De Nurburgring - 5 t/m 8 April
03-11-2007, 01:01 PM
Hoi Mensen,

Ik zou vandaag naar de ring gaan maar door wat onvoorziene omstandigheden ging dat op het laatste moment niet door (letterlijk het laatste moment want me lunch stond al klaar op mijn bureau, feest voor mijn katten want die hebben het uiteindelijk opgegeten toen ik even niet oplette). Ben vanochtend dus voor niets om 6 uur s'ochtends opgestaan maarja dat krijg je een beetje als je 3 dagen eerder ineens besluit om te gaan nadat een maat je belt van "zullen we".

Dat doen we dit keer dus maar even anders, dit keer gaan we plannen Smile Nu weet ik via Jan Pedersen dat er een hele groep Denen naar de ring komen in het lange weekend van 5 tot en met 8 April. Dus ik denk, das leuk om in dat weekend ook te gaan, mede kijkende dat de BBQ meet een beetje shaky is gezien niemand tijd heeft em te plannen.

Ik wil of zaterdag de 7de of zondag de 8ste gaan. Zaterdag heeft mijn voorkeur omdat et dan vaak wat rustiger is al is dit weekend waarschijnlijk mega druk (denk daar goed bij na als je wilt rijden op de ring!) wegens de vakantie periode. Welke dag et word ligt voor mij een beetje aan mijn maatje Tim. Voor mensen die dat leuk vinden is het een idee om beide dagen te gaan, camping en overnacht mogelijkheden zat in de buurt van de ring.

Anyways, ik laat nog even weten welke dag et wordt, laat ook even weten wat je eigen voorkeur is.

We gaan wel VROEG!!! Het wordt vertrekken vanuit Hoofddorp rond een uur of half 7 a 7 uur s'ochtends en vandaar uit 1 a 2 tussenstops nog in Nederland makende, iig eentje bij Eindhoven, waarschijnlijk de laatste in de buurt van Venlo waar we de grens over gaan.

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
03-11-2007, 01:59 PM
Hahaha half 7 a 7 uur vroeg????
Zeker nog nooit naar driftschool @ zolder geweest?
Of een leuke baan in de bouw gehad. :wink:

Ik ga er eens overna denken.
Het word wel weer eens tijd dat ik die kant op ga.
Ben er al een tijdje niet meer geweest. Confused

[Image: AEU86 AE86 - De Nurburgring - 5 t/m 8 April]

Toyota MR2 2.0 16V Gen3 Turbo
Toyota MR2 1.6 16V
Toyota Corolla GTZ Twincam 1.6 16V (AE86) (Sold. Crying )
Toyota Corolla GT Twincam 1.6 16V (My new project Smile )
03-11-2007, 02:51 PM
Voor mij is dat vroeg Big Grin

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

03-12-2007, 10:24 PM
Ik heb er altijd al een keer naartoe gewild en dit ziet eruit als een mooie mogelijkheid.

Dus ik wil in ieder geval graag mee en misschien wil mijn broer ook wel mee, ik denk dat ik dat dagje wel even zijn levin toeeigen Evil .Maar ik ben zelf niet van plan de ring op te gaan.Ik zou wel graag met iemand een rondje mee willen rijden op de ring.

Ik ben van plan om een dag te gaan, het maakt mij niet uit of het zaterdag of zondag is.

Superidee bas! Thumbs up!

Real men race downhill
03-12-2007, 10:42 PM
Wouter,

Dit weekend word SUPER druk, dus meer dan zat te zien maar tegelijk, goed uitkijken met wie je meerijd.

Ik rij alleen vroeg/laat op de dag als het een beetje rustig is.. Je bent welkom mee te rijden op eigen risico, heb er al ruim een jaar niet meer gereden..

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

03-13-2007, 08:13 AM
Als mijn auto de driftdag op 1 april overleefd, ga ik ook wel mee denk ik Smile Wat zijn de kosten voor de overnachting, eten enzovoorts?

I reject your reality and substitute my own!

No more Panda..
Tricolor bastard!

If it 'aint broke, fix it 'til it is
Visit this user's website Find all posts by this user
03-13-2007, 09:41 AM
dwars, ligt er maar net aan wat je wil. De laatste keer heb ik een tentje opgezet bij een camping vlakbij, paar euro Smile

reken er wel op dat je last minute in dat weekend geen hotel vind. Ik zal eens navraag doen wat er mogelijk is.

Kwa eten, same thing, er zijn een paar goede en beroemde eettentjes in de buurt met redelijk normale prijzen.

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

03-13-2007, 11:57 AM
Enorme Schnitzel onder het slot doet een tientje...en dan zit ik zelfs vol. Dikke pot bier erbij en chillen in het zonnetje..geen geld voor zoveel schik.

Reken er trouwens op dat de baan in dat weekend ongeveer 50% van de tijd dicht zal zijn. Vond ik altijd het irritantste aan in het weekend rijden..als het erg druk is dan geldt het dubbel.
Gewoon om half negen aan de poort staan als de baan opent..tot een uur of 10 kun je dan redelijk ongestoord je rondjes draaien.wel opletten op gladde plekken door condens..alle plekken met veel bomen rond de baan zijn verdacht..denk aan eiscurve, wipperman, hohe acht en in mindere mate Bergwerk.

A wheel to steer the front of the car
A pedal to steer the rear
03-13-2007, 07:04 PM
ah, goed lezen Blush

de planning is niet om te overnachten daar Dumb question

enniewee, ik zou dan toch een dagje mee willen Smile

I reject your reality and substitute my own!

No more Panda..
Tricolor bastard!

If it 'aint broke, fix it 'til it is
Visit this user's website Find all posts by this user
03-13-2007, 07:17 PM
dwars, ik ga denk ik 1 dag, heel vroeg heen, heel laat terug,

maar wie wil overnachten en de volgende dag nog een paar rondjes wil doen heeft die mogelijkheid natuurlijk.

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Nurburgring Andrax 4 4,936 11-02-2010 10:41 PM
Last Post: Mux213
  Who wants to let me drive their AE86 on the Nurburgring? Garth Ivers 21 14,150 02-26-2007 05:01 PM
Last Post: NoHachi
  Nürburgring / Tail Lights street-devil 6 15,931 04-16-2006 10:15 PM
Last Post: banpei
  DoDare Zondag 10 april a.s. Mux213 58 42,091 04-16-2005 11:25 PM
Last Post: Mux213
  Bitburg drag races 30 April Mulisha 3 4,758 03-31-2005 05:06 PM
Last Post: Mulisha

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 3 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication