jan speed
|
01-04-2005, 02:09 PM
Post: #11
|
|||
|
|||
jan speed
@Mux,
Ik dacht dat die eindemper van je bromfiets was :wink: Michel Daily driver: Seat Leon Cupra V6 Summercar: E30 M3 Cecotto Projectcar: AE86 |
|||
01-04-2005, 02:52 PM
Post: #12
|
|||
|
|||
jan speed
Hahaha, mischien van de brommer van Ed
Greetz, Bastiaan "mux213" Olij Moved down under, no more hachi |
|||
01-04-2005, 08:53 PM
Post: #13
|
|||
|
|||
jan speed
ik zoek het laatste stuk
daily driver avensis 2.0 d4d and Yaris 1.0 weekend driver 1985 AE86 |
|||
04-06-2005, 10:12 PM
Post: #14
|
|||
|
|||
jan speed
Ik zoek een complete janspeed uitlaat
Ik denk dat ik er maar een laat komen uit de UK groeps buY???!!! |
|||
04-07-2005, 08:44 PM
Post: #15
|
|||
|
|||
jan speed
Ik heb hem al gevonden (eigenlijk al een tijdje ) kosta 459 euro voor een complete uitlaat.
iemand nog sugusties ?? |
|||
04-07-2005, 09:14 PM
Post: #16
|
|||
|
|||
jan speed
ae86 Wrote:Ik heb hem al gevonden (eigenlijk al een tijdje ) kosta 459 euro voor een complete uitlaat. Ja zelf maken Jos! Mijn mooie, originele AE86! |
|||
04-07-2005, 09:42 PM
Post: #17
|
|||
|
|||
jan speed
Waar kun je die dingen laten maken dan? De bocht over het diff lijkt mij het lastigst.
Broken down 1984 Trueno HB |
|||
04-07-2005, 10:24 PM
Post: #18
|
|||
|
|||
jan speed
Dat ding zelf namaken lijkt mij best te doen.Ik ga het ook nog een keer doen maar dan moet ik eerst mijn reservedemper ophalen bij iemand (Lukt dat al een beetje Ivan ?:wink
Dan ga ik shoppen voor een demper,die zijn er genoeg. Dan moet je 60 mm dunwandige buis hebben waar je bochten in perst, ben alleen benieuwd of je buis dan niet knikt. Je kan de knik natuurlijk ook in delen maken en dan aan elkaar lassen.Maarja eerst maar plaatwerk lassen,das belangerijker. Lassen is makkelijker dan ik dacht.heb nu de dorpel voor een deel gerepareerd.Is goed te doen zelf maar gaat veel tijd inzitten.Foto`s volgen binnenkort in een project topic. Real men race downhill |
|||
04-07-2005, 10:47 PM
Post: #19
|
|||
|
|||
jan speed
Aico Wrote:Waar kun je die dingen laten maken dan? De bocht over het diff lijkt mij het lastigst. wat dacht je van: ONDER het diff door laten lopen......... sr86 completed!!........漂うことのマスター!!!! |
|||
04-08-2005, 01:01 AM
Post: #20
|
|||
|
|||
jan speed
Dan moet je je auto erg verlagen. Daarnaast is het ook lastiger om banden te verwisselen, omdat de niet meer bij de body de auto kunt omhoog krikken. Deze dingen zijn denkelijk nog wel te doen, maar het allerergst voor mij zijn de hobbels!
Ben net ff weer met de auto weg geweest en ja hoor ze hebben hier in Dordrecht weer de doorgaande wegen verneukt met meer hobbels. Niet te geloven gewoon en die krengen kosten niet niks. Hier in Dordrecht zijn gewoon alle wijken hermetisch afgesloten met hobbels. Gewone hobbels zijn geen probleem voor een uitlaat onder je diff. Klote is dat de nieuwe hobbels een ander ontwerp hebben. Speciaal voor verlaagde auto's. Het is net een rechthoek op de rijbaan. Je rijdt in zijn lengteas. De hobbel is in het midden super hoog, maar bij de zijkanten laag. Dus met een onverlaagde auto kun je er gewoon met 50 overheen gaan. Maarja de gem. automobilist remt tot 5km/u af Als je dus een lage uitlaat hebt, dan maak je de uitlaat in no time kapot. Broken down 1984 Trueno HB |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
User(s) browsing this thread: 8 Guest(s)