General and Offtopic discussion (Greek language)
|
10-02-2007, 09:25 AM
Post: #891
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
θα βαλω το συντομοτερο.νικολα η δικια μου παντα ειχε προβλημα και τωρα ειναι στα τελευταια της.μου εχει σπασει τα νευρα γιατι το μοτερακι δουλευει αψογα και ωρες ωρες μου κραταει κατι ρελαντι απιστευτα.
|
|||
10-02-2007, 12:01 PM
Post: #892
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
βαλε μια φωτο νικο πρεπει να εχω
|
|||
10-02-2007, 06:32 PM
Post: #893
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
δεν μπορεσα να βαλω σημερα.θα βαλω αυριο.
|
|||
10-02-2007, 10:10 PM
Post: #894
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
kp61 Wrote:ts@n@k@s Wrote:Dorito86 Wrote:Τι να γίνει ρε Νίκο, μια διακοπές, μια οι φωτιές, μια τα λιοτρίβια, μια το Mini μια οι γκόμενες (πσσσσσ κατούρα και λίγο MH GRAFETE KEFALAIA KAI GREEKLISH GIATI THA SAS GAMHSW. TSOGLANIA. danielvanderwoude Wrote:looks like the nmwisima joke saved you in the end ![]() |
|||
10-02-2007, 11:09 PM
Post: #895
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΤΟ AE
![]() |
|||
10-03-2007, 07:24 PM
Post: #896
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Φίλοι και λάτρες της αε86 καλησπέρα.Παρακολουθώ εδώ και λίγο καιρό στο φόρουμ τα τεχνικά σχόλια που γίνονται εδώ για τον 4a-ge κινητήρα της toyota και πήρα το θάρρος να πω μια καλησπέρα και να σας ρωτήσω μερικά πράγματα που με ενδιαφέρουν. Καταρχήν να συστηθω, το όνομα μου είναι Γιώργος και είμαι από Κοζάνη. έχω μια celica ta60 mod.1982 και την έχω από το 1991. Το 1995 την μετέτρεψα σε aa63 δηλαδή έβαλα τον κινητήρα 4a-ge (μαύρα & μπλε γράμματα
![]() ![]() |
|||
10-04-2007, 01:48 AM
Post: #897
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Καλώς ήρθες φίλε...
![]() με το 4,3 έχεις 100χλμ στις 3500rpm περίπου και 120 στις 4000rpm. Δεν θυμάμαι τι συμπίεση έχει το μοτερ αλλά το 9/1 μου ακούγεται λίγο.Νομίζω είναι στο 10+ Υπάρχει φλάτζα της TRD που ανεβάζει κι άλλο τη σχέση συμπίεσης. Γνώμη μου. Μην σκαλίσεις καθόλου το μοτέρ.Άλλαξε κορωνοπήνιο (4,5 ή 4,7) και έχεις λύσει το πρόβλημά σου. Έτσι κι αλλίως το έχεις για την κ@υλα σου, δεν πάς ταξίδια που χρειάζεσαι μακρυά μετάδοση. Αν δεν κάνω λάθος ο φίλτατος συντάκτης πρέπει να έχει ένα 4,3 στην κάβα του.Για περισσότερες πληροφορίες απευθύνσου στον ίδιο. |
|||
10-04-2007, 10:17 AM
Post: #898
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Την καλημέρα μου στο φόρουμ. Για το φίλο Rosedrift τον ευχαριστώ για την απάντηση που με έδωσε, αλλά το κοντό διαφορικό δεν το βρίσκω και τόσο καλή λύση, γιατί σε κρεμάει όταν βγαίνεις έξω από την πόλη. Το αα63 που έβγαινε με αυτό τον κινητήρα φοράει 4.556 διαφορικό σπαστό αλλά έχει και μεγαλύτερους τροχούς από την κορόλα και είναι σχεδόν στα ίδια επίπεδα. Να μην ξεχνάμε όμως ότι οι ιάπωνες τα αυτοκίνητα τα έβγαζαν μέχρι και πριν λίγα χρόνια με κόντες σχέσεις. Όταν έκανα την μετατροπή ο κινητήρας ήταν από Γερμανία. η δύναμη που έβγαζε εκείνο το μηχανάκι ήταν απίστευτη έτοιμο για κάθε παρεξήγηση, η δευτέρα σκότωνε με αυτό το διαφορικό και ξεπερνούσε άνετα τα 200χιλ στην ευθεία αλλά υπήρχε ένα πρόβλημα ένας θόρυβος μέσα στη μηχανή ιδίως όταν άφηνα το γκάζι. τα μαστόρια έλεγαν ότι είναι από φθορά στα κουζινέτα των εκκεντροφόρων, κάτι που δεν διορθώνεται και χρειάζεται αλλαγή κεφαλής. βρήκα ένα κεφαλάρι στη Θεσσαλονίκη τότε 140.000δρχ και πήγα να το αλλάξω. όταν βγήκε η κεφαλή ανακαλύψαμε ότι στο πρώτο κύλινδρο υπήρχε καμένο πιστόνι και το πρόβλημα τελικά ήταν από εκεί. μου ζήτησαν για επισκευή πολλά λεφτά και τους είπα να το κλείσουν όπως ήταν και να φύγω όπως και έγινε. όταν το πήρα να φύγω διαπίστωσα κατευθείαν ότι το μηχανάκι δεν πάει όπως πήγαινε είχε κόψει αρκετά από δύναμη και τότε κατάλαβα ότι το μηχανάκι, ο πρώην κάτοχος το είχε βάλει χέρι και η φλάντζα ήταν πιο λεπτή. για να μην σας κουράζω άλλο, έβαλα μια άλλη μηχανή που είναι μέχρι και σήμερα αλλά καμία σχέση με την πρώτη. Γι αυτό σκέφτομαι πρώτα να βάλω χέρι στο μοτορι και μετά να ασχοληθώ με τις σχέσεις μετάδοσης φίλε Rosedrift. Tην ψάχνω την δουλειά χρόνια, και ξέρω ότι μπορεί να βγάλει δύναμη κοντά στα 140-150hp αυτός ο κινητήρας χωρίς πάρα πολλά, ξεκινώντας πρώτα από την συμπίεση που είναι το ήμισυ του παντός
|
|||
10-04-2007, 11:06 AM
Post: #899
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
Kαλώς σε βρήκαμε.
danielvanderwoude Wrote:looks like the nmwisima joke saved you in the end ![]() |
|||
10-04-2007, 11:10 AM
Post: #900
|
|||
|
|||
General and Offtopic discussion (Greek language)
kozani37 Wrote:Την καλημέρα μου στο φόρουμ. Για το φίλο Rosedrift τον ευχαριστώ για την απάντηση που με έδωσε, αλλά το κοντό διαφορικό δεν το βρίσκω και τόσο καλή λύση, γιατί σε κρεμάει όταν βγαίνεις έξω από την πόλη. Το αα63 που έβγαινε με αυτό τον κινητήρα φοράει 4.556 διαφορικό σπαστό αλλά έχει και μεγαλύτερους τροχούς από την κορόλα και είναι σχεδόν στα ίδια επίπεδα. Να μην ξεχνάμε όμως ότι οι ιάπωνες τα αυτοκίνητα τα έβγαζαν μέχρι και πριν λίγα χρόνια με κόντες σχέσεις. Όταν έκανα την μετατροπή ο κινητήρας ήταν από Γερμανία. η δύναμη που έβγαζε εκείνο το μηχανάκι ήταν απίστευτη έτοιμο για κάθε παρεξήγηση, η δευτέρα σκότωνε με αυτό το διαφορικό και ξεπερνούσε άνετα τα 200χιλ στην ευθεία αλλά υπήρχε ένα πρόβλημα ένας θόρυβος μέσα στη μηχανή ιδίως όταν άφηνα το γκάζι. τα μαστόρια έλεγαν ότι είναι από φθορά στα κουζινέτα των εκκεντροφόρων, κάτι που δεν διορθώνεται και χρειάζεται αλλαγή κεφαλής. βρήκα ένα κεφαλάρι στη Θεσσαλονίκη τότε 140.000δρχ και πήγα να το αλλάξω. όταν βγήκε η κεφαλή ανακαλύψαμε ότι στο πρώτο κύλινδρο υπήρχε καμένο πιστόνι και το πρόβλημα τελικά ήταν από εκεί. μου ζήτησαν για επισκευή πολλά λεφτά και τους είπα να το κλείσουν όπως ήταν και να φύγω όπως και έγινε. όταν το πήρα να φύγω διαπίστωσα κατευθείαν ότι το μηχανάκι δεν πάει όπως πήγαινε είχε κόψει αρκετά από δύναμη και τότε κατάλαβα ότι το μηχανάκι, ο πρώην κάτοχος το είχε βάλει χέρι και η φλάντζα ήταν πιο λεπτή. για να μην σας κουράζω άλλο, έβαλα μια άλλη μηχανή που είναι μέχρι και σήμερα αλλά καμία σχέση με την πρώτη. Γι αυτό σκέφτομαι πρώτα να βάλω χέρι στο μοτορι και μετά να ασχοληθώ με τις σχέσεις μετάδοσης φίλε Rosedrift. Tην ψάχνω την δουλειά χρόνια, και ξέρω ότι μπορεί να βγάλει δύναμη κοντά στα 140-150hp αυτός ο κινητήρας χωρίς πάρα πολλά, ξεκινώντας πρώτα από την συμπίεση που είναι το ήμισυ του παντός οι τροχοι του αα63 ειναι 14αρηδες ιδιοι με της αε86 ακριβως!!! το κορωνοπηνιο 4,55 που εβγαλες μηπως το χεις ακομα??? |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads... | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Greek 86 owners meet | FanIsHere | 0 | 143 |
02-20-2025 05:34 PM Last Post: FanIsHere |
|
General and Offtopic discussion (Greek) #2 | nmwisima | 569 | 436,021 |
12-31-2019 06:49 PM Last Post: Roku_trueno |
|
PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... | alimonos | 112 | 99,614 |
01-09-2014 08:21 PM Last Post: Bean |
|
New Greek Member: Drift Car Wash | DRIFTCARWASH | 22 | 30,622 |
05-08-2013 10:46 AM Last Post: nmwisima |
|
Technical problems (Greek language) | dikolotour | 1,217 | 828,157 |
07-09-2012 10:12 AM Last Post: Apsogos |
User(s) browsing this thread: 18 Guest(s)