Thread Closed 
General and Offtopic discussion (Greek language)
08-20-2008, 08:10 PM
Post: #2041
General and Offtopic discussion (Greek language)
Επειδη θα βαλω σωληνακια υψηλης πιεσης, θα πρεπει να αλλαξω και υγρο φρενων.ποιο προτεινετε?

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - General and Offtopic discus... language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
08-22-2008, 10:58 AM
Post: #2042
General and Offtopic discussion (Greek language)
áðëÜ dot3 ãéá íá ìçí óïõ ôñþãïíôáé ôá ëáóôé÷Üêéá óôçí ôñüìðá :wink:

AE86 FANATIC!!!
Find all posts by this user
08-22-2008, 05:26 PM
Post: #2043
General and Offtopic discussion (Greek language)
Λοιπον, πηγα σημερα στο μηχανικο και στον ρεκτιφιετζη.
1- Ο μηχανικος δεν κοιταξε απο κατω το μπλοκ για να δει το ευρος της ζημιας. Αρκεστηκε να μου πει οτι σιγουρα θα χρειαζεται γυαλισμα ή ρεκτιφιε ο στροφαλος, κουζινετα, ισως οι μπιελες/α να εχουν ανοιξει κλπ. Και μου προτεινε καλυτερα να ασχοληθω με το μπλοκ της 4agze. Με ρωτησε εαν θα βαλω τελικα εκκεντροφορους ή οχι αι του απαντησα εξαρταται απο το μπλοκ της 4agze εαν χρειαζεται ενα απλο γυαλισμα και πιστονια ή ρεκτιφιε και φυσικα και πιστονια.
2.- Παω στο ρεκτιφιετζη (τουλαχιστον στη περιοχη ειναι γνωστοςWink και του εξηγησα πως εχουν τα πραγματα. Του ανεφερα οτι τα εντοσθια του μπολκ της 4agze ειναι διαφορετικα απο το μπλοκ που εχω πανω στο αυτοκινητο. Κοιταξε και τα βιβλια του και το διαπιστωσε και αυτος. Το θεμα ειναι οτι εγω νομισα οτι το 4agze για να γινει 4age ηταν μια απλη διαδικασια. Εαν δεν θελει ρεκτιφιε, πετας μια 4αδα πιστονια smallport και κανεις την δουλεια σου. Και το λεω αυτο γιατι αυτος με ρωτησε εαν θελω να κανω καποια μετατροπη στο μοτερ, ατμοσφαιρικη ή τουρμπο. Και με ρωτησε γιατι αναλογα με την μετατροπη θα πρεπει να κοιταξει ποια συμπιεση θα δωσει στο μοτερ (ελπιζω να τα λεω καλαWink. Εκει τα χασα λιγο γιατι εγω σκεφτομαι να φτιαξω το μοτερ (αφου ναυαγησε το project μου "εκκεντροφοροι" μετα τη ζημιαWink ωστε αρχικα να κυκλοφορω και οταν παλι θα εχω να διαθεσω καποιο ποσο να βαλω εκκεντροφορους. Με λιγα λογια, αυτος μου ειπε οτι εαν θελω να φτιαξω το μοτερ με τους μαμα εκκ, θα κανει μαμα και τη συμπιεση αλλα μετα εαν θελω να βαλω εκκ θα πρεπει να ξανακανω ρεκτιφιε για να δωσει αλλη συμπιεση.
3.- Επισης ο ρεκτιφιετζης μου ειπε οτι για να γινει σωστη η μετατροπη θα πρεπει να γινει επισκευη στο καπακι.! Τι μπορει να εχει ενα καπακι?
4.- Επισης μου ειπε οτι δεν χρειαζονται σφυρηλατα πιστονια εαν δεν ειμαι για αγωνιστικη χρηση. Τσαμπα λεφτα μου ειπε. (ασχετο μου εδειξε κατι σφυρηλατα πιστονια subaru sti καμενα(λες και καταλαβα οτι ειναι απο subaru)).
Βασικα ο ρεκτιφιετζης δεν θελει να κανει αυτο που θελω εγω (π.χ να βαλει μια 4αδα πιστονια smallport) αλλα να κανει αυτο που πρεπει να γινει για να βγει σωστη η μετατροπη.
5.- Τιμη δεν μπορουσε να μου πει γιατι εξαρταται απο τους εκκ που θα βαλω. Μηπως ξερει καποιος ποσο να υπολογιζω?
6.- Εαν βαλω εκκ ποιους να βαλω? HKS 264 και lift 8.1 ή TODA 264 lift 7,9? Το lift τι ειναι? Η μαμα εκκ ειναι 240 lift 7,56.
Μου ειπε ο μηχανικος μιας που θα φτιαξω το μπλοκ να βαλω καλυτερα τωρα τους εκκ. Το θεμα ειναι οτι δεν θα βαλω-τουλαχιστον αυτη τη περιοδο- εγκεφαλο και φοβαμαι μηπως εχω προβληματα ρελαντι, "σταθεροτητας" της μηχανης κλπ με λιγα λογια να μην ειναι για νορμαλ οδηγηση το αυτοκινητο.

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - General and Offtopic discus... language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
08-22-2008, 07:45 PM
Post: #2044
General and Offtopic discussion (Greek language)
Καλησπέρα και από εμένα μετά απο καιρό απουσίας...

Τόλη,

θα προσπαθήσω να σου δώσω μερικές απαντήσεις μονο σε αυτά που γνωρίζω πάνω σε αυτά που γράφεις. Σου τονίζω ότι δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων επομένως η άποψη μου είναι μια άποψη όπως όλες οι άλλες.

Σίγουρα το τι θα κάνεις είναι δική σου και μόνο δική σου απόφαση.

Για τα σφυρήλατα πιστόνια εφόσον δεν πρόκειται να προβείς σε εξτριμ μετατροπή νομίζω πως δεν χρειάζονται. Πιστεύω ότι τα νορμάλ μπορεί να αντέξουνε. Το 4ΑGZE έχει σφυρήλατα πιστόνια από την μάνα του αν δεν κάνω λάθος.

Το καπάκι είναι πολύ σημαντικό γιατί μέσω αυτού γίνεται η ροή και η κατανομή του μίγματος στους κυλίνδρους. Συνήθως όταν κάποιος γαργαλάει ένα μοτέρ γυαλίζει τις θυρίδες ( οι τρύπες που ανοιγοκλείνουν οι βαλβίδεςWink η ακόμα τις μεγαλώνει ( λεγε με θυρίδωμα ) ώστε να επιτύχει καλύτερη και περισσότερη ρόη καυσίμου.

Η συμπίεση είναι ένα θέμα που θέλει πολύ συζήτηση. Πάντως μία πολύ κοινή μέθοδος για αύξηση είναι η προσθήκη λεπτότερης φλαντας η ακόμα και πλάνισμα του καπακιού έτσι ώστε να κατέβει πιο κάτω. (λέγε με κατέβασμα καπακιούWink Η μαμά φλάντζα είναι 1.2 μμ και μπορείς να βρεις μεταλλική TRD 0.8 και 0.6 μμ.

Το λιφτ των εκκεντροφόρων είναι το πόσο μακριά είναι τα αμύγδαλα αν θέλεις στην καθομιλουμένη ή η απόσταση από το κέντρο περιστροφής του εκκεντροφόρου μέχρι την μύτη του αμύγδαλου. Όσο περισσότερ λιφτ τόσο πιο πολύ πιέζεται η βαλβίδα και ανόιγει. Προσοχή όμως γιατί όλα αυτά μέχρι ενός σημείου. Παραπέρα δεν αντέχουν τα μαμά ελατήρια και τα καπελότα επομένως πρεπει και αυτά να αλλαχθούν. Νομίζω ότι κάπου στο 8 με 8,1 είναι το όριο. Αυτό θα σου το πει καποιος άλλος από εδω γιατί δεν το θυμάμαι. Το άλλο νουμερο 264 κτλ είναι η διάρκεια και έχει να κάνει με την καμπυλότητα του αμύγδαλου και το πόση ώρα μενει ανοιχτή η βαλβιδα. Νομιζω ότι αστάθεια στο ρελαντί θα ψιλοεχεις ακόμα και να βάλεις εγκέφαλο εφόσον αλλάξεις εκκεντροφορους αλλά γι αυτό δεν ειμαι σιγουρος.

Toyota Corolla KE30 + Toyota Corolla AE86
Find all posts by this user
08-23-2008, 02:31 AM
Post: #2045
General and Offtopic discussion (Greek language)
Τολη ο ρεκτιφιετζής έχει δίκιο σε αυτά που σου είπε αλλά μίλησε γενικά για τους κινητήρες πως έχουν τα πράγματα. αυτός δεν μπορεί να σου πει έτσι απλά ότι μπορείς να αλλάζεις πιστόνια χωρίς να έχεις πρόβλημα ούτε μπορεί να το κάνει αν δεν μετρήσει τις ανοχές. σκέψου ότι δεν μπορείς να βγάλεις π.χ. το πρώτο Έμβολο και να το βάλεις στον δεύτερο κύλινδρο ή κάπου αλλού πάνω στην ίδια μηχανή, κάθε έμβολο δημιουργεί την δική του πατούρα και αν κάτι δεν πάει καλά θα έχει και την ευθύνη. είναι λίγο μπέρδεμα σε αυτές τις δουλειές γι'αυτο είναι και επιφυλακτικός και τυπικός ο μάστορας

όσο για την συμπίεση πιστεύω ότι δεν γνωρίζει ότι για τον συγκεκριμένο κινητήρα υπάρχουν τόσα πράματα στο εμπορείο που μπορείς να παίξεις με πιστόνια και φλάντζες κάθε διαμετρήματος. σε άλλους κινητήρες είναι θέμα ρεκτιφιέ η συμπίεση.

ο έλεγχος της κεφαλής κρίνετε απαραίτητος. η συμπίεση έχει άμεση σχέση με την κεφαλή. αν κάποια βαλβίδα δεν πατάει σωστά στην έδρα της τότε δεν θα έχει και σωστή συμπίεση ο συγκεκριμένος κύλινδρος γι αυτό τον λόγο ένα τρίψιμο βαλβίδων , έλεγχος στις εδρες ,στους οδηγούς και στα τσιμουχακια καλό είναι να γίνει. επίσης αν αλλάξεις εκκεντροφόρους θες και ρύθμισμα βαλβίδων και τα πλακάκια στοιχίζουν.

για τα πιστόνια είναι θέμα το πως θα τον δουλεύεις τον κινητήρα. αν τον σπας συνέχεια και τον κρατάς στα κόκκινα τότε θα τα χρειαστείς τα σφυρήλατα για να σε αντέξουν, διαφορετικά δεν είναι απαραίτητα

όσο για τους εκκεντροφόρους ρίξε μια ματιά εδω για να καταλαβεις περιπου τι παιζει σε γενικες γραμμες

Επίσης το club4AG έχει πολλά τεχνικά θέματα που μπορείς να δεις και να σε λύσει πολλές απορίες

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - General and Offtopic discus... language)]
Find all posts by this user
08-23-2008, 01:03 PM
Post: #2046
General and Offtopic discussion (Greek language)
Akou ton palio min xalasis to 4agze!!!!!
Ena mplanisma sto mama kapaki sou 50e
Ena mplanisma amidro gia ta nerofagomata sto mplok 50e
mia commetic flatza trimetaliko 1.4mm 120e
Ena set mpouzonia ARP 150 euros
Ena emanage mauro metaxirismeno 200
Mpek apo 4agze 365cc 100
Ena xtapodi kai mia tourbina apo to ebay mazi me solinoseis noname max ola 450euro
Kai me 1000euroulakia tha exeis 200-220 aspasta aloga sto 0.5-0.7!!!
TELOSSSSS Hurray! Hurray! Hurray! Hurray! Hurray!
Find all posts by this user
08-23-2008, 03:00 PM
Post: #2047
General and Offtopic discussion (Greek language)
Βασικα ειναι 1120 ευρω.
Τα noname πραγματα που αναφερεις μπορει να μην κανουν για το δικο μου "μηχανοστασιο" Στα 450 ευρω πρεπει να προσθεσεις και τα μεταφορικα 150 ευρω.
Εχω ecu απο τον 4agze με map sensor μαζι με την πλεξουδα.
Σε καποια απο τα παραπανω ξεχνας την εργασια του μηχανικου και του ηλεκτρολογου.
Ειχα βγαλει ενα κουστουμι προ μηνων max 2500-3000ευρω για 170 περιπου ΗΡ στο 0,6 bar.
Αλλα δεν θελω να μπλεξω με τουρμπισματα.
Ασε για τα 200-220 ΗΡ που αναφερεις θα πρεπει να βαλω αεροστασο και για εφεδρια να εχω μια αγκυρα! Εκτος εαν βαλω ακομη 800 ευρω για να παρω κιτ φρενων με 300αρι δισκους.

Το μοτερ μου δεν εχει ποτενσιομετρο για τη ρυθμιση του καυσιμου. Δεν το βρηκα πουθενα!

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - General and Offtopic discus... language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
08-23-2008, 06:26 PM
Post: #2048
General and Offtopic discussion (Greek language)
êáëçóðåñá ôïëç.êáëçóðåñá ðáéäéá.äõóôõ÷ùò óçìåñá ãõñéóá áðï äéáêïðåò.ôïëç ôï áìáîé ôåëéêá ôé å÷åé?å÷åé âáñåóåé ìðéåëá?åóõ ðùò ôï âëåðåéò óôï äñïìï?ðçãáéíåé êáíïíéêá ïðùò ðçãáéíå êáé áðëùò áêïõãåôáé ôï êñïôáëéóìá ç âëåðåéò ìåãáëç ìåéùóç ôçò áðïäïóçò?åé÷å ìåéíåé áðï ëáäé ðñïóöáôá?å÷åéò ïñãáíï íá ìåôñáåé ôçí ðéåóç ëáäéïõ ïðùò ôá áå86?êáé áí íáé åé÷å êáëç ðéåóç?å÷ù ëïãï ðïõ óå ñùôáù!ìçí ðåôáò ôóáìðá ëåöôá áðï äù êáé áðï êåé.ìðïñåé íá ìçí åéíáé ìåãáëç æçìéá.
åé÷á ðáñïìïéï ðåñéóôáôéêï ðñéí êáðïéá ÷ñïíéá.
Find all posts by this user
08-24-2008, 09:29 AM
Post: #2049
General and Offtopic discussion (Greek language)
τολη το αμαξι τελικα τι εχει?
Θεωρητικα, εχει βαρεσει μπιελα. Η διαγνωση εχει γινει "ακουστικα". Τουλαχιστον οσοι το εχουν ακουσει αυτο μου ειπαν οτι βαρεσε μπιελα.
Φυσικα δεν σημαινει οτι πχ εαν σε ποναει το ποδι, εχει σπασει κιολας! Απλα ο μηχανικος μου ειπε οσο και μικρη να ειναι η ζημια εαν θελω να κανω καποια βελτιωση να την κανω με το μπλοκ της 4agze που ειναι "καθαρο" κανοντας το 4age

εχει βαρεσει μπιελα?
απαντησα παραπανω.

εσυ πως το βλεπεις στο δρομο?πηγαινει κανονικα οπως πηγαινε και απλως ακουγεται το κροταλισμα η βλεπεις μεγαλη μειωση της αποδοσης?
Βασικα το ψιλοακουσα οταν ηταν να βγω στην εξοδο για Ισθμο απο ΝΕΟ Κορινθου-ΑΘηνων στο κομματι Κορινθος-Ισθμος, μειωνοντας ταχυτητα και πριν πηγαινοντας με 180+. Βγηκα στη ΠΕΟ Ισθμου-Κορινθου και κει το ακουσα αρκετα. Για να το συγκεκριμενοποιωσω το θορυβο και για να δω τι παιζεται αυξομειωνα τις στροφες. Παρατηρησα οτι μετα τις 2000+ στροφες και οταν αφηνα το γκαζι τοτε εκανε την παρουσια του το κροταλισμα. Δεν παρατηρησα καθολου μειωση στην επιταχυνση και στην αποδοση. Το πηγα στο μαστορα και απο τοτε ειναι ζήτημα να εχω κανει 10χλμ και αυτα κατω τις 2000στρ. (Πριν 2 εβδομαδες εγινε το συμβανWink

ειχε μεινει απο λαδι προσφατα?εχεις οργανο να μετραει την πιεση λαδιου οπως τα αε86?
Ειχα καποια αρκετη διαρροη απο το καπακι του εκκεντροφορου αλλα συμπληρωνα λαδι. Δεν το αφησα στεγνο. Οργανο εννοεις την ενδειξη με το λαδι στο κοντερ ή οργανο που να εχει αριθμους? Εαν εννοεις το δευτερο, οχι.
Ευχαριστω για το ενδιαφερον σας.

Χθες πρωι ειχα παει στο μηχανικο.Το μεσημερι εκλεισε το μαγαζι και καθισαμε με ρακι(σαν οινοπνευμα ειναι, ασε που ψιλοζαλιστηκαWink να μιλησουμε. Εκτος διαφορων που ειπαμε για τη βελτιωση, για το δικο μου ειπε οτι υπολογιζει για το ρεκτιφιετζη καμια 700 ευρω κομπλε με πιστονια, φλαντζες κλπ. Ο ρεκτιφιετζης θα μου δωσει αυριο τη τιμη. Η δουλεια του μηχανικου για τη βελτιωση της κεφαλης-καπακιου, ανεβοκατεβασμα μηχανης κλπ περιπου 300-400 ευρω. Συν οι εκκεντροφοροι που θα τους αγορασω εγω. Ο ρεκτιφιετζης μου ειχε πει τη Παρασκευή που ειχα παει το μπλοκ οτι εαν βαλω μεγαλυτερους εκκ τοτε θα ανοιξε τους κυλινδρους για 81,50 ή 82 χιλιοστα πιστονια. Σε αυτο δεν συμφωνησε ο μηχανικος. Γιατι ετσι θα πρεπει να τοποθετησουμε αλλα μπεκ και θα χρειαστουμε εγκεφαλο για την ρυθμιση τους συν διαφορα άλλα. Τη Δευτερα θα μιλησουν μεταξυ τους.

Χθες το βραδυ ειχα παει σε ενα γαμο και στο τραπεζι συναντησα ενα παλικαρι ο οποιος ειναι κατοχος ενος καλοφτιαγμενου σταρλετ. Με μπριζωσε να φτιαξω το μοτερ οχι μονο για τους 264 εκκεντροφορους αλλα και για να εχει περιθωρια επεκτασης για μεγαλυτερους εκκεντροφορους. Συν οτι μου ειπε οτι θα μου δωσει και μια τετραπεταλουδη εισαγωγη απο μαυροκαπο. Αλλα για να δουλεψει απαιτειται τουλαχιστον παραλληλος αν και καλυτερα θα ηταν αγραφος εγκεφαλος. Ομως ετσι, το κοστος της βελτιωσης θα παει πολυ. Και εδω αρχιζει να μπαινει το δίλημμα. Μηπως συμφέρει να βαλω αλλο μοτερ? Ή καλυτερα να φτιαξω εγω κατι το οποιο θα γνωριζω τι ειναι?

Και κατι ασχετο. Βασικα συμπτωση ειναι. Ο μηχανικος μου μιλησε και γι' αυτον εδω τον εγκεφαλο(megasquirt). Καλος και φθηνος. Εχει παρει εναν
για να βελτιωση την BMW που εχει.
http://www.aeu86.org/viewtopic/tutorial-...highlight=

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - General and Offtopic discus... language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
08-24-2008, 10:07 AM
Post: #2050
General and Offtopic discussion (Greek language)
ακουστικα μπορει ο καθενας να λεει πολλα πραγματα.αναφορικα σου λεω οτι μοτερ 4age κροταλιζε επι 2ετιας χωρις να παθει το παραμικρο.θελω να σου πω οτι επειδη κροταλιζει μπορει να μην ειναι και μπιελα.ολοι λεγανε για μπιελα και για εκεινο το μοτερ αλλα δεν ητανε.σε καμια περιπτωση δεν σου λεω οτι το μοτερ σου δεν εχει ζημια,αλλα δουλεψε το λιγο να δεις τι γινεται και απο κει και περα ειναι στα οικονομικα σου τι θελεις να κανεις.φιλικα νικος.
Find all posts by this user
Thread Closed 


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Greek 86 owners meet FanIsHere 0 144 02-20-2025 05:34 PM
Last Post: FanIsHere
  General and Offtopic discussion (Greek) #2 nmwisima 569 436,085 12-31-2019 06:49 PM
Last Post: Roku_trueno
  PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... alimonos 112 99,629 01-09-2014 08:21 PM
Last Post: Bean
  New Greek Member: Drift Car Wash DRIFTCARWASH 22 30,628 05-08-2013 10:46 AM
Last Post: nmwisima
  Technical problems (Greek language) dikolotour 1,217 828,382 07-09-2012 10:12 AM
Last Post: Apsogos

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 4 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication