Technical problems (Greek language)
|
11-30-2008, 01:38 AM
Post: #211
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
αυτο το πραμα που λες Τολη δεν μπορω να καταλαβω πως γινετε. εχω ακουσει και απο αλλους οτι αλλαζουν θεση τα γραναζια και αλλαζουν οι σχεσεις.
τωρα πως γινετε αυτο δεν ξερω γιατι αν παω να βαλω τα γραναζια αλλου πανω στον αυλακωτο συναντω δυο προβληματα. 1) τα γραναζια δεν εχουν ολα την ιδια διαμετρο εσωτερικα και εξωτερικα και δεν μπορουν να κατσουν οπου να΄ναι. 2) τα γραναζια μπλεκονται με το τρελο που ειναι δευτερη σειρα με γραναζια που εκει δεν μπορει να γινει αλλαγη η σειρα των γραναζιων. αν λοιπον πες οτι βαλω στον αυλακωτο ενα γραναζι σε διαφορετικη θεση τοτε πως θα μπλεξει με τον τρελο αφου τα γραναζια ειναι ανισα? καποιοι λεν οτι τα κανουν ας μας εξηγησει καποιος αν γνωριζει να μας πει πως γινετε τωρα που ειναι λυμενα να το κανω δεστε αυτη την φωτο και σκεφτητε πως μπορει να γινει , για να βοηθησω πως ειναι η σειρα των ταχητητων. οπως βλεπετε το σασμαν απο αριστερα προς τα δεξια εχουμε πεμπτη - οπισθεν φαινετε κιολας απο το αντιθετο κοξιμο που εχει το γραναζι - πρωτη - δευτερα - τριτη - τεταρτη που ειναι μονοκοματη με το μπριστιρεκ. ολα αυτα που ειναι μπροστα στον αυλακωτο και η αλλη σειρα ειναι ο τρελος που ειναι χυτος αξονας με γραναζια και εκει δεν αλλαζει τπτ η φωτο αλλαχτηκε και εβαλα μια απο το δικο μου σασμαν που εβγαλα σημερα και το ανοιξα ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 |
|||
11-30-2008, 02:41 PM
Post: #212
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Γιωργη,αυτο το πραγμα που λες δεν γινετε.
Το ειχα ψαξει και εγω για να κανουμε σχεσατο το δικο μας. Καταρχην και να αλλαξεις τα γραναζια δεν θα κολλανε μετα στον κεντρικο. Το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να τα φτιαξεις σε τορνο, εγω αυτο εκανα,αλλα δεν ειναι για καθημερινη χρηση.. Ααα,και η τεταρτη ειναι 1 προς 1 και δεν γινετε να πειραχτει.. Oχι,δεν το πουλαω... |
|||
11-30-2008, 06:08 PM
Post: #213
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Super Marios Wrote:Γιωργη,αυτο το πραγμα που λες δεν γινετε. περιμενα μια απαντηση απο σενα Μαριε δεν ηθελα να το πω ετσι απλα οτι δεν γινετε αλλα ελεγα μηπως υπαρχει τροπος και δεν το ξερω αν γινει καινουργια σχεση σε τορνο τοτε ειναι διαφορετικα αλλα με τα υπαρχων γραναζια δεν γινετε τουλαχιστον σε Τ50 οσο για την τεταρτη συμφωνω μαζι σου. σχεδον ολα τα σασμαν ετσι ειναι με την τεταρτη, οταν κομπλαρει η κουβαριστρα την τεταρτη ειναι σαν να μην υπαρχει σασμαν. 1στροφη ο στροφαλος / 1 και ο κεντρικος ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 |
|||
12-01-2008, 02:35 AM
Post: #214
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
kozani37 Wrote:οσο για την τεταρτη συμφωνω μαζι σου. Tα μοναδικα,αν δεν κανω λαθος,που κυκλοφορουν με 5η 1 προς 1 ειναι τα Getrag που φορουσαν οι Bmw. Τα περισσοτερα σασμαν σε πισωκινητα ειχαν 4η 1 προς 1. Βασικα το Τ50 δεν ειναι και οτι καλυτερο οσο αφορα τις σχεσεις του.. Παντως αν ενδιαφερεσε για πιο "σχεσατο" σασμαν η ΤRD δινει 2 διαφορετικες σχεσολογιες. Η μια που ειναι μονο 1η,2η ταχυτητα (33030-AE851) και μια που ειναι ολα κομπλε (33030-AE811). Επισης βγαζει και η quaife που ειναι μονο για αγωνιστικη χρηση,πιο κοντο απο τα TRD αλλα εχει ισια δοντια και εχει ως αποτελεσμα να ουρλιαζει! Οι σχεσολογιες των ΤRD φαινονται στην επομενη σελιδα. http://trdparts.jp/english/list_race-mis_ae86.html Το final gear set (41201-AE851) ειναι το 5,375. Εγω που το εχω φτιαγμενο σε τορνο εχω φτιαξει δικες μου σχεσεις στα χιλιομετρα που με βολευουν για χωμα. 1η:65, 2η:85 , 3η:110 , 4η:130 , 5η:170 Αλλα επειδη η τεταρτη οπως ειπαμε δεν αλλαζει ειναι ετσι: Τα νουμερα αυτα ειναι στις 8000στροφες με βημα 5,125 και κυκλο ελαστικου 1,870 (175/65/14) Αν ενδιαφερεσε για παραπανω πληροφοριες για με τα σχεσατα πες μου. Μεχρι και ποσες στροφες θα χανεις σε καθε αλλαγη μπορω να σου πω![/GVideo] Oχι,δεν το πουλαω... |
|||
12-01-2008, 05:45 PM
Post: #215
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
νασε καλα Μαριε ευχαριστω για το ενδιαφερον.
προς το παρον δεν σκεφτομαι για σχεσατο σασμαν γιατι δεν εχω και τις απαιτησεις που εχεις εσυ που ασχολεισαι με αγωνες. νομιζω πως η αλλαγη ενος διαφορικου θα με βολευε καλυτερα μιας και φοραω 4.1/1 γουστα καποιας αλλης εποχης ξερεις τελικες και ετσι. εχω ενα 4.3 που ειναι στο προγραμμα καποια στιγμη να το βαλω και μετα βλεπουμε για παραπερα. αυτην την στιγμη αυτο που με ενδιαφερει ειναι να κανω καποια αλλα βασικα πραματα στο αυτοκινητο κατι μερεμετια βαψιματα και τετοια (να δουμε ποτε..). Παντως εχω μια απορια και θα ηθελα αν μπορεις να μου εξηγησεις πως γινεται η τεταρτη να βρισκετε στο σημειο της πεμπτης και το αντιστροφο. Μεσα στο σασμαν η τεταρτη είναι το πρωτο γραναζι και μαλιστα είναι πανω στο μπριστιρεκ ένα μονοκοματο κοματι, πως γινετε να βρεθει στην θεση της πεμπτης που είναι το τελευταιο γραναζι του αυλακωτου??? ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 |
|||
12-01-2008, 08:38 PM
Post: #216
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
kozani37 Wrote:εχω ενα 4.3 που ειναι στο προγραμμα καποια στιγμη να το βαλω και μετα βλεπουμε για παραπερα. Θα σου ριξει περιπου 4-5 χιλομετρα,αναλογα με την ταχυτητα το 4:3. Βαλτο,καλο θα του κανει. kozani37 Wrote:Παντως εχω μια απορια και θα ηθελα αν μπορεις να μου εξηγησεις πως γινεται η τεταρτη να βρισκετε στο σημειο της πεμπτης και το αντιστροφο. Επειδη η τεταρτη οπως ειπαμε δεν πειραζετε,αλλαξαμε το γραναζι της πεμπτης ετσι ωστε να γινει πιο κοντη απο την τεταρτη! Oχι,δεν το πουλαω... |
|||
12-01-2008, 09:11 PM
Post: #217
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
στις 4500 στροφες και με πεμπτη εχω 150χλμ με το 4.1 ενω το 4.3 με 4500 και πεμπτη πεφτει κοντα στα 15χλμ κατω.
τωρα για τις σχεσεις με το σασμαν απ΄οτι καταλαβα η πεμπτη στην ουσια ειναι 1 προς 1 δλδ η παλια τεταρτη και η τεταρτη που εχεις τωρα ειναι πιο κοντη απο 1 προς 1 που μπηκε στην θεση της παλιας πεμπτης. επιδη το σχεδιο με την σειρα των ταχητητων με μπερδεψε λιγο. λεω και ΄γω πως βρεθηκε εκει πανω η τεταρτη σωστα καταλαβα???? ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 |
|||
12-01-2008, 09:22 PM
Post: #218
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Γιώργη βάλανε "κοντότερο" γρανάζι στην πέμπτη που αλλάζει και την κάνανε 3,5 ας πούμε και έμεινε η παλιά τετάρτη σαν μακρύτερη τώρα ...
άντε να πιείς κανα 2 καθαρά και να ξεχάσεις ότι μετ΄από 3η πας δίπλα κι όχι κάτω και παίρνεις τα μπιελοπιστονα στο χέρι !!! χαχαχαχαχαχα AE86 FANATIC!!! |
|||
12-02-2008, 02:45 AM
Post: #219
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
kozani37 Wrote:στις 4500 στροφες και με πεμπτη εχω 150χλμ με το 4.1 ενω το 4.3 με 4500 και πεμπτη πεφτει κοντα στα 15χλμ κατω. Λοιπον μετρα μου τον κυκλο του ελαστικου σου και θα σου πω ακριβως τι χιλιομετρα θα εχεις με το 4:1 και ποσα θα εχεις με το 4:3.... kozani37 Wrote:τωρα για τις σχεσεις με το σασμαν απ΄οτι καταλαβα η πεμπτη στην ουσια ειναι 1 προς 1 δλδ η παλια τεταρτη και η τεταρτη που εχεις τωρα ειναι πιο κοντη απο 1 προς 1 που μπηκε στην θεση της παλιας πεμπτης. Ναι! Οπως το'πε και ο Αλιμονος ειναι. Και δεν ειναι πατεντα που την καναμε πρωτοι,την εχω δει και σε αλλα 86αρια,ιαπωνικα ομως. Δες το βιντεο και θα καταλαβεις(στο 2:00 φαινετε η corolla του Keiichi με το "μόνο 1η-2η σασμαν",και στο 5:58 το κοκκινο με την αλχημεια,στο οποιο "κλοτσαει" η τριτη στο 7:00!): http://www.youtube.com/watch?v=nOX0d3c3Qgo Oχι,δεν το πουλαω... |
|||
12-02-2008, 04:37 PM
Post: #220
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Super Marios Wrote:kozani37 Wrote:στις 4500 στροφες και με πεμπτη εχω 150χλμ με το 4.1 ενω το 4.3 με 4500 και πεμπτη πεφτει κοντα στα 15χλμ κατω. τα εχω υπολογισει και εγω. υπαρχου διαφοροι υπολογιστες στο ιντερνετ που βοηθουν πολυ. ενας ειναι αυτος απο το gtc http://www.gtc.gr/Tech/gear-calculator.htm αυτο που βοηθαει σε μενα τωρα ειναι το κοντο ζαντολαστιχο που εχω 205/60/13 αρκετα πιο κοντο απο το 165/80/13 που ειχε μαμα. ακου ΄κει 165.... ποδηλατο εχουμε??? ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 420,695 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 96,474 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 29,656 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
"When" by Euripides! *Greek* | nmwisima | 3 | 8,776 |
07-02-2012 12:04 PM Last Post: Roku_trueno |
|
Stock AE86 Dynoed (Greek) | Rosedrift | 28 | 25,099 |
04-30-2012 07:55 PM Last Post: Apsogos |
User(s) browsing this thread: 22 Guest(s)