Technical problems (Greek language)
|
03-03-2010, 12:49 PM
Post: #881
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
alimonos Wrote:να σου κλείνω ραντεβού και να ανεβαίνεις κάθε Σάββατο να ρυθμίζεις αμάξια και να κονομάς τα δέοντα Και το δικό μου πότε θα το τελειώσω?? Οκ λοιπόν, να το κανονίσουμε γιατι όπου να'ναι θα μπεί το δικό μου φανοποιείο.. Άντε βρές και κανα ζυγουράκι καλό εντωμεταξύ! :wink: SFD |
|||
03-03-2010, 01:13 PM
Post: #882
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
ΌΤΙ Π(ΙΕΙΣ !!!
AE86 FANATIC!!! |
|||
03-03-2010, 05:34 PM
Post: #883
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Το οτι ειναι παράλληλος με τον δικό σου Τζωρτζ παντως δεν σημαινει απολυτως τπτ. Με τοσες αλλαγές σε μηχανικά μερη, το πιο λογικό ειναι να μην πέρνει μπρος. Τα δύσκολα και βασικά ειναι να το κάνεις αρχικά να δουλεψει, μετα να δουλέψει χωρίς φορτίο σε ολο το φάσμα, να αποκρίνεται σωστα σε απότομες γκαζίες (δυσκολο, να κρατάει σωστα ρελαντί. Αυτά μονο θα σου παρουν ενα full Σ/Κ, και το μόνο που θα εχεις κάνει ειναι το μοτέρ να δουλέυει. Απο κεί και περα, πας στον δρόμο, οπου ξεκινάς διαισθητικά κυρίως να ρυθμίζεις με φορτίο. Θές μια σχετικά μεγάλη ευθεία, ενα λαπιτοπι και ενα wideband και υπομονή. Αφου γίνει και αυτο και το αυτοκίνητο κινείται αξιοπρεπώς, τότε και μόνο τότε σκας λεφτά για dyno, κυρίως για να γινουν μικρορυθμίσεις (finetuning) και να κερδίσεις κανα αλογάκι ακόμη ή να γεμίσεις την καμπύλη. Επίσης με ενα wideband (απαραίτητος εδώ μπορείς πλεον να ρυθμίσεις τον εγκέφαλο να κόβει βενζίνη στο απότομο άφημα του γκαζιου, και για οικονομια/μειωμενα καυσαερια κτλ. Αρα θέλει ποοοολυ χρόνο.... Αν το αποφασίσετε παντως και ειδικά προς Πασχα, μεσα για την παρέα κ εγω! Α, και υπάρχει κ το σπίτι στο χωριο, οπότε Σταυρε μένεις κ σε μένα αμα λαχει! JapanPower UoP Racing website UoP Racing videos Racing, because football, basketball, tennis & golf only require ONE ball.... |
|||
03-03-2010, 10:24 PM
Post: #884
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
έχουμε την Εγνατία πλέον διαθέσιμη Χαρούλη !
Γιάννενα Ηγουμενίτσα για στρώσιμο έκανα βόλτες ! το δυναμόμετρο δεν έιναι dastek! είναι MUSTANG ή κατι τέτοιο με προοδευτικό φρένο ???? μόλις μάθω ακριβώς θα επανέλθω !!! AE86 FANATIC!!! |
|||
03-04-2010, 08:58 AM
Post: #885
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Αχά!
Καλή εταιρία φαίνεται η Mustang, ιδού και το site: http://www.mustangdyne.com/enginedynamometers_dyno.htm Αν δείς έχει διάφορους τύπους μέτρησης δύναμης. Αυτό το dastek που είχα δουλέψει ήταν με αδράνεια, που είναι πολύ απλό και ακριβές γιατί μετράει τη δύναμη (ροπή κατά την επιτάχυνση και την επιβράδυνση και μετά τις αφαιρεί (ή μάλλον τις προσθέτει γιατί έχουν αντίθετη φορά, έτσι βγάζει ροπή στο μοτέρ. Που είναι αρκετά ακριβές, αν δεχτείς ότι το σύστημα μετάδοσης έχει ίδιες απώλειες και στις δύο φορές περιστροφής του (στην πράξη δεν ισχύει βέβαια αλλά είναι καλή προσέγγιση. Οπότε μάθε άν μπορείς ποιός από τους διαθέσιμους τύπους είναι σύμφωνα με το site της εταιρίας και βλέπουμε! SFD |
|||
03-04-2010, 11:17 AM
Post: #886
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
άκυρο το mustang τελικά .
ο τύπος του δυναμόμεττρου έιναι VAMAG λέει με φρένο ανά στροφές και έιναι με ράουλα, όχι με ξεβίδωμα τροχού ... ο λόγος σε σας τώρα ! AE86 FANATIC!!! |
|||
03-05-2010, 10:53 AM
Post: #887
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Επιτελους...χθες πηρα το αυτοκινητο απο τον ηλεκτρολογο...ωστοσο υπαρχουν καποια προβληματα που πρεπει να λυθουν.
1. Οταν παταω αποτομα το γκαζι, κανει ενα αποτομο "κοψιμο" και μετα επιταχυνει ραγδαια. Αυτο συμβαινει σε ολο το φασμα των στροφων. πχ. ημουν εθνικη και ειχα 3500στρ με 5η. Εαν πατουσα αποτομα το γκαζι στο τερμα τοτε εκανε ενα αποτομο κοψιμο, οι στροφες πηγαιναν στιγμιαια 3000στρ και μετα 3800στρ και επιταχυνε γρηγορα. Ο ηλεκτρολογος ειπε οτι αυτο συμβαινει απο το map που θελει αλλαγη. Εαν παταω το γκαζι σιγα σιγα, γραμμικα, τοτε αυτο το "κοψιμο" δεν υπαρχει. 2. Η εξωτερικη αντλια βενζινης εχει τοποθετηθει ψηλα και τραβαει αερα και γιαυτο εχω πυρακια οταν το ντεποζιτο ειναι κατω απο την μεση. Επομενως αλλαγη θεσης της αντλιας. 3. Το μοτερ μεχρι τις 5000στρ σκυλιαζει. Μεταξυ 5000-7000στρ, μουλαρωνει, απλα ανεβαζει σιγα σιγα στροφες μεχρι τις 7000στρ που ριχνει μια κλοτσια λες και εχω νιτρο ανεβαζει μεχρι τις 8500στρ+. Συμφωνα με τον ηλεκτρολογο για να λυθει το προβλημα, πρεπει οι εκκεντροφοροι να κουρδιστουν. 4. Μου προτεινε οχι μπουζι ιριδιου. Αυτα που ειχα εχουν γινει κυριολεκτικα καρβουνο (θα ανεβασω φωτο. Απορω πως και δεν τρυπησαν κανα πιστονι. 5. Κοφτη στροφων στις 9000στρ. Το μοτερ αποδιδει ανετα μεχρι τις 8500-8700στρ. Αλλά απαιτειται καλο κουρδισμα στους εκκεντροφορους. Σχετικα με τη δουλεια του ηλεκτρολογου. 1. εχει βγαλει τον επεξεργαστη απο τον εργοστασιακο εγκεφαλο και εχει βαλει δικο του. 2. εχει βαλει δικο του προγραμμα. 3. εχει βαλει ρυθμιστη πιεσης βενζινης. 4. εχει φτιαξει (συμμαζεψει τα καλωδια στο μηχανοστασιο. 4. δεν εχει βγαλει το tvis. 5. η πληρωμη του ηταν μονο τα ανταλλακτικα γιατι αναγνωρισε την αδικαιολογητη καθυστερηση επισκευης του αυτοκινητου. Ειναι προς τιμη του...κατι ειναι και αυτο. Οι δικες μου εντυπωσεις Οταν το δοκιμασαμε, εμεινα εκπληκτος με την αποδοση του μοτερ..και με τις οδηγικες ικανοτητες του ηλεκτρολογου. Ωστοσο με προβληματιζουν, τα λογια του σχετικα με αυτα που ακομη πρεπει να γινουν, και η συμπεριφορα του αυτοκινητου κατα την επιστροφη μου στη Κορινθο. Θα λυθουν ή θα τρεχω αποδω και αποκει για να τα επιλυσω??? Συμφωνα με την TODA(καποια στιγμη ειχα στειλει email), ετσι οπως ειναι φτιαγμενο το μοτερ, μπορει να δωσει 160 ΗΡ και με 4πεταλουδο 190ΗΡ στο στροφαλο. Με αυτον το εγκεφαλο και με οτι λαλακιες εχει υποστει το μοτερ τα 140ΗΡ ειναι ζητημα εαν μπορω να τα πιασω. Προσωπικα βαρεθηκα και στερεψα οικονομικα. Ηδη ηταν ενα ακριβο χομπι αλλά τωρα με 350Ε τελη και 1,5Ε η 100αρα εχει γινει χομπι πολυτελειας. **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP** |
|||
03-05-2010, 05:09 PM
Post: #888
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
επιτελους το πηρες !!!!
σχετικα με την συμπιεση τι εκανες ? την κατεβασες ? οταν λες "εχει βγαλει τον επεξεργαστη απο τον εργοστασιακο εγκεφαλο και εχει βαλει δικο του" τι εκανε δλδ αλλαξε το μεγαλο το ολοκληρωμενο ? υπαρχει δυνατοτητα τωρα να προγραμματιζεται ο ecu με υπολογιστη? και με τον ρυθμιστη πιεσης που εβαλε τωρα σε ποσα bar δουλευουν τα μπεκ ? (ειναι κατι που σκεφτομαι και εγω να κανω για να ανεβασω το καυσιμο λογο αυξηση συμπιεσης ) αααα !! και μιας που αναφερα τα μπεκ, τι μπεκ φορας ? ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60 |
|||
03-05-2010, 06:20 PM
Post: #889
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
alimonos Wrote:... και δυναμόμετρο υπάρχει στα Γιάννενα το οποίο θα ερευνήσω αν μπορούμε να "κλείσουμε" για κάποια ώρα ...Για το δυναμομετρο στα γιαννενα δεν εχω ακουσει τα καλυτερα.δεν ξερω βεβαια σε ποιον αναφερεσαι και δε θα ηθελα να ονομασω,για ευννοητους λογους. Υ.Γ.:αλιμονε το πασχα ελπιζω να τα πουμε απο κοντα.. |
|||
03-05-2010, 11:52 PM
Post: #890
|
|||
|
|||
Technical problems (Greek language)
Τόλη ξήλωσε με τη μία το tvis !
Στείλε μου σε παρακαλώ άμεσα φωτό και κωδικούς από τους εγκεφάλους που έχεις διαθέσιμους ... Κώστα το τι ακούγεται για τα δυναμόμετρα στα Γιάννενα ποσός μας ενδιαφέρει !!! Για αυτό άλλωστε θα έχουμε και κοτζάμ Μηχανολόγο Μηχανικάρα μαζί μας !!! :wink: AE86 FANATIC!!! |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 420,690 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 96,473 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 29,656 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
"When" by Euripides! *Greek* | nmwisima | 3 | 8,776 |
07-02-2012 12:04 PM Last Post: Roku_trueno |
|
Stock AE86 Dynoed (Greek) | Rosedrift | 28 | 25,099 |
04-30-2012 07:55 PM Last Post: Apsogos |
User(s) browsing this thread: 18 Guest(s)