question

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
12-01-2008, 08:38 PM
Post: #216
Technical problems (Greek language)
kozani37 Wrote:εχω ενα 4.3 που ειναι στο προγραμμα καποια στιγμη να το βαλω και μετα βλεπουμε για παραπερα.

Θα σου ριξει περιπου 4-5 χιλομετρα,αναλογα με την ταχυτητα το 4:3.
Βαλτο,καλο θα του κανει. Thumbs up!

kozani37 Wrote:Παντως εχω μια απορια και θα ηθελα αν μπορεις να μου εξηγησεις πως γινεται η τεταρτη να βρισκετε στο σημειο της πεμπτης και το αντιστροφο.
Μεσα στο σασμαν η τεταρτη είναι το πρωτο γραναζι και μαλιστα είναι πανω στο μπριστιρεκ ένα μονοκοματο κοματι, πως γινετε να βρεθει στην θεση της πεμπτης που είναι το τελευταιο γραναζι του αυλακωτου???
Dumb question

Επειδη η τεταρτη οπως ειπαμε δεν πειραζετε,αλλαξαμε το γραναζι της
πεμπτης ετσι ωστε να γινει πιο κοντη απο την τεταρτη! Hurray!

Oχι,δεν το πουλαω...
Find all posts by this user
12-01-2008, 09:11 PM
Post: #217
Technical problems (Greek language)
στις 4500 στροφες και με πεμπτη εχω 150χλμ με το 4.1 ενω το 4.3 με 4500 και πεμπτη πεφτει κοντα στα 15χλμ κατω.

τωρα για τις σχεσεις με το σασμαν απ΄οτι καταλαβα η πεμπτη στην ουσια ειναι 1 προς 1 δλδ η παλια τεταρτη και η τεταρτη που εχεις τωρα ειναι πιο κοντη απο 1 προς 1 που μπηκε στην θεση της παλιας πεμπτης.
επιδη το σχεδιο με την σειρα των ταχητητων με μπερδεψε λιγο. λεω και ΄γω πως βρεθηκε εκει πανω η τεταρτη Big Grin

σωστα καταλαβα????

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
12-01-2008, 09:22 PM
Post: #218
Technical problems (Greek language)
Γιώργη βάλανε "κοντότερο" γρανάζι στην πέμπτη που αλλάζει και την κάνανε 3,5 ας πούμε και έμεινε η παλιά τετάρτη σαν μακρύτερη τώρα ...
άντε να πιείς κανα 2 καθαρά και να ξεχάσεις ότι μετ΄από 3η πας δίπλα κι όχι κάτω και παίρνεις τα μπιελοπιστονα στο χέρι !!! χαχαχαχαχαχα

AE86 FANATIC!!!
Find all posts by this user
12-02-2008, 02:45 AM
Post: #219
Technical problems (Greek language)
kozani37 Wrote:στις 4500 στροφες και με πεμπτη εχω 150χλμ με το 4.1 ενω το 4.3 με 4500 και πεμπτη πεφτει κοντα στα 15χλμ κατω.

Λοιπον μετρα μου τον κυκλο του ελαστικου σου και θα σου πω ακριβως
τι χιλιομετρα θα εχεις με το 4:1 και ποσα θα εχεις με το 4:3....

kozani37 Wrote:τωρα για τις σχεσεις με το σασμαν απ΄οτι καταλαβα η πεμπτη στην ουσια ειναι 1 προς 1 δλδ η παλια τεταρτη και η τεταρτη που εχεις τωρα ειναι πιο κοντη απο 1 προς 1 που μπηκε στην θεση της παλιας πεμπτης.
επιδη το σχεδιο με την σειρα των ταχητητων με μπερδεψε λιγο. λεω και ΄γω πως βρεθηκε εκει πανω η τεταρτη Big Grin

σωστα καταλαβα????

Ναι! Thumbs up!
Οπως το'πε και ο Αλιμονος ειναι.
Και δεν ειναι πατεντα που την καναμε πρωτοι,την εχω δει
και σε αλλα 86αρια,ιαπωνικα ομως.

Δες το βιντεο και θα καταλαβεις(στο 2:00 φαινετε η corolla του Keiichi με το "μόνο 1η-2η σασμαν",και στο 5:58 το κοκκινο με την αλχημεια,στο οποιο "κλοτσαει" η τριτη στο 7:00!):

http://www.youtube.com/watch?v=nOX0d3c3Qgo

Oχι,δεν το πουλαω...
Find all posts by this user
12-02-2008, 04:37 PM
Post: #220
Technical problems (Greek language)
Super Marios Wrote:
kozani37 Wrote:στις 4500 στροφες και με πεμπτη εχω 150χλμ με το 4.1 ενω το 4.3 με 4500 και πεμπτη πεφτει κοντα στα 15χλμ κατω.

Λοιπον μετρα μου τον κυκλο του ελαστικου σου και θα σου πω ακριβως
τι χιλιομετρα θα εχεις με το 4:1 και ποσα θα εχεις με το 4:3....

τα εχω υπολογισει και εγω. υπαρχου διαφοροι υπολογιστες στο ιντερνετ που βοηθουν πολυ. ενας ειναι αυτος απο το gtc
http://www.gtc.gr/Tech/gear-calculator.htm

αυτο που βοηθαει σε μενα τωρα ειναι το κοντο ζαντολαστιχο που εχω 205/60/13 αρκετα πιο κοντο απο το 165/80/13 που ειχε μαμα.

ακου ΄κει 165.... ποδηλατο εχουμε??? Big Grin Big Grin

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  General and Offtopic discussion (Greek) #2 nmwisima 569 420,695 12-31-2019 06:49 PM
Last Post: Roku_trueno
  PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... alimonos 112 96,474 01-09-2014 08:21 PM
Last Post: Bean
  New Greek Member: Drift Car Wash DRIFTCARWASH 22 29,656 05-08-2013 10:46 AM
Last Post: nmwisima
  "When" by Euripides! *Greek* nmwisima 3 8,776 07-02-2012 12:04 PM
Last Post: Roku_trueno
  Stock AE86 Dynoed (Greek) Rosedrift 28 25,099 04-30-2012 07:55 PM
Last Post: Apsogos

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 22 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication