Technical problems (Greek language)
12-05-2008, 07:38 PM
Post: #241
Technical problems (Greek language)
Λοιπον. τελικα η πιεση πεταξε το ενα μαρκουτσι που φευγει απο το ψυγειο λαδιου (ειναι στο κατω μερος του ψυγειουWink. Εσπασε το κολλαρο!. Το γιατι δεν το ξερουμε. Μαλλον αυτο που ειπε ο Γιωργος, οτι το μαμα ψυγειο δεν αντεχει τις πολλες πιεσεις (αν και τα μαρκουτσια ειναι συνδεδεμενα με εναν ανταπτορα στο φιλτρο λαδιου σαν αυτον που εχει βαλει σ'ενα ποστ πιο πανωWink. Οταν εκανε το μπαφ, μετα ακουστηκαν κατι περιεργοι μεταλλικοι ηχοι αλλά το εσβησα αμεσως. Μετα στο συνεργειο οταν του εβαλα λαδι (2,200 λιτραWink, ο ηχος του μοτερ ηταν και ειναι ακριβoς οπως ηταν πριν το μπαφ.
Ωστοσο δεν ξερω τι ζημια μπορει να εχουν παθει τα εντοσθια.
Για να ειμαι ειλικρινης αυτο που με πειραξε ειναι η ολη ταλαιπωρια, αναμονη και ετοιμασια μεχρι τωρα του αυτοκινητου και οχι αν ο Α ή ο Β εχει κανει παπαριες.
Οσον αφορα το μηχανικο ηταν προθυμος (δεν μου το ειπε ξεκαθαρα αλλά απο αυτα που ειπαμε πριν και μετα βαζοντας μπροστα τη μιζαWink να πληρωσει την ζημια. Πληρωσε τα λαδια. Ευτυχως που εχω οδικη βοηθεια.

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
12-06-2008, 10:49 AM
Post: #242
Technical problems (Greek language)
Χθες βραδυ για πρωτη φορα το ανοιξα πανω απο τις 3000 στροφες και το εφθασα στις 5500 (για λιγοWink, μονο και μονο για ακουσω το tvis να μπαινει στις 4700 αλλά δεν ακουσα τιποτα.

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
12-07-2008, 09:32 PM
Post: #243
Technical problems (Greek language)
re παιδιά ηρεμήστε λίγο και μην τον λαχταράτε τον Τόλη ...
κι εμένα μου έχει φύγει μαρκούτσι από το ψυγείο λαδιου΄επειδή δεν ήταν στη σωστή διάσταση και δεν έσφιγγε ως έπρεπε... σαν τα σπασίματα στη φόρμουλα 1 έκανε καπνούρα πολύ αλλά είχε και 6500-7000 στροφές...

αυτό που θέλω να πω είναι ότι μπορεί και να μην έπαθες τπτ Τόλη ΑΝ το έσβησες εγκαίρως.. :wink:

AE86 FANATIC!!!
Find all posts by this user
12-07-2008, 11:30 PM
Post: #244
Technical problems (Greek language)
Αμεσως το εσβησα... το πολυ να περασαν 2-3 δευτερολεπτα. Αφου δεν προλαβα καν να ξεκινησω.

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
12-08-2008, 09:08 AM
Post: #245
Technical problems (Greek language)
Ρε συ Γιώργο....
Ο Τόλης λέει πως άλλαξε ο ήχος του μοτέρ και το κατάλαβε...
Γιατί αλλαξε ο ήχος?
Γιατί έμεινε από λάδι.
Δηλαδη είναι λαχτάρα να αλλάξει τα μεταλλάκια από κάτω να εχει το κεφαλι του ήσυχο?
50 ευρώ έχουν τα @#$#@@^%...

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
12-08-2008, 09:36 AM
Post: #246
Technical problems (Greek language)
Για να ειμαι ειλικρινης, σκεφτομαι την ταλαιπωρια, ανοιγμα του μπλοκ, το κατεβασμα στροφάλου - μπιελες κλπ.
Ακη, οπως προανεφερα, οταν εγινε το ΜΠΑΦ το μοτερ προς στιγμης εκανε περιεργους μεταλλικους ηχους (υποθετω ηταν απο το μοτερ, καποιος που ηταν εκει γνωστης ή οχι, ακουσε σαν ηταν ο ιμανταςWink και το εσβησα αμεσως. Σε περιπτωση που πηραν τα μεταλλα, δεν θα επρεπε να ακουγοντουσαν και μετα οταν εβαλα λαδι? Μηπως οι ηχοι ηταν απο το καπακι που μαλλον θα στεγνωσε?

Εκανα τα πρωτα 1000χλμ (621 μιλια μιας που εχω κοντερ με μιλιαWink και αυξησα τις στροφες κατα 500. Απο δω και περα ανα 500χλμ θα ανεβαζω 500 στρ.
Ενυπωσιακη η διαφορα μεταξυ των 3000στρ που ημουν με 3500στρ που ειμαι τωρα.

**COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Visit this user's website Find all posts by this user
12-08-2008, 11:05 AM
Post: #247
Technical problems (Greek language)
τα μεταλα δεν χτυπαν τοσο ευκολα.
μπορει να μην σηκωσε πιεση στα λαδια αλλα τα μεταλλα δεν ηταν ξερα και ο κινητηρας δουλεψε για λιγο χωρις φορτιο. δεν νομιζω να θελει ανοιγμα.
εγω στο ταξι που ειναι 2.5tdi εξακυλινδρο οταν αλλαζω λαδια και φιλτρο και μετα βαζω μπροστα κανει πολλα δευτερολεπτα μεχρι να σηκωσει πιεση γιατι εχει ενα φιλτρο που παιρνει ενα λιτρο λαδι και μεχρι να γεμισει το φιλτρο ο κινητηρας δουλευει χωρις πιεση και η αντλια κανει εναν παραξενο ηχο μεχρι να σηκωσει πιεση. αν χτυπουσαν τα μεταλλα μεσα σε λιγα δευτερολεπτα εγω σε καθε αλλαγη λαδια θα ηθελα και κουζινετα.
αυτο ομως που δεν με αρεσε ειναι οτι σε καποια φωτο που εβαλες μεσα στο φορουμ που δειχνεις τον ανταπτορα στο φιλτρο ειδα οτι στα μαρκουτσια εχεις σφικτηρες. ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ η πιεση ξεπερνα τα 5bar στα λαδια και συν αυτο ανεβαζουν και θεμοκρασια πανω απο 120 βαθμους τα σφικτηρακια που εχει στα κολαρα εγω δεν τα εχω εμπιστοσυνη ουτε να παω βολτα για καφε οχι να βγω εθνικη για πλακωμα.
δεν θα δεις κανενα εργοστασιακο αυτοκινητο που εχει ψυγειο λαδιου υψηλης πιεσης με σφιχτηρες. ολα ειναι με ρακορ και στον ανταπτορα και στο ψυγειο. ο μαστορας που πας δεν το ξερει αυτο?

ΓΙΩΡΓΟΣ - CELICA TA60
[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
12-08-2008, 11:22 AM
Post: #248
Technical problems (Greek language)
Γιώργη και το δικό μου που είναι μαμά με σφιγκτήρες είναι και δεν παθαίνει τπτ παρά τις 7άρες και 8άρες που μπορεί να σηκώνει ... απλά πρέπει η διάμετρος του σωλήνα, ο τύπος του και οι σφιγκτήρες να είναι τα πρέποντα !!!
Κοίτα Τόλη και το ψυγείο λαδιού μην είναι βουλωμένο !!! :wink:

AE86 FANATIC!!!
Find all posts by this user
12-08-2008, 12:18 PM
Post: #249
Technical problems (Greek language)
ρε τι παθαμε με τα κωλοψυγεια! Smile αν σπασει μοτερ εξαιτιας ενος κωλοψυγειου και λαδιου κιολας πρεπει να εισαι τουλαχιστον γκαντεμης.

Μπας και εχετε να προτεινετε τπτ σε σχεση με ευθυγραμμιση της ΑΕ ειδα τα μαμα specs στο manual και δινουν τα εξης:
caster:3 40'
camber: +20' (αν ειναι δυνατον!!!)
και toe:+1mm απο ακρη σε ακρη

επειδη δεν ειμαι drifter θελω να προσανατολισω τις ρυθμισεις σε οσο το δυνατον πιο στριφταδικες καταστασεις.Δοκιμασα -2 camber και 3 50' caster και το μπροστινο κραταει υπερβολικα καλα που μου το γυριζει σε κωλους...θελω στο οριο να ειμαι ελαφρα υποστροφικος οποτε θα παιξω σιγουρα με λιγοτερο camber. το σκαλωμα το εχω φαει με τις συγκλισεις-αποκλισεις εχετε τπτ να προτεινετε?

[Image: AEU86 AE86 - Technical problems (Greek language)]
Find all posts by this user
12-08-2008, 12:54 PM
Post: #250
Technical problems (Greek language)
toe μην το πειράξεις ... +1
λιγότερο camper και caster όπως έισαι ...

AE86 FANATIC!!!
Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  General and Offtopic discussion (Greek) #2 nmwisima 569 420,690 12-31-2019 06:49 PM
Last Post: Roku_trueno
  PROJECT : ITBize it !!! GREEK VERSION ... alimonos 112 96,473 01-09-2014 08:21 PM
Last Post: Bean
  New Greek Member: Drift Car Wash DRIFTCARWASH 22 29,656 05-08-2013 10:46 AM
Last Post: nmwisima
  "When" by Euripides! *Greek* nmwisima 3 8,776 07-02-2012 12:04 PM
Last Post: Roku_trueno
  Stock AE86 Dynoed (Greek) Rosedrift 28 25,099 04-30-2012 07:55 PM
Last Post: Apsogos

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 21 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication