Technical problems (Greek language)
03-21-2009, 02:16 PM
Post: #611
Technical problems (Greek language)
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]


Τραυματικη εμπειρια..

Oχι,δεν το πουλαω...
Find all posts by this user
03-21-2009, 02:19 PM
Post: #612
Technical problems (Greek language)
http://www.aeu86.org/garage/ae86/mode/vi...age_id=901

οριστε και η φωτο με το οργανο για οσους ενιαφερονται να βαλουν.

Oχι,δεν το πουλαω...
Find all posts by this user
03-21-2009, 04:24 PM
Post: #613
Technical problems (Greek language)
τελικα αυτο πως δουλευει γιατι με μπερδεξες Μαριε Huh
με καρμπιλατερ ή ιντζεκσιον Dumb question
ή χρησιμοποιεις τα καρμπιλατερ για τετραπεταλουδο Dumb question

επισης τι αντλια ειναι αυτη στα φρενα ?

οσο για το οργανο εκει λεω να το βαλω και εγω , στο ρακορ απο το κρυο μπεκ

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
03-21-2009, 04:31 PM
Post: #614
Technical problems (Greek language)
tolisspi Wrote:Θα ηθελα να ρωτησω το εξης:
Το μπολκ μου ειναι απο 4agze και στο στην μια μερια εχει αυτο το μεταλλικο σωληνα που βγαινει μεσα απο το μπλοκ. Αυτος πρεπει να εχει σχεση με τον κομπρεσσορα. Καποιοι μου ειπαν External oil drain for the head και ο μηχανικος μου το εχει συνδεσει με το catch oil. Τι παιζει?

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)] [Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
[/b][/quote]



http://www.csn.ul.ie/~eireae86/tech/engi...0block.jpg

ελπιζω να σε ελυσα την απορια με μια φωτο που βρηκα στο νετ Thumbs up!

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
03-21-2009, 06:54 PM
Post: #615
Technical problems (Greek language)
δηλ, αυτος ο σωληνας ειναι για να πηγαινουν οι αναθυμιασεις απο το μπλοκ στην κεφαλη? δηλ δεν ειναι λαθος που ο μηχανικος τον εχει συνδεσει με το catch oil μιας που η κεφαλη μου δεν εχει αυτη την εισαγωγη?
Ευχαριστω πολυ Γιωργο

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
03-21-2009, 07:33 PM
Post: #616
Technical problems (Greek language)
δεν το βλεπω για λαθος αυτο που εκανε ο μηχανικος σου αλλα εγω μπορει και να το ταπωνα κατευθειαν στο μπλοκ

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
03-21-2009, 08:07 PM
Post: #617
Technical problems (Greek language)
Δύο πράγματα μπορεί να είναι...
Ή είναι η "αναθύμιαση του μπλοκ" και σωστά έχει πράξει ο μηχανικός σου ή είναι αγωγός για να προλαβαίνουν να κατεβαίνουν τα λάδια από το καπάκι γρηγορότερα, οπότε ο η μηχανικός σου έχει κανει λαλακία γιατί θεωρητικά σε τρελό συνεχομενο στροφάρισμα και υπό αλλες προυποθέσεις (στρίψιμο, κλίση, λίγο λάδιWink μπορεί η τρόμπα να μεινει από λάδι..........
και κρ κρ κρ κρ....
ωπ... μια μπιέλα στην άσφαλτο.

Για να μην αχγώνεσαι πάντως, τα ford έχουν εκεί την αναθύμιαση του κορμού και έχουν ένα μεταλλικό κουτάκι, που λειτουργεί να φιλτρο...
Και ως γνωστόν, η toyota έχει χρησιμοποιήσει πολλά στοιχεία από τα μοτέρ της Ford....

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
03-21-2009, 09:51 PM
Post: #618
Technical problems (Greek language)
ναι μεν αλλά ο Τολης έχει το καπάκι από την bluetop και δεν μπορεί να το συνδέσει όπως στην φωτο γιατί δεν υπάρχει αυτή η παροχή στο καπάκι.

εγώ φαντάζομαι επειδή το μπλοκ είναι από gze και δουλεύει με κομπρεσορα , όταν o κινητήρας υποστεί κάποια φθορά και σκάνε πιέσεις κάτω τότε για να μην φουσκώσει ο κινητήρας από κάτω υπάρχει αυτός ο έξτρα αγωγός που μπορεί να παίζει διπλό ρόλο δλδ και να στραγγίζουν τα λαδιά αλλά και να διαφεύγουν τα καυσαέρια που σκάνε κάτω
συνήθως οι αναθυμιάσεις από κάτω προς τα πάνω στο καπάκι περνάνε μέσα από τους αγωγούς λαδιού ελεύθερης ροής (δλδ από της τρύπες που στραγγίζει το καπάκι από τα λαδιάWink και δια μέσου τον σωλήνα αναθυμιάσεων περνάει στην εισαγωγή για να τις κάψει ο κινητήρας αν και αυτό δεν είναι τόσο καλό για τον κινητήρα αλλά για οικολογικούς λόγους είναι το καλύτερο

όλοι οι κινητήρες λίγο-πολύ δημιουργούν κάποια πίεση μέσα στο μπλοκ κατά την λειτουργία τους που διαφεύγει μέσα από τις αναθυμιάσεις.
αν κλείσουμε τις αναθυμιάσεις τότε η πίεση μέσα σιγά σιγά θα ανεβαίνει μέχρι να βρει διέξοδο που θα είναι πρώτα απ΄ολα να πετάξει τον δείκτη λαδιού ( συνηθισμένο φαινόμενοWink και να αρχίσουν οι διαρροές από λαδιά από διάφορες τσιμούχες και φλάντζες

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
03-22-2009, 09:17 AM
Post: #619
Technical problems (Greek language)
alimonos Wrote:πρέπει να έχω εγώ Σταύρο ... θα κοιτάξω το ΣΚ και θα σου πω ...
είσαι σίγουρος ότι έιναι η ηλεκτρονική ??? Dumb question

Ξέρω γώ... Δουλεύει κανονικά τώρα αλλά το φοβάμαι. Και δεν υπάρχει διάγνωση εφόσον δουλεύει. Ο ηλεκτρολόγος είπε ότι κατά πάσα πιθανότητα είναι στα τελευταία της. Οπότε για παν ενδεχόμενο θα ήθελα να έχω ένα backup.

SFD
Find all posts by this user
03-22-2009, 02:51 PM
Post: #620
Technical problems (Greek language)
δυστυχως παιδια ακομα τιποτα.εχω τσεκαρει τα παντα και δεν λεει να δουλεψει.εχω τσεκαρει βενζινες,ρευματα,αισθητηρες,ποτενσιομετρα,εγκεφαλο,και οτι αλλο μπορειτε να φανταστειτε.
Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  General and Offtopic discussion (Greek) #2 nmwisima 569 420,801 12-31-2019 06:49 PM
Last Post: Roku_trueno
  PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... alimonos 112 96,477 01-09-2014 08:21 PM
Last Post: Bean
  New Greek Member: Drift Car Wash DRIFTCARWASH 22 29,658 05-08-2013 10:46 AM
Last Post: nmwisima
  "When" by Euripides! *Greek* nmwisima 3 8,776 07-02-2012 12:04 PM
Last Post: Roku_trueno
  Stock AE86 Dynoed (Greek) Rosedrift 28 25,099 04-30-2012 07:55 PM
Last Post: Apsogos

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 26 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication