Technical problems (Greek language)
03-13-2009, 05:37 PM
Post: #571
Technical problems (Greek language)
drako323 Wrote:Ρε παίδες, αν δεν είναι πολύ κόπος, μπορεί κάποιος να τσεκάρει αν ζεσταίνεται η ηλεκτρονική του μετα από μια μικρή διαδρομή?

ζεσταίνεται και η ηλεκτρονική και ο πολλαπλασιαστής ιδίως το καλοκαίρι.

κάποτε σε μια διαδρομή μεταξύ Ηγουμενίτσα Γιάννενα με καύσωνα άρχισαν κάποιες διακοπές και ρεταρισματα σαν να δούλευε με 2 κυλίνδρους και έσβηνε. μετά από ένα λεπτό δούλευε κανονικά και σε λίγο πάλι τα ίδια, είχα αγανακτήσει και ήθελα περίπου 250χλμ για να φτάσω Κοζάνη. η ηλεκτρονική ζεματούσε δεν πιανόταν με τπτ. όταν μετα κόπων και βασάνων έφτασα κοντά στα Γιάννενα ο καιρός άλλαξε και η θερμοκρασία έπεσε και τότε σταμάτησαν και τα προβλήματα και έφτασα Κοζάνη χωρίς καμία διακοπή.
κάτι δεν μου έκατσε καλά με την ηλεκτρονική που ζεσταινόταν τόσο πολύ και έβαλα πάνω μια ψήκτρα και από τότε δεν συνάντησα πρόβλημα με την ηλεκτρονική.

επίσης ο πολλαπλασιαστής καλά είναι να δροσίζετε με κρύο αέρα.
οταν ζεσταίνεται ανεβαίνει η ωμική αντίσταση με αποτέλεσμα να πέφτει η τάση στο μπουζί. ο κρύος πολλαπλασιαστής αποδίδει καλύτερα.
εχω δει πολλαπλασιαστές σε αγωνίστηκα να είναι ακριβώς πίσω από την μάσκα



[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
03-13-2009, 06:12 PM
Post: #572
Technical problems (Greek language)
tolisspi Wrote:Γιωργο, και ποσο πρεπει να ειναι η συμπιεση στους θαλαμους με αυτα που εχω βαλει?

Τολη δεν ξέρω ακριβώς πόσο πρέπει να είναι η συμπίεση αλλά σίγουρα μεγαλύτερη όταν μιλάμε για πιστόνια hi comp. και 11+/1.
εδώ όμως συμβαίνει κάτι περίεργο. δεν είναι εύκολο να μεγαλώσεις τον χώρο καύσεως πχ την κεφαλή δεν μπορείς να την ανεβάσεις παρά μόνο να την κατεβάσεις στην πλάνη, η φλάντζα πάλι όσο και χοντρή να ήταν 1.6mm πάλι δεν μπορεί να κατέβει τόσο η συμπίεση, εκεί που δεν ξέρω τι συμβαίνει είναι με τον κύλινδρο και για να είμαι πιο σαφής ο κορμός είναι από GZE και εκεί δεν ξέρω αν το πιστόνι ανεβαίνει τόσο πάνω όσο χρειάζεται και το λέω αυτό γιατί ο gze έχει χαμηλή συμπίεση. ναι μεν έχει διαφορετικά πιστόνια αλλά μήπως και ο κύλινδρος είναι λίγο πιο ψηλός ?
αν συμβαίνει κάτι τέτοιο τότε θέλει πλανιαρισμα ο κορμός για να βγουν τα πιστόνια πιο πάνω για να ανέβει η συμπίεση.
αν μπορούσε κάποιος να σε κάνει μια ογκομετρηση θα σου έλεγε και τι αναλογία συμπίεσης έχεις ακριβώς

σημασία έχει ότι κάτι συμβαίνει και σε τυραννάει συνεχώς γμτ
μακάρι να βρεις το πρόβλημα για να χαρείς το εργαλείο σου

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
03-13-2009, 07:40 PM
Post: #573
Technical problems (Greek language)
Δεν ξερω Γιωργο, αλλά απο φωτο που εχω τραβηξει κατα την προετοιμασια του μοτερ, το πιστονι βγαινει απεξω απο τον κυλινδρο (και μερικοι με κοροιδευουν που τραβαω φωτο αλλά να που αρκετες φορες χρειαζονταιWink.
Δεν ξερεω, αλλά ο 4agze εχει ενα σωληνα πανω στο μπλοκ και αυτον ο μηχανικος τον εχει συνδεσει με το catch oil. Yummie!
Ογκομετρηση πως γινεται? Αδειο το μοτερ απο λαδια και ριχνεις καποιο υγρο?

Εχω μια φοβια οτι τα προβληματα πρεπει να ειναι ηλεκτρολογικα/ηλεκτρονικα γιατι πριν κανω οτιδηποτε, το ειχα παει για δυναμομετρηση και εβγαλε 103 αλογα παρολο την 170-175 συμπιεση που ειχα στους θαλαμους καυσης και η ροπη σαν εγκεφαλογραφημα με εφιαλτες. Smile

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
03-13-2009, 08:55 PM
Post: #574
Technical problems (Greek language)
tolisspi Wrote:Δεν ξερω Γιωργο, αλλά απο φωτο που εχω τραβηξει κατα την προετοιμασια του μοτερ, το πιστονι βγαινει απεξω απο τον κυλινδρο (και μερικοι με κοροιδευουν που τραβαω φωτο αλλά να που αρκετες φορες χρειαζονταιWink.
Δεν ξερεω, αλλά ο 4agze εχει ενα σωληνα πανω στο μπλοκ και αυτον ο μηχανικος τον εχει συνδεσει με το catch oil. Yummie!
Ογκομετρηση πως γινεται? Αδειο το μοτερ απο λαδια και ριχνεις καποιο υγρο?

Εχω μια φοβια οτι τα προβληματα πρεπει να ειναι ηλεκτρολογικα/ηλεκτρονικα γιατι πριν κανω οτιδηποτε, το ειχα παει για δυναμομετρηση και εβγαλε 103 αλογα παρολο την 170-175 συμπιεση που ειχα στους θαλαμους καυσης και η ροπη σαν εγκεφαλογραφημα με εφιαλτες. Smile

ετσι πληροφοριακα
ο παραδοσιακός τρόπος ογκομετρησης γίνεται από την τρύπα του μπουζί με ογκομετρικό σωλήνα και λάδι (δεν το έκανα ποτέ το γνωρίζω θεωρητικάWink
αυτά απ΄οτι ξέρω τα κάνουν οι βελτιωτές

τα ηλεκτρονικά είναι θέμα διαχείρισης στην λειτουργία του κινητήρα
η συμπίεση είναι θέμα κινητήρα άσχετη με τα ηλεκτρονικα

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
03-14-2009, 01:20 PM
Post: #575
Technical problems (Greek language)
Λοιπον μαγκες,που δεν πηρα φωτια χθες!
Τα "κλ@σε" ενα σωληνακι που ειχαμε παλιοτερα για
το οργανο της πιεσης πανω στην μπεκιερα και γεμισε αναμεσα στα καπακια
των εκκεντροφορων ισα με 3 δαχτυλα βενζινη! Huh
Και τα μπουζοκαλωδια σκανε και εξω!

Oχι,δεν το πουλαω...
Find all posts by this user
03-14-2009, 02:34 PM
Post: #576
Technical problems (Greek language)
Super Marios Wrote:Λοιπον μαγκες,που δεν πηρα φωτια χθες!
Τα "κλ@σε" ενα σωληνακι που ειχαμε παλιοτερα για
το οργανο της πιεσης πανω στην μπεκιερα και γεμισε αναμεσα στα καπακια
των εκκεντροφορων ισα με 3 δαχτυλα βενζινη! Huh
Και τα μπουζοκαλωδια σκανε και εξω!

Κατσε καλα ρε συ....!!!
Η τσικνοπεμπτη περασε! Banging head

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
03-14-2009, 03:49 PM
Post: #577
Technical problems (Greek language)
Επικυνδινα σπορ Μαριε... Πως παει το στρωσιμο?

JapanPower

UoP Racing website
UoP Racing videos

Racing, because football, basketball, tennis & golf only require ONE ball....
Visit this user's website Find all posts by this user
03-14-2009, 03:52 PM
Post: #578
Technical problems (Greek language)
πάρε κανα λαχείο !!! πάιξε κανα τζόκερ !!! ........

AE86 FANATIC!!!
Find all posts by this user
03-14-2009, 04:58 PM
Post: #579
Technical problems (Greek language)
Εφαγα μια ακομα ηττα το μεσημερι!
Εκει που πηγαινα στο χωριο βλεπω θερμοκρασια κοκκινο!
προχωραω λιγο,φτανω σπιτι,ανοιγω καπο φουλ στα νερα!
Μαλλον τα'φτυσε ο θερμοστατης,τωρα θα το λυσουμε να δουμε.


Εκανα 400χλμ μεχρι τωρα.
Αλλα 100 χαλαρα (εως 4000-4500) και μετα ψιλο ανοιγματακια.

Oχι,δεν το πουλαω...
Find all posts by this user
03-14-2009, 06:22 PM
Post: #580
Technical problems (Greek language)
Super Marios Wrote:.....το οργανο της πιεσης πανω στην μπεκιερα ......

αυτο το οργανο θελω να το βαλω και εγω απο καιρο πανω στην μπεκιερα.
ανοιξες αλλη τρυπα ή το πηρες απο το κρυο μπεκ?

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  General and Offtopic discussion (Greek) #2 nmwisima 569 420,833 12-31-2019 06:49 PM
Last Post: Roku_trueno
  PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... alimonos 112 96,479 01-09-2014 08:21 PM
Last Post: Bean
  New Greek Member: Drift Car Wash DRIFTCARWASH 22 29,658 05-08-2013 10:46 AM
Last Post: nmwisima
  "When" by Euripides! *Greek* nmwisima 3 8,776 07-02-2012 12:04 PM
Last Post: Roku_trueno
  Stock AE86 Dynoed (Greek) Rosedrift 28 25,099 04-30-2012 07:55 PM
Last Post: Apsogos

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication