jan speed
01-04-2005, 02:09 PM
Post: #11
jan speed
@Mux,

Ik dacht dat die eindemper van je bromfiets was :wink:

Michel

Daily driver: Seat Leon Cupra V6
Summercar: E30 M3 Cecotto
Projectcar: AE86
Find all posts by this user
01-04-2005, 02:52 PM
Post: #12
jan speed
Hahaha, mischien van de brommer van EdSmile

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
01-04-2005, 08:53 PM
Post: #13
jan speed
ik zoek het laatste stuk

daily driver avensis 2.0 d4d and Yaris 1.0
weekend driver 1985 AE86
Find all posts by this user
04-06-2005, 10:12 PM
Post: #14
jan speed
Ik zoek een complete janspeed uitlaat Tongue

Ik denk dat ik er maar een laat komen uit de UK

groeps buY???!!!
Visit this user's website Find all posts by this user
04-07-2005, 08:44 PM
Post: #15
jan speed
Ik heb hem al gevonden (eigenlijk al een tijdje Tongue ) kosta 459 euro Sad voor een complete uitlaat.

iemand nog sugusties ??
Visit this user's website Find all posts by this user
04-07-2005, 09:14 PM
Post: #16
jan speed
ae86 Wrote:Ik heb hem al gevonden (eigenlijk al een tijdje Tongue ) kosta 459 euro Sad voor een complete uitlaat.

iemand nog sugusties ??

Ja zelf maken Jos!

Mijn mooie, originele AE86!
Find all posts by this user
04-07-2005, 09:42 PM
Post: #17
jan speed
Waar kun je die dingen laten maken dan? De bocht over het diff lijkt mij het lastigst.

Broken down 1984 Trueno HB
[Image: AEU86 AE86 - jan speed]
Find all posts by this user
04-07-2005, 10:24 PM
Post: #18
jan speed
Dat ding zelf namaken lijkt mij best te doen.Ik ga het ook nog een keer doen maar dan moet ik eerst mijn reservedemper ophalen bij iemand (Lukt dat al een beetje Ivan ?:winkSmile

Dan ga ik shoppen voor een demper,die zijn er genoeg.

Dan moet je 60 mm dunwandige buis hebben waar je bochten in perst, ben alleen benieuwd of je buis dan niet knikt.

Je kan de knik natuurlijk ook in delen maken en dan aan elkaar lassen.Maarja eerst maar plaatwerk lassen,das belangerijker.

Lassen is makkelijker dan ik dacht.heb nu de dorpel voor een deel gerepareerd.Is goed te doen zelf maar gaat veel tijd inzitten.Foto`s volgen binnenkort in een project topic. Thumbs up!

Real men race downhill
Find all posts by this user
04-07-2005, 10:47 PM
Post: #19
jan speed
Aico Wrote:Waar kun je die dingen laten maken dan? De bocht over het diff lijkt mij het lastigst.

wat dacht je van:
ONDER het diff door laten lopen.........

[Image: AEU86 AE86 - jan speed]





sr86 completed!!........漂うことのマスター!!!!
Visit this user's website Find all posts by this user
04-08-2005, 01:01 AM
Post: #20
jan speed
Dan moet je je auto erg verlagen. Daarnaast is het ook lastiger om banden te verwisselen, omdat de niet meer bij de body de auto kunt omhoog krikken. Deze dingen zijn denkelijk nog wel te doen, maar het allerergst voor mij zijn de hobbels!

Ben net ff weer met de auto weg geweest en ja hoor ze hebben hier in Dordrecht weer de doorgaande wegen verneukt met meer hobbels. Niet te geloven gewoon en die krengen kosten niet niks. Hier in Dordrecht zijn gewoon alle wijken hermetisch afgesloten met hobbels. Gewone hobbels zijn geen probleem voor een uitlaat onder je diff. Klote is dat de nieuwe hobbels een ander ontwerp hebben. Speciaal voor verlaagde auto's.

Het is net een rechthoek op de rijbaan. Je rijdt in zijn lengteas. De hobbel is in het midden super hoog, maar bij de zijkanten laag. Dus met een onverlaagde auto kun je er gewoon met 50 overheen gaan. Maarja de gem. automobilist remt tot 5km/u af Angry Als je dus een lage uitlaat hebt, dan maak je de uitlaat in no time kapot.

Broken down 1984 Trueno HB
[Image: AEU86 AE86 - jan speed]
Find all posts by this user


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication