Thread Closed 
General and Offtopic discussion (Greek language)
10-02-2007, 09:25 AM
Post: #891
General and Offtopic discussion (Greek language)
θα βαλω το συντομοτερο.νικολα η δικια μου παντα ειχε προβλημα και τωρα ειναι στα τελευταια της.μου εχει σπασει τα νευρα γιατι το μοτερακι δουλευει αψογα και ωρες ωρες μου κραταει κατι ρελαντι απιστευτα.
Find all posts by this user
10-02-2007, 12:01 PM
Post: #892
General and Offtopic discussion (Greek language)
βαλε μια φωτο νικο πρεπει να εχω
Find all posts by this user
10-02-2007, 06:32 PM
Post: #893
General and Offtopic discussion (Greek language)
δεν μπορεσα να βαλω σημερα.θα βαλω αυριο.
Find all posts by this user
10-02-2007, 10:10 PM
Post: #894
General and Offtopic discussion (Greek language)
kp61 Wrote:
ts@n@k@s Wrote:
Dorito86 Wrote:Τι να γίνει ρε Νίκο, μια διακοπές, μια οι φωτιές, μια τα λιοτρίβια, μια το Mini μια οι γκόμενες (πσσσσσ κατούρα και λίγο Tongue ), καταλαβαίνεις.... Σας διαβάζω αλλά μια και τώρα πια δεν το έχω το ΑΕ, όπως και να 'χει νοιώθω λιγάκι μειονεκτικά. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟ ΓΙΔΙ ΕΓΩ :wink: Evil λέω...

Δεν είναι αναίσθητος αυτός που υπονοείς Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

ΜΟΝΟ ΤΡΟΜΠΑΣ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!


ΡΕ ΣΕΙΣ ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΡΕ!!!!!!!

MH GRAFETE KEFALAIA KAI GREEKLISH GIATI THA SAS GAMHSW. TSOGLANIA.

danielvanderwoude Wrote:looks like the nmwisima joke saved you in the end
[Image: AEU86 AE86 - General and Offtopic discus... language)] http://www.jdmbits.com
Visit this user's website Find all posts by this user
10-02-2007, 11:09 PM
Post: #895
General and Offtopic discussion (Greek language)
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΤΟ AE Thumbs up!
Find all posts by this user
10-03-2007, 07:24 PM
Post: #896
General and Offtopic discussion (Greek language)
Φίλοι και λάτρες της αε86 καλησπέρα.Παρακολουθώ εδώ και λίγο καιρό στο φόρουμ τα τεχνικά σχόλια που γίνονται εδώ για τον 4a-ge κινητήρα της toyota και πήρα το θάρρος να πω μια καλησπέρα και να σας ρωτήσω μερικά πράγματα που με ενδιαφέρουν. Καταρχήν να συστηθω, το όνομα μου είναι Γιώργος και είμαι από Κοζάνη. έχω μια celica ta60 mod.1982 και την έχω από το 1991. Το 1995 την μετέτρεψα σε aa63 δηλαδή έβαλα τον κινητήρα 4a-ge (μαύρα & μπλε γράμματαWink κανονικά με εγκέφαλο, σασμάν το προϋπάρχον από τον προηγούμενο κινητήρα Τ50 και διαφορικό 4,1/1 LSD με δισκόφρενα (μονοκοματο όχι σπαστόWink. Το αυτοκίνητο είναι παροπλισμένο εδώ και λίγα χρόνια σε γκαράζ και σπανίως κυκλοφορεί λόγο του επαγγέλματος που έχω, είμαι επαγγελματίας οδηγός. Το οδήγημα το σιχάθηκα το πάθος όμως με τα γκάζια την δύναμη και την πλαγιολίσθηση παραμένει το ίδιο εδώ και πολλά χρόνια. Σήμερα όμως η τεγνολογια έχει προχωρήσει και τα μοτορια μας για να είναι ανταγωνίσιμα χρειάζονται κάποιες βελτιώσεις. Εχω μετρήσει συμπίεση και είναι 12.5 bar όλοι οι κύλινδροι, αλλά το 9/1 σχέση συμπίεσης για σπορ οδήγηση είναι λίγο. Σκέφτομαι να κατεβάσω κεφαλάρι για ροικη εξέλιξη και φλάντζα 0.8mm. Και θέλω να σας ρωτήσω, γνωρίζει κάποιος από εσάς τι συμπίεση θα πάρω με 0.8mm φλάντζα? Επισεις με πια μπουζί πηρατε τα καλύτερα αποτελέσματα? Εχετε επέμβει καθόλου στα ηλεκτρικά, και πως? Το διαφορικό 4.3/1 που έχει η ae86 το βρίσκετε κοντό, νορμάλ η γρήγορο? Για παράδειγμα εγώ στις 3000 στροφες εχω 100χιλ. με την 5η. Εσείς πόσα χιλ/στροφές με 5η? ευχαριστώ για την υπομονή σας περιμένω τα σχόλια σας.-
Find all posts by this user
10-04-2007, 01:48 AM
Post: #897
General and Offtopic discussion (Greek language)
Καλώς ήρθες φίλε... Wave

με το 4,3 έχεις 100χλμ στις 3500rpm περίπου και 120 στις 4000rpm.
Δεν θυμάμαι τι συμπίεση έχει το μοτερ αλλά το 9/1 μου ακούγεται λίγο.Νομίζω είναι στο 10+
Υπάρχει φλάτζα της TRD που ανεβάζει κι άλλο τη σχέση συμπίεσης.

Γνώμη μου. Μην σκαλίσεις καθόλου το μοτέρ.Άλλαξε κορωνοπήνιο (4,5 ή 4,7) και έχεις λύσει το πρόβλημά σου. Έτσι κι αλλίως το έχεις για την κ@υλα σου, δεν πάς ταξίδια που χρειάζεσαι μακρυά μετάδοση.

Αν δεν κάνω λάθος ο φίλτατος συντάκτης πρέπει να έχει ένα 4,3 στην κάβα του.Για περισσότερες πληροφορίες απευθύνσου στον ίδιο.
Find all posts by this user
10-04-2007, 10:17 AM
Post: #898
General and Offtopic discussion (Greek language)
Την καλημέρα μου στο φόρουμ. Για το φίλο Rosedrift τον ευχαριστώ για την απάντηση που με έδωσε, αλλά το κοντό διαφορικό δεν το βρίσκω και τόσο καλή λύση, γιατί σε κρεμάει όταν βγαίνεις έξω από την πόλη. Το αα63 που έβγαινε με αυτό τον κινητήρα φοράει 4.556 διαφορικό σπαστό αλλά έχει και μεγαλύτερους τροχούς από την κορόλα και είναι σχεδόν στα ίδια επίπεδα. Να μην ξεχνάμε όμως ότι οι ιάπωνες τα αυτοκίνητα τα έβγαζαν μέχρι και πριν λίγα χρόνια με κόντες σχέσεις. Όταν έκανα την μετατροπή ο κινητήρας ήταν από Γερμανία. η δύναμη που έβγαζε εκείνο το μηχανάκι ήταν απίστευτη έτοιμο για κάθε παρεξήγηση, η δευτέρα σκότωνε με αυτό το διαφορικό και ξεπερνούσε άνετα τα 200χιλ στην ευθεία αλλά υπήρχε ένα πρόβλημα ένας θόρυβος μέσα στη μηχανή ιδίως όταν άφηνα το γκάζι. τα μαστόρια έλεγαν ότι είναι από φθορά στα κουζινέτα των εκκεντροφόρων, κάτι που δεν διορθώνεται και χρειάζεται αλλαγή κεφαλής. βρήκα ένα κεφαλάρι στη Θεσσαλονίκη τότε 140.000δρχ και πήγα να το αλλάξω. όταν βγήκε η κεφαλή ανακαλύψαμε ότι στο πρώτο κύλινδρο υπήρχε καμένο πιστόνι και το πρόβλημα τελικά ήταν από εκεί. μου ζήτησαν για επισκευή πολλά λεφτά και τους είπα να το κλείσουν όπως ήταν και να φύγω όπως και έγινε. όταν το πήρα να φύγω διαπίστωσα κατευθείαν ότι το μηχανάκι δεν πάει όπως πήγαινε είχε κόψει αρκετά από δύναμη και τότε κατάλαβα ότι το μηχανάκι, ο πρώην κάτοχος το είχε βάλει χέρι και η φλάντζα ήταν πιο λεπτή. για να μην σας κουράζω άλλο, έβαλα μια άλλη μηχανή που είναι μέχρι και σήμερα αλλά καμία σχέση με την πρώτη. Γι αυτό σκέφτομαι πρώτα να βάλω χέρι στο μοτορι και μετά να ασχοληθώ με τις σχέσεις μετάδοσης φίλε Rosedrift. Tην ψάχνω την δουλειά χρόνια, και ξέρω ότι μπορεί να βγάλει δύναμη κοντά στα 140-150hp αυτός ο κινητήρας χωρίς πάρα πολλά, ξεκινώντας πρώτα από την συμπίεση που είναι το ήμισυ του παντός
Find all posts by this user
10-04-2007, 11:06 AM
Post: #899
General and Offtopic discussion (Greek language)
Kαλώς σε βρήκαμε.

danielvanderwoude Wrote:looks like the nmwisima joke saved you in the end
[Image: AEU86 AE86 - General and Offtopic discus... language)] http://www.jdmbits.com
Visit this user's website Find all posts by this user
10-04-2007, 11:10 AM
Post: #900
General and Offtopic discussion (Greek language)
kozani37 Wrote:Την καλημέρα μου στο φόρουμ. Για το φίλο Rosedrift τον ευχαριστώ για την απάντηση που με έδωσε, αλλά το κοντό διαφορικό δεν το βρίσκω και τόσο καλή λύση, γιατί σε κρεμάει όταν βγαίνεις έξω από την πόλη. Το αα63 που έβγαινε με αυτό τον κινητήρα φοράει 4.556 διαφορικό σπαστό αλλά έχει και μεγαλύτερους τροχούς από την κορόλα και είναι σχεδόν στα ίδια επίπεδα. Να μην ξεχνάμε όμως ότι οι ιάπωνες τα αυτοκίνητα τα έβγαζαν μέχρι και πριν λίγα χρόνια με κόντες σχέσεις. Όταν έκανα την μετατροπή ο κινητήρας ήταν από Γερμανία. η δύναμη που έβγαζε εκείνο το μηχανάκι ήταν απίστευτη έτοιμο για κάθε παρεξήγηση, η δευτέρα σκότωνε με αυτό το διαφορικό και ξεπερνούσε άνετα τα 200χιλ στην ευθεία αλλά υπήρχε ένα πρόβλημα ένας θόρυβος μέσα στη μηχανή ιδίως όταν άφηνα το γκάζι. τα μαστόρια έλεγαν ότι είναι από φθορά στα κουζινέτα των εκκεντροφόρων, κάτι που δεν διορθώνεται και χρειάζεται αλλαγή κεφαλής. βρήκα ένα κεφαλάρι στη Θεσσαλονίκη τότε 140.000δρχ και πήγα να το αλλάξω. όταν βγήκε η κεφαλή ανακαλύψαμε ότι στο πρώτο κύλινδρο υπήρχε καμένο πιστόνι και το πρόβλημα τελικά ήταν από εκεί. μου ζήτησαν για επισκευή πολλά λεφτά και τους είπα να το κλείσουν όπως ήταν και να φύγω όπως και έγινε. όταν το πήρα να φύγω διαπίστωσα κατευθείαν ότι το μηχανάκι δεν πάει όπως πήγαινε είχε κόψει αρκετά από δύναμη και τότε κατάλαβα ότι το μηχανάκι, ο πρώην κάτοχος το είχε βάλει χέρι και η φλάντζα ήταν πιο λεπτή. για να μην σας κουράζω άλλο, έβαλα μια άλλη μηχανή που είναι μέχρι και σήμερα αλλά καμία σχέση με την πρώτη. Γι αυτό σκέφτομαι πρώτα να βάλω χέρι στο μοτορι και μετά να ασχοληθώ με τις σχέσεις μετάδοσης φίλε Rosedrift. Tην ψάχνω την δουλειά χρόνια, και ξέρω ότι μπορεί να βγάλει δύναμη κοντά στα 140-150hp αυτός ο κινητήρας χωρίς πάρα πολλά, ξεκινώντας πρώτα από την συμπίεση που είναι το ήμισυ του παντός

οι τροχοι του αα63 ειναι 14αρηδες ιδιοι με της αε86 ακριβως!!!

το κορωνοπηνιο 4,55 που εβγαλες μηπως το χεις ακομα???
Find all posts by this user
Thread Closed 


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  General and Offtopic discussion (Greek) #2 nmwisima 569 422,112 12-31-2019 06:49 PM
Last Post: Roku_trueno
  PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... alimonos 112 96,738 01-09-2014 08:21 PM
Last Post: Bean
  New Greek Member: Drift Car Wash DRIFTCARWASH 22 29,769 05-08-2013 10:46 AM
Last Post: nmwisima
  Technical problems (Greek language) dikolotour 1,217 799,309 07-09-2012 10:12 AM
Last Post: Apsogos
  "When" by Euripides! *Greek* nmwisima 3 8,799 07-02-2012 12:04 PM
Last Post: Roku_trueno

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 9 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication